Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Yeterliliklerine Sosyal Beğenirliğin Etkisi

Prof. Dr. A. Halûk DURSUN Anısına Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu Dil – Tarih - Coğrafya, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, ss.485-490

Çizgi Filmlerin Çocukların Hayatlarındaki Yeri ile İlgili Türkçe Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

Prof. Dr. A. Halûk DURSUN Anısına Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu Dil – Tarih - Coğrafya, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, ss.287-296

Dijital Uygulamalarda Türkçe Dil Dosyaları Sorunu

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2019

Graf Teorisi Bağlamında Türkçenin Öğretiminde Bir Değerlendirme

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2019

Teknoloji ile Hayatımıza Giren Ödünç Kelimelerin Yaşam Döngüleri

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2019

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Sorunlarıyla İlgili Görüşleri

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018

Türkçe Eğitiminde Bilgi Grafikleri (İnfografik)

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlık Düzeyleri

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.315 Sürdürülebilir Kalkınma

Uluslararası Öğrencilerin Türkçe Öğrenirken Yaptıkları Yazım Yanlışları

I. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.789

Yeni Okuryazarlıklarda Kavram Kargaşaları

I. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.790

Lisans Düzeyindeki Bir Öğrencinin Kurgu Metin Yazma Tecrübesi: Bir Anlatı Çalışması

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.376

Güneş Dil Teorisi ve Düşündürdükleri

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.376

Web Tabanlı Eğitime Yönelik Örnek Bir Uygulama

I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1612-1627

Kitap & Kitap Bölümleri

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Dijital Materyal Kullanımı Konusundaki Tutum ve Görüşleri

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI II, Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA, Doç. Dr. Hulusi Geçgel, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.219-236, 2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Çok Kültürlülük Karşısındaki Tutumu Üzerine Bir Araştırma

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARI I, Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.151-164, 2022

“Mutlukent’in Yöneticisi” Adlı Eserin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI III, Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.123-143, 2022

Türkçe Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime Yönelik Deneyimleri ve Görüşleri

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI II, Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA, Doç. Dr. Hulusi Geçgel, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.203-218, 2022

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Teknolojiye Yönelik Tutumları

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.101-124, 2021

Çocuk Edebiyatında Gezi Yazısı Türü: “Yolum Düştü Amerika’ya” Örneği

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.87-108, 2021

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Yüz Yüze Eğitim ve Uzaktan Eğitim Sürecinde Kullanılan Materyallerin Karşılaştırılması

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi, Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.213-231, 2021

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Okur-Yazarlık, Uzaktan Eğitim ve Materyal Geliştirme

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ DIL POLITIKASI-KÜLTÜR-YÖNTEM-TEKNOLOJI, Prof. Dr. Dinçay Köksal, Doç. Dr. Ömer Gökhan Ulum, Dr. Öğr. Üyesi Eda Duruk, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.71-89, 2021

Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı

Türkçe Öğretimine Genel Bir Bakış El Kitabı, Prof. Dr. Fahri TEMİZYÜREK - Doç. Dr. Tuncay TÜRKBEN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.513-536, 2021

Gülten Dayıoğlu nun Yurdumu Özledim Çocuk Romanının Deyim Varlığı Açısından İncelenmesi

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL - Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.229-243, 2021

Zülfü Livaneli nin Son Ada nın Çocukları Eserinin Çocuğa Görelik Bağlamında İncelenmesi

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.179-189, 2021

Milli Kültür Teması Bağlamında Ağrıdağı Efsanesi Adlı Eserin İncelenmesi

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.119-130, 2021

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretiminde Teknopedagojik Eğitim

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Doç. Dr. Emrah Boylu - Dr. Haluk Güngör, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.483-498, 2021

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Eğitsel Ajan

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi, Fatih KANA, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2021

Öğrencilerin Uzaktan Eğitim Süreciyle İlgili Görüşleri

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA - Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.35-65, 2021

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Oyun Bağımlılığına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.281-302, 2021

Uzaktan Eğitimde Sınıf Yönetimi

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA - Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.113-131, 2021

Metrikler

Yayın

44

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

14

Proje

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları