Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Göçmen Sorunlarının Topluma Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü

IX. INTERNATIONAL NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.231-239, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖNERGENLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNDE AİLENİN ARACILIK ROLÜ

III. ULUSLARARASI RATING ACADEMY KONGRESI: UYGULAMALI BILIMLER, Lviv, Ukrayna, 6 - 07 Eylül 2018, ss.193-208, (Tam Metin Bildiri)

3. Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi

Uluslararası Farkındalık Konferansı, Krakow, Polonya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.343-364, (Tam Metin Bildiri)

5. ÜNİVERSİTELERDEKİ GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ İLE ÖZ YETERLİLİK ALGISININ GİRİŞİMCİLİK POTANSİYELİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI

II. Ululslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, cilt.1, sa.2, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

7. Turkish Consumers’ Attitudes towards Marketing Practices and Government Regulations

7th International Symposium on Business Administration, Türkiye, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

8. Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.791-794, (Özet Bildiri)

9. The effect of entrepreneurial marketing on firms' innovative performance in Turkish SMEs

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.871-878, (Tam Metin Bildiri) identifier

10. "Amaca Yönelik Pazarlama ve Kurumsal Hayırseverlik: Benzerlik ve Farklılıkları Açısından Bir Degerlendirme"

7. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.311-319, (Tam Metin Bildiri)

11. Girişimci Şehir Gaziantep Ve Sınır Ticareti

1. Uluslararası Sınır Ticareti Kongresi, Kilis, Türkiye, 1 - 07 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Market Orientation at Universities: A Research at Vocational Colleges of Çanakkale Onkesiz Mart University

2010 World Universities Congress, Çanakkale, Türkiye, 20 - 24 Ekim 2010, ss.242-252, (Tam Metin Bildiri)

13. Şehirlerin Markalasması Ve Şehir Markası Oluşturmada Sembol Yapılar Çanakkale Örneği

Uluslararası 2. Trakya Bölgesi Kalkınma- Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Kırklareli, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2010, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)

14. Organik Ürünler Pazarının Yapısı ve Gelişme Potansiyeli

IV. Organik tarım Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 Mayıs - 01 Haziran 2010, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Pazarlama ve Çocuk İlişkisinin Karanlık Yüzü

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.115-133, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma

İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Karabulut, Şahin, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.415-424, 2022

3. Çocukerkil Pazarlama

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Üzümlü Mermer Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.181-193, 2022

4. Dijital Çağda Tüketici Merkezli Pazarlama İletişimi

Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.21-38, 2021

5. Marka ve Hikayeleştirme

Marka Yönetimi, Marangoz, Mehmet; Bayrakdaroğlu, Funda, Editör, Beta Basım Yayım, ss.175-202, 2021

6. İletişim Süreci

Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlğü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-17, 2020
Metrikler

Yayın

40

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

32

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

473

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları