Arş.Gör.Dr.

HALE ÇOLAKOĞLU


Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Eğitim Bilgileri

2010 - 2020

2010 - 2020

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2006 - 2009

2006 - 2009

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Sayısal Yöntemler, Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2020

2020

Doktora

SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖN ERGEN (TWEEN) TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: SOSYAL AJANLARIN ARACILIK ROLÜ

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Abd

2009

2009

Yüksek Lisans

Taguchi Kayıp Fonksiyonu ile Ekonomik Sipariş Miktarı ve Yeni Bir Model Önerisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Üretim Yönetimi, Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi , İşletme

2009 - 2020

2009 - 2020

Araştırma Görevlisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2018

2018

Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Daha Fazla Ödeme Niyeti ve Şikâyet Niyeti Üzerine Etkisi

ÇOLAKOĞLU H. , KÖLEOĞLU N.

Social Mentality And Researcher Thinkers Journal, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) Creative Commons License

2014

2014

Modeling attitude towards organic foods A research on adolescents

MARANGOZ M., PAKSOY H. M. , PAKSOY S., ÖZÇALICI M., ÇOLAKOĞLU H.

Business Management Dynamics, cilt.3, ss.40-49, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

2012

2012

Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler

MARANGOZ M., ÇOLAKOĞLU H. , AYDIN A. E.

Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, cilt.4, ss.19-46, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2018

2018

Tüketici Sosyalleşmesi ile Davranışsal Niyet İlişkisi

ÇOLAKOĞLU H. , KÖLEOĞLU N.

Uuluslararası Rating Kongresi Umut, 19 - 21 Nisan 2018

2018

2018

SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖNERGENLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNDE AİLENİN ARACILIK ROLÜ

ÇOLAKOĞLU H. , KÖLEOĞLU N.

III. ULUSLARARASI RATING ACADEMY KONGRESI: UYGULAMALI BILIMLER, Lviv, Ukrayna, 6 - 07 Eylül 2018, ss.193-208

2017

2017

SANAL DENEYIMSEL PAZARLAMA VEAĞIZDAN AĞZA İLETİŞİM NİYETİ İLİŞKİSİ

KÖLEOĞLU N. , ÇOLAKOĞLU H.

Eğitim, Bilim ve Sanatta Yaratıcı ve İnovatif Yaklaşımlar Konferansı, Priştine, Kosova, 18 - 20 Ekim 2017, ss.27-46

2017

2017

Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi

KÖLEOĞLU N. , ÇOLAKOĞLU H.

Uluslararası Farkındalık Konferansı, Krakow, Polonya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.343-364

2010

2010

Girişimci Şehir Gaziantep Ve Sınır Ticareti

MARANGOZ M., ÖNCE A. G. , ÇOLAKOĞLU H.

1. Uluslararası Sınır Ticareti Kongresi, Kilis, Türkiye, 1 - 07 Kasım 2010

2010

2010

Şehirlerin Markalasması Ve Şehir Markası Oluşturmada Sembol Yapılar Çanakkale Örneği

MARANGOZ M., ÖNCE A. G. , ÇOLAKOĞLU H.

Uluslararası 2. Trakya Bölgesi Kalkınma- Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Kırklareli, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2010, ss.1-7

2010

2010

Organik Ürünler Pazarının Yapısı Ve Gelişme Potansiyeli ERZURUM TÜRKIYE 28 1 Haziran 2010 ss 1 18

MARANGOZ M., ÇOLAKOĞLU H.

IV. Organik tarım Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 Mayıs - 01 Haziran 2010, ss.1-18

Kitap & Kitap Bölümleri

2017

2017

Hizmet Pazarlaması

EROĞLU F. , ÇOLAKOĞLU H. , KILIÇ F. , ÇETİN E. , TOKGÖZ E. , ÖZTÜRK S., et al.

Pazarlama İlkeler, Genel Stratejiler, Filiz Eroğlu, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.245-267, 2017

2017

2017

Pazarlama Kavramı ve Gelişimi

EROĞLU F. , ÇOLAKOĞLU H. , KILIÇ F. , ÇETİN E. , TOKGÖZ E. , ÖZTÜRK S., et al.

Pazarlama İlkeler ve Genel Stratejiler, Eroğlu Filiz, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.3-15, 2017

2017

2017

Tutundurma

EROĞLU F. , ÇOLAKOĞLU H. , KILIÇ F. , ÇETİN E. , TOKGÖZ E. , ÖZTÜRK S., et al.

Pazarlama İlkeler, Genel Stratejiler, Filiz Eroğlu, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.131-166, 2017

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2009 - 2013

2009 - 2013

Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi

Yardımcı Editör

Bilimsel Hakemlikler

Mayıs 2020

Mayıs 2020

Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi