Yayınlar & Eserler

Makaleler 45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (9)
Scopus (13)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Spor Yapan Öğrencilerin Okul Aidiyetlerinin İncelenmesi

Union of Thrace Universities 3rd International Health Sciences Congress, 24 - 26 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2. Beden Eğitimi Dersine Tutum ile Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Union of Thrace Universities 3rd International Health Sciences Congress, 24 - 26 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

3. SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ (MALATYA ÖRNEĞİ)

III. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 21 - 23 Eylül 2019, ss.933-939, (Tam Metin Bildiri)

4. ORTAOKULDA SPOR YAPAN ÖĞRENCİLERİN YAŞAM DOYUMLARININ İNCELENMESİ

III. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 21 - 23 Eylül 2019, ss.820-824, (Tam Metin Bildiri)

5. AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİNDEKİ BAZI EYALETLERDEKİ BEDEN EĞİTİMİDERS PROGRAMLARINI İNCELENMESİ

III. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 21 - 23 Eylül 2019, ss.52-63, (Tam Metin Bildiri)

6. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE OLAN TUTUMLARININ İNCELENMESİ

III. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 21 - 23 Eylül 2019, ss.797-803, (Tam Metin Bildiri)

7. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN İŞ YAŞAM KALİTELERİNİN İNCELENMESİ

II. ULUSLARARASI BATTALGAZİMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 15 - 17 Mart 2019, ss.33, (Özet Bildiri)

8. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DERS DIŞI SPORTİF ETKİNLİKLERE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLIDEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

II. ULUSLARARASI BATTALGAZİMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 15 - 17 Mart 2019, ss.134, (Özet Bildiri)

9. SPOR LİSESİNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN (EPOCH) İYİ OLUŞ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 15 - 17 Mart 2019, ss.1191-1197, (Tam Metin Bildiri)

10. SPOR LİSESİNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN KARAKTER DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

II. ULUSLARARASI BATTALGAZİMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 15 - 17 Mart 2019, ss.1198-1202, (Tam Metin Bildiri)

11. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN YÜKSEK NOT VERME NEDENLERİNİN İNCELENMESİ

16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 31 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.421, (Özet Bildiri)

13. BedenEğitimi Öğretmenliğndeki ilk Yılım

1. Uluslararası Beden Eğitimi, Spor, Rekreasyon ve Dans Kongresi , 2018., 26 - 28 Nisan 2018, ss.296, (Özet Bildiri)

14. Beden Eğitimi Öğretmeni Mesleki Etik Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

1. Uluslararası Beden Eğitimi, Spor, Rekreasyon ve Dans Kongresi , 2018., 26 - 28 Nisan 2018, ss.455, (Tam Metin Bildiri)

15. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN OKULLARDAKİ REHBERLİK HİZMETLERİNDEKİ ROLÜ

16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 31 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.449, (Özet Bildiri)

16. Examining the Injuries of Middle School Students in Physical Education Classes

9th Conference of the International Society for theSocial Sciences of Sport (ISSSS-2017) , 2017., 13 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. “Examining The Physical Education Curriculums of The Primary School During 1923 to 2016 ,”

The 10th International Conference In Physical Education, Sports And Physical Therapy (ICPESPT) , 2016., 18 - 20 Kasım 2016, ss.196, (Özet Bildiri)

19. Beden Eğı̇tı̇mi Öğretmenı̇ Meslekı̇ Motı̇vasyon Ölçeğı̇nı̇n Geçerlı̇lı̇k ve Güvenı̇rlı̇k Çalışması

1. Uluslararası Beden Eğitimi, Spor, Rekreasyon ve Dans Kongresi, 26 Nisan 2018 - 28 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. Beden eğitimi öğretmenlerinin beden eğitimi ders içi ve dışı etkinliklerde teknolojik araç ve gereç kullanımı ile ilgili görüşleri

8. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Mersin, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.97-98, (Özet Bildiri)

23. İlköğretim Beden Eğitimi Dersi 1 8 Sınıflar Öğretim Programı Ve Kılavuzunun İncelenmesi

7. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

24. Yeni ortaöğretim beden eğitimi ders programı kazanımlarının değerlendirilmesi

7. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

3. ORTAOKULDA SPOR YAPAN ÖĞRENCİLERİN BİLGİSAYARCA DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Spor Bilimleri Alanında Yeni Ufuklar, Düz, SerkanKurak,Kemal Kızar, Oktay, Editör, Gece Kitaplığı, ss.383-398, 2019

4. BEDEN EĞITIMIÖĞRETMENLERININ ÖZELGEREKSINIMLI ÖĞRENCILER HAKKINDAKI DÜŞÜNCELERI

Spor Bilimleri Alanında Yeni Ufuklar, Düz,SerkanKurak, Kemal Kızar,Oktay, Editör, Gece Kitaplığı, ss.365-382, 2019

5. ORTAOKULDA SPOR YAPAN ÖĞRENCİLERİN SINAV KAYGIDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

SPOR BİLİMLERİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, AYKORA,EMRAHÖZEN,GÖKMEN, Editör, İKSAD PUBLİSHİNG, ss.85-100, 2019
Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

50

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

55

Proje

1

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları