Eğitim Bilgileri
2010 - 2020
2010 - 2020Doktora
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Sayısal Yöntemler, Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2020
2020Doktora
SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖN ERGEN (TWEEN) TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: SOSYAL AJANLARIN ARACILIK ROLÜ
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Abd
2009
2009Yüksek Lisans
Taguchi Kayıp Fonksiyonu ile Ekonomik Sipariş Miktarı ve Yeni Bir Model Önerisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Üretim Yönetimi, Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi , İşletme
2009 - 2020
2009 - 2020Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yönetimsel Görevler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma
ÇOLAKOĞLU H. , KÖLEOĞLU N.
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi, cilt.3, sa.9, ss.653-679, 2020 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2018
2018Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Daha Fazla Ödeme Niyeti ve Şikâyet Niyeti Üzerine Etkisi
ÇOLAKOĞLU H. , KÖLEOĞLU N.
Social Mentality And Researcher Thinkers Journal, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2017
2017Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi
KÖLEOĞLU N. , ÇOLAKOĞLU H.
Journal of Awareness, ss.197-220, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2016
2016deneyimsel
KÖLEOĞLU N. , ÇOLAKOĞLU H.
journal of life economics, cilt.1, sa.1, ss.1-10, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2014
2014Modeling attitude towards organic foods A research on adolescents
MARANGOZ M., PAKSOY H. M. , PAKSOY S., ÖZÇALICI M., ÇOLAKOĞLU H.
Business Management Dynamics, cilt.3, sa.7, ss.40-49, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2012
2012Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
MARANGOZ M., ÇOLAKOĞLU H. , AYDIN A. E.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, cilt.4, sa.1, ss.19-46, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2011
2011Çelikkan H Halkin Toplum Destekli Polislik Hizmetlerine Yönelik Algilamalari Çanakkale İli Örneği cilt 3 ss 23 41 2012
MARANGOZ M., ÇOLAKOĞLU H. , cagla y.
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi, cilt.3, sa.5, ss.23-41, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2018
2018Tüketici Sosyalleşmesi ile Davranışsal Niyet İlişkisi
ÇOLAKOĞLU H. , KÖLEOĞLU N.
Uuluslararası Rating Kongresi Umut, 19 - 21 Nisan 2018
2018
2018SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖNERGENLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNDE AİLENİN ARACILIK ROLÜ
ÇOLAKOĞLU H. , KÖLEOĞLU N.
III. ULUSLARARASI RATING ACADEMY KONGRESI: UYGULAMALI BILIMLER, Lviv, Ukrayna, 6 - 07 Eylül 2018, ss.193-208
2017
2017Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi
KÖLEOĞLU N. , ÇOLAKOĞLU H.
Uluslararası Farkındalık Konferansı, Krakow, Polonya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.343-364
2017
2017SANAL DENEYIMSEL PAZARLAMA VEAĞIZDAN AĞZA İLETİŞİM NİYETİ İLİŞKİSİ
KÖLEOĞLU N. , ÇOLAKOĞLU H.
Eğitim, Bilim ve Sanatta Yaratıcı ve İnovatif Yaklaşımlar Konferansı, Priştine, Kosova, 18 - 20 Ekim 2017, ss.27-46
2016
2016Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü
ÇOLAKOĞLU H.
22. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
2012
2012Turkish Consumers Attitudes Towards Marketing Practices And Government Regulations 7th International Symposium on Business Administration TÜRKIYE 11 12 Mayıs 2012 pp 1 6
ÇOLAKOĞLU H. , KIRAY A., HACIOĞLU G. , KURT G.
7th International Symposium on Business Administration, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2012, ss.1-6
2010
2010Girişimci Şehir Gaziantep Ve Sınır Ticareti
MARANGOZ M., ÖNCE A. G. , ÇOLAKOĞLU H.
1. Uluslararası Sınır Ticareti Kongresi, Kilis, Türkiye, 1 - 07 Kasım 2010
2010
2010Şehirlerin Markalasması Ve Şehir Markası Oluşturmada Sembol Yapılar Çanakkale Örneği
MARANGOZ M., ÖNCE A. G. , ÇOLAKOĞLU H.
Uluslararası 2. Trakya Bölgesi Kalkınma- Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Kırklareli, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2010, ss.1-7
2010
2010Organik Ürünler Pazarının Yapısı Ve Gelişme Potansiyeli ERZURUM TÜRKIYE 28 1 Haziran 2010 ss 1 18
MARANGOZ M., ÇOLAKOĞLU H.
IV. Organik tarım Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 Mayıs - 01 Haziran 2010, ss.1-18
Kitap & Kitap Bölümleri
2018
2018Sanal Deneyimsel Pazarlama ile Davranışsal Niyet İlişkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü
KÖLEOĞLU N. , UYSAL ŞAHİN Ö. , ÇOLAKOĞLU H.
Dora Basım-Yayın Dağıtım Ltd. Şti., 2018
2017
2017Hizmet Pazarlaması
EROĞLU F. , ÇOLAKOĞLU H. , KILIÇ F. , ÇETİN E. , TOKGÖZ E. , ÖZTÜRK S., et al.
Pazarlama İlkeler, Genel Stratejiler, Filiz Eroğlu, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.245-267, 2017
2017
2017Pazarlama Kavramı ve Gelişimi
EROĞLU F. , ÇOLAKOĞLU H. , KILIÇ F. , ÇETİN E. , TOKGÖZ E. , ÖZTÜRK S., et al.
Pazarlama İlkeler ve Genel Stratejiler, Eroğlu Filiz, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.3-15, 2017
2017
2017Güncel Pazarlama Anlayışları
EROĞLU F. , ÇOLAKOĞLU H. , KILIÇ F. , ÇETİN E. , TOKGÖZ E. , ÖZTÜRK S., et al.
Pazarlama İlkeler, Genel Stratejiler, Filiz Eroğlu, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.19-34, 2017
2017
2017Tutundurma
EROĞLU F. , ÇOLAKOĞLU H. , KILIÇ F. , ÇETİN E. , TOKGÖZ E. , ÖZTÜRK S., et al.
Pazarlama İlkeler, Genel Stratejiler, Filiz Eroğlu, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.131-166, 2017
Desteklenen Projeler
2016 - 2018
2016 - 2018Sanal Deneyimsel Pazarlama İle Davranışsal Niyet İlişkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KÖLEOĞLU N. (Yürütücü) , ÇELİKKAN H. , UYSAL ŞAHİN Ö.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2009 - 2013
2009 - 2013Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
Yardımcı Editör
Bilimsel Hakemlikler
Mayıs 2020
Mayıs 2020