Makaleler
14
Tümü (14)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (10)
3. Şehir Lojistiği Üzerine Yapılan Simülasyon Çalışmalarına Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz
Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.101-117, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Tüketici Etnosentrizmi, Çevre Etkisi Ve Yerli Üretim Ürünleri Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, cilt.4, sa.14, ss.1072-1081, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma
Journal Of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.27, ss.2887-2895, 2018 (Hakemli Dergi)
13. Perakende Mağazalarda Teknoloji Kullanım Alışkanlıklarını Etkileyen Faktörler: Self Servis Kasa Örneği
Social Sciences Studies Journal,
, cilt.4, sa.25, ss.5388-5397, 2018 (Hakemli Dergi)
14. Y Kuşağının Organik Gıda Satın Alma Eğilimlerine Yönelik Bir Araştırma
Journal Of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.12, ss.697-705, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
Kitaplar
10
2. A REVIEW OF FACTORS AFFECTING THE BEHAVIOR OF PURCHASING SECOND-HAND PRODUCTS FROM C2C ONLINE PLATFORMS
International Research in Social, Human and Administrative Sciences XVII, Prof. Dr. Arzu Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.7-19, 2023
3. Dış Ticarette Akreditifli Ödeme Yönteminin Riskleri Üzerine Yazılmış Çalışmaların Sistematik Literatür Kapsamında İncelenmesi
Cumhuriyetin 100. yılına Armağan-Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. Yılında Sosyal, Ekonomik ve Politik Meseleleri ve Politikalar, Dalyancı Levent,Topkaya Özgür,Kılıç Cüneyt,Uğur Suat,Kılınç Savrul Burcu,Yelkikalana Nazan,Yavaş Hikmet,Aydın Murat,Savrul Mesut,Pekcan Cemre, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.80-89, 2023
6. Mobil Uygulamalar
Stratejik Mobil Pazarlama, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL, Editör, Beta, İstanbul, ss.43-64, 2022
7. Sosyal Medya Kavramı
Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL, Editör, Beta, İstanbul, ss.1-15, 2022
8. DİJİTAL REKLAM UYGULAMALARI VE YENİ TRENDLER
Teknolojik Dönüşüm, İşletme ve Ekonomi, Abdullah KIRAY,Mustafa KAPLAN, Editör, Ekin kitabevi, Ankara, ss.43-57, 2022
9. Yeşil Ürün
Tedarik Zinciri Yönetiminde Sürdürülebilirlik ve Teknoloji, Dr. Öğr. Üyesi Onur Çetin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.15-36, 2022
