Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Şehir Lojistiği Üzerine Yapılan Simülasyon Çalışmalarına Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz
Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.101-117, 2023 (Hakemli Dergi)
Aşı Soğuk Zinciri: Kovid-19 Salgını Kapsamında Türkiye’nin Aşı Lojistiği Alt Yapısının İncelenmesi
Parion Akademik Bakış Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.19-42, 2021 (Hakemli Dergi)
Tüketici Etnosentrizmi, Çevre Etkisi Ve Yerli Üretim Ürünleri Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, cilt.4, sa.14, ss.1072-1081, 2018 (Hakemli Dergi)
Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma
Journal Of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.27, ss.2887-2895, 2018 (Hakemli Dergi)
Perakende Mağazalarda Teknoloji Kullanım Alışkanlıklarını Etkileyen Faktörler: Self Servis Kasa Örneği
Social Sciences Studies Journal,
, cilt.4, sa.25, ss.5388-5397, 2018 (Hakemli Dergi)
Y Kuşağının Organik Gıda Satın Alma Eğilimlerine Yönelik Bir Araştırma
Journal Of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.12, ss.697-705, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
A REVIEW OF FACTORS AFFECTING THE BEHAVIOR OF PURCHASING SECOND-HAND PRODUCTS FROM C2C ONLINE PLATFORMS
International Research in Social, Human and Administrative Sciences XVII, Prof. Dr. Arzu Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.7-19, 2023
Dış Ticarette Akreditifli Ödeme Yönteminin Riskleri Üzerine Yazılmış Çalışmaların Sistematik Literatür Kapsamında İncelenmesi
Cumhuriyetin 100. yılına Armağan-Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. Yılında Sosyal, Ekonomik ve Politik Meseleleri ve Politikalar, Dalyancı Levent, Topkaya Özgür, Kılıç Cüneyt, Uğur Suat, Kılınç Savrul Burcu, Yelkikalana Nazan, Yavaş Hikmet, Aydın Murat, Savrul Mesut, Pekcan Cemre, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.80-89, 2023
Mobil Uygulamalar
Stratejik Mobil Pazarlama, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL, Editör, Beta, İstanbul, ss.43-64, 2022
Sosyal Medya Kavramı
Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL, Editör, Beta, İstanbul, ss.1-15, 2022
DİJİTAL REKLAM UYGULAMALARI VE YENİ TRENDLER
Teknolojik Dönüşüm, İşletme ve Ekonomi, Abdullah KIRAY, Mustafa KAPLAN, Editör, Ekin kitabevi, Ankara, ss.43-57, 2022
Yeşil Ürün
Tedarik Zinciri Yönetiminde Sürdürülebilirlik ve Teknoloji, Dr. Öğr. Üyesi Onur Çetin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.15-36, 2022