Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Marka Antropomorfizmi ile Marka Aşkı İlişkisinde Marka Güveninin Rolü
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.27-46, 2021 (Hakemli Dergi)
MARKA ANTROPOMORFİZMİ İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN ROLÜ
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.46-60, 2021 (Hakemli Dergi)
Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.9, ss.653-679, 2020 (Hakemli Dergi)
Üniversitelerdeki Girişimcilik Eğitimi İle Öz Yeterlilik Algısı ve Girişimcilik Potansiyeli İlişkisi Üzerine Bir Saha Araştırması
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.37, ss.70-84, 2016 (Hakemli Dergi)
Modeling attitude towards organic foods A research on adolescents
Business Management Dynamics
, cilt.3, sa.7, ss.40-49, 2014 (Hakemli Dergi)
Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.35, ss.97-106, 2013 (Hakemli Dergi)
The effect of entrepreneurial marketing on firms’ innovative performance in Turkish SMEs
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, sa.58, ss.871-878, 2012 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.19-46, 2012 (Hakemli Dergi)
BUSINESS EDUCATION IN WORLD AND TURKISH UNIVERSITIES: A COMPARATIVE ANALYSIS
International Journal of Business and Social Science
, cilt.3, sa.4, ss.871-878, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖNERGENLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNDE AİLENİN ARACILIK ROLÜ
III. ULUSLARARASI RATING ACADEMY KONGRESI: UYGULAMALI BILIMLER, Lviv, Ukrayna, 6 - 07 Eylül 2018, ss.193-208, (Tam Metin Bildiri)
Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi
Uluslararası Farkındalık Konferansı, Krakow, Polonya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.343-364, (Tam Metin Bildiri)
Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü
22. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
ÜNİVERSİTELERDEKİ GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ İLE ÖZ YETERLİLİK ALGISININ GİRİŞİMCİLİK POTANSİYELİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI
II. Ululslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, cilt.1, sa.2, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
Tüketicilerin Düşmanlık Hissi ve Etnik Merkezciliği ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler: Türk Tüketicilerin Fransız Malı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Dair Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, cilt.1, ss.576-586, (Tam Metin Bildiri)
Turkish Consumers’ Attitudes towards Marketing Practices and Government Regulations
7th International Symposium on Business Administration, Türkiye, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.791-794, (Özet Bildiri)
"Amaca Yönelik Pazarlama ve Kurumsal Hayırseverlik: Benzerlik ve Farklılıkları Açısından Bir Degerlendirme"
7. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.311-319, (Tam Metin Bildiri)
Girişimci Şehir Gaziantep Ve Sınır Ticareti
1. Uluslararası Sınır Ticareti Kongresi, Kilis, Türkiye, 1 - 07 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

Market Orientation at Universities: A Research at Vocational Colleges of Çanakkale Onkesiz Mart University
2010 World Universities Congress, Çanakkale, Türkiye, 20 - 24 Ekim 2010, ss.242-252, (Tam Metin Bildiri)
Şehirlerin Markalasması Ve Şehir Markası Oluşturmada Sembol Yapılar Çanakkale Örneği
Uluslararası 2. Trakya Bölgesi Kalkınma- Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Kırklareli, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2010, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
Organik Ürünler Pazarının Yapısı ve Gelişme Potansiyeli
IV. Organik tarım Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 Mayıs - 01 Haziran 2010, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Çocukerkil Pazarlama
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Üzümlü Mermer Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.181-193, 2022
DİJİTAL ÇAĞDA TÜKETİCİ MERKEZLİ PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer ÜZÜMLÜ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.21-38, 2021
Dijital Çağda Tüketici Merkezli Pazarlama İletişimi
Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.21-38, 2021
Marka ve Hikayeleştirme
Marka Yönetimi, Marangoz, Mehmet; Bayrakdaroğlu, Funda, Editör, Beta Basım Yayım, ss.175-202, 2021
İletişim Süreci
Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlğü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-17, 2020