Öğr. Gör. Dr. MÜBEHER ÜRÜN GÖKER


Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü

Yabancı Diller Anabilim Dalı

Metrikler

Yayın

15

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2015 - 2020

2015 - 2020

Doktora

İstanbul Aydın Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı , Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Lefke Avrupa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği, Kıbrıs (Kktc)

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Doğu Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği, Kıbrıs (Kktc)

Yaptığı Tezler

2020

2020

Doktora

Effects of Reflective Coaching on Pre-Service EFL Teachers’xx Instructional Skills and Sense of Efficacy

İstanbul Aydın Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı Bölümü

2011

2011

Yüksek Lisans

A Study on Burnout among EFL Instructors at Universities in North Cyprus

Lefke Avrupa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü

2014 - 2018

2014 - 2018

Öğretim Görevlisi

Artvin Çoruh Üniversitesi, Rektörlük

2011 - 2013

2011 - 2013

Öğretim Görevlisi

Girne Amerikan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği

2008 - 2009

2008 - 2009

Öğretim Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Hazırlık Eğitimi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Use of English Sürdürülebilir Kalkınma

Listening&Speakimg Sürdürülebilir Kalkınma

Skills Sürdürülebilir Kalkınma

Main Course Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. A Sample Reflective Coaching Framework for Teacher Trainers in TEFL Context

Ürün Göker M.

11th International Scientific Conference on Social Innovations (SOCIN’22), Vilniaus, Litvanya, 20 Ekim 2022, (Yayınlanmadı)

2017

2017

2. Regaining the lost language through the savings paradigm: Implications for second/foreign language acquisition

Ürün Göker M.

3rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Porto, Portekiz, 12 - 15 Eylül 2017, (Yayınlanmadı)

2015

2015

3. A study on burnout among EFL instructors at the English preparatory schools at universities in North Cyprus.

Ürün Göker M.

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Yayınlanmadı)

Kitaplar

2023

2023

1. Sözlü Çeviri Türleri ve Özellikleri

Ürün Göker M.

Farklı Yönleriyle Çeviri, Dinçay KÖKSAL,Nurcihan YÜRÜK,Mehmet YILDIZ, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.123-141, 2023

2023

2023

2. Reflective Coaching Framework: A Lead for Teacher Trainers in TEFL Context

Ürün Göker M.

Education - Annual Volume 2023, Dr. Delfín Ortega-Sánchez, Editör, IntechOpen, London, ss.1-14, 2023 Creative Commons License

2023

2023

3. Developing Faculty as Self-directed Learners through Cognitive Coaching

GÖKER S. D., ÜRÜN GÖKER M.

Faculty Peer Coaching in Higher Education Opportunities, Explorations, and Research from the Field, Kristin N. Rainville, David G. Cynthia G. Desroche, Editör, Information Age Publishing, Charlottetown, ss.43-71, 2023

2020

2020

6. Rethinking Innovative Learning Opportunities for Teachers in Educational Organizations Toward Education 4.0

GÖKER S. D., ÜRÜN GÖKER M.

Organizational Culture, Süleyman Davut Göker, Editör, Intech Open, ss.1-13, 2020