Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İş Tatmini Sürecinde İçsel Pazarlama Faaliyetlerini Konu Alan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

22. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2023, ss.123-132

Siyasal Pazarlamada Twitter Kullanımı: 2023 Cumhurbaşkanı Adaylarının Twitter Paylaşımlarının İçerik Analizi

EGE 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.1384-1391

Türkiye’de Sosyal Medyanın Seçmen Davranışları Üzerine Etkilerinin İncelenmesi; 2023 Genel Seçim Örneği

9. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 25 - 27 Ağustos 2023, ss.742-750

Kargo Firmalarına Yönelik Şikayetlerin İçerik Analizi: Aras ve Yurtiçi Kargo Örneği

17. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2023, ss.75-80

Kitap & Kitap Bölümleri

Pandemi Dönemi Sanal Market Kullanımını Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma

Dijital Pazarlamada Öne Çıkan Başlıklar ve Uygulamalı Çalışmalar, Fettahlıoğlu Hatice Seçil, Bilginer Özsaatcı Fatma Gül, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.89-102, 2023

A REVIEW OF FACTORS AFFECTING THE BEHAVIOR OF PURCHASING SECOND-HAND PRODUCTS FROM C2C ONLINE PLATFORMS

International Research in Social, Human and Administrative Sciences XVII, Prof. Dr. Arzu Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.7-19, 2023

Dış Ticarette Akreditifli Ödeme Yönteminin Riskleri Üzerine Yazılmış Çalışmaların Sistematik Literatür Kapsamında İncelenmesi

Cumhuriyetin 100. yılına Armağan-Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. Yılında Sosyal, Ekonomik ve Politik Meseleleri ve Politikalar, Dalyancı Levent, Topkaya Özgür, Kılıç Cüneyt, Uğur Suat, Kılınç Savrul Burcu, Yelkikalana Nazan, Yavaş Hikmet, Aydın Murat, Savrul Mesut, Pekcan Cemre, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.80-89, 2023

E-TICARET

Stratejik Dijital Pazarlama, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL,Prof. Dr. Erkan ÖZDEMİR, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.117-138, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

To Understand the Approach to Discount Days in Turkey: Investigation of the Response to the Change of the Black Friday Name

Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Victoria Pistikou,Andreas Masouras,Marcos Komodromos, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.164-181, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Mobil Uygulamalar

Stratejik Mobil Pazarlama, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL, Editör, Beta, İstanbul, ss.43-64, 2022

Sosyal Medya Kavramı

Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL, Editör, Beta, İstanbul, ss.1-15, 2022

DİJİTAL REKLAM UYGULAMALARI VE YENİ TRENDLER

Teknolojik Dönüşüm, İşletme ve Ekonomi, Abdullah KIRAY, Mustafa KAPLAN, Editör, Ekin kitabevi, Ankara, ss.43-57, 2022

Yeşil Ürün

Tedarik Zinciri Yönetiminde Sürdürülebilirlik ve Teknoloji, Dr. Öğr. Üyesi Onur Çetin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.15-36, 2022

COVID-19 SALGINI SÜRECINDE ASI LOJISTIGI VE TÜRKIYE ÖRNEGI

Güncel Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Arastırmaları, Doç. Dr. Yüksel Akay Ünvan, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.117-137, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

28

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları