Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

4. Araştırmacı rolünü geliştirmede örnek bir öğretmen eğitimi modeli: ÇabaÇAM

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, 13 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

8. Erken Çocukluk Döneminden İlköğretime Geçiş: Duygu, Düşünce ve Beklentiler

XIII Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 2004, ss.267-268, (Tam Metin Bildiri)

9. Erken Çocukluk Döneminden İlköğretime Geçiş: Duygu, Düşünce ve Beklentiler

XIII Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 2004, ss.267-268, (Tam Metin Bildiri)

10. Erken Çocukluk Döneminden İlköğretime Geçiş: Duygu, Düşünce ve Beklentiler

XIII Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 2004, ss.267-268, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 55

1. Sığınmacı ve Mülteci Çocukların Eğitimi

ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, Nur İmray, Kale Mustafa, Göncü Artin, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.205-223, 2023

2. Kimlikli Bebeklerle Farklılıklarda Buluşmak: Erken Çocuklukta Başlayan Bir Düş

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar E., Editör, Nobel Akademik Yayınları, Ankara, ss.285-306, 2017

3. Yenilenen Okul Tasarımıyla İtalya’nın Gölgede Kalmış Reformist Eğitimcisi: Giuseppina Pizzigoni

Erken Çocukluk Eğitimi Moziği: Büyük Düşünceler/ Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar Ebru, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.527-536, 2017

4. Kimlikli Bebeklerle Farklılıklarda Buluşmak: Erken Çocuklukta Başlayan Bir Düş

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar Ebru, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.285-306, 2017

5. Eğitimde Tamamlayıcı ve Alternatif Bir Uygulama: Bilinçli Farkındalık Eğitimi

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük düşünceler/fikirler, modeller ve yaklaşımlar, Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel, ss.37-47, 2017

6. Erken Çocukluk Döneminde Kendilerini Sürekli Geliştirebilen Çocuklar: Bank Street Yaklaşımı

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar E., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.29-41, 2017

7. Erken Çocukluk Döneminde Kendilerini Sürekli Geliştiren Çocuklar Bank Street Yaklaşımı

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği Büyük Düşünceler / Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar Ebru, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.13-26, 2017

8. Tüm Çocuklar Eşit Şansı Hakeder: Head Start Programı

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/ Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar E., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.199-209, 2017

9. Tüm Çocuklar Eşit Şansı Hakeder: Head Start Programı

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar Ebru, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.199-210, 2017

10. Conflict Resolution in School Contexts

Lap Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, 2015

11. Gezgin Ozan Homeros

Eğiten Kitap, Ankara, 2014

12. Troia Savaşı

Eğiten Kitap, Ankara, 2014

13. Troia'nin Rüzgarı

Eğiten Kitap, Ankara, 2014

15. Troia Hazineleri

Eğiten Kitap, Ankara, 2014

16. Farklılıklarda Buluşmak: Erken Çocuklukta Başlayan Bir Düş

4. Temel Eğitim Sempozyumu Eğitimde Farklılıklara Saygı ve Uygulamaları, Tuğ N., Editör, Fides Matbaa, İstanbul, ss.78-84, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Farklılıklarda Buluşmak: Erken Çocukluktan Başlayan Bir Düş

4. Temel Eğitim Sempozyumu Eğitimde Farklılıklara Saygı Uygulamaları, , Editör, Fides Matbaa, İstanbul, ss.78-84, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

18. Dijital Çağda Bir Dil Yılı Çok Geç

Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri (Sorunlar ve Öneriler), , Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.92-98, 2013

19. Okul Öncesinde Barış Dili

Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri, Tuğ N., Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.175-184, 2013

20. Erken Çocukluk Dönemi Fonolojik Duyarlılık Ölçeği (EÇDFDÖ)'nin Tanıtılması

Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri (Sorunlar ve Öneriler), , Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.135-140, 2013

21. Dijital Çağda Bir Dil Yılı Çok Geç

Değğişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitim ve Eğitmenleri, Tuğ N., Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.92-98, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

22. Okul Öncesinde Barış Dili

Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri (Sorunlar ve Öneriler), , Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.175-184, 2013

23. Erken Çocukluk Dönemi Fonolojik Duyarlılık Ölçeği (EÇDFDÖ)'nin Tanıtılması

Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri, Tuğ N., Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.135-140, 2013

25. Conflict Resolution in Schol Contexts

London Metropolitan University, London, 2012

26. Seslerle Yolculuk: Erken Çocukluk Döneminde Fonolojik Duyarlılık Eğitimi

Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış, Fikirler, Paylaşımlar ve Dünyadan Yansımalar, Aktan Acar E., Karadeniz G., Editör, Özgün Kök Yayıncılık, Ankara, ss.286-301, 2012

27. Seslerle Yolculuk: Erken Çocukluk Döneminde Fonolojik Duyarlılık Eğitimi

Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış: Fikriler, Paylaşımlar ve Dünyadan Yansımalar, , Editör, Özgünkök Yayıncılık, ss.286-301, 2012

28. The Cooperative Competive Europan Citizen: Is This Notion Present in the Representation of Citizenship Among Student Teachers in Four Countries?

Adult Education. Historical and Theoretical Aspects, Striker S., Editör, Eötvös University Press, Budapeşte, ss.11-12, 2012

29. The Cooperative Competive Europan Citizen: Is This Notion Present in the Representation of Citizenship Among Student Teachers in Four Countries?

Adult Education. Historical and Theoretical Aspects, Striker S., Editör, Eötvös University Press, Budapest, ss.11-21, 2012

30. Seslerle Yolculuk: Erken Çocukluk Döneminde Fonolojik Duyarlılık Eğitimi

Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış Fikirler, Paylaşımlar ve Dünyadan Yansımalar, Ebru AKTAN ACAR; Gülçin Karadeniz, Editör, Özgünkök Yayıncılık, Ankara, ss.286-301, 2012

33. Perceptions of the EU and Democratic Values

Cultural diversity in the classroom: A European comparison, Julia Athena Spinthourakis, John Lalor, Wolfgang Berg, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.199-217, 2011

34. A Comparative Evaluation of the Preservice Teacher's Perceptions of the EU and Democratic Values in Turkish, German and Italian Universities

Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag Für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011

35. Okulöncesi Çocuk ve Farklılıklara Saygı

Okulöncesi Çocuk ve..., Ormanoğlu Uluğ M., Karadeniz G., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.154-164, 2011

36. Okulöncesi Çocuk ve Farklılıklara Saygı

Okulöncesi Çocuk ve.., , Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.154-164, 2011

37. A Comparative Evaluation of The Preservice Teacher s Perception of The EU and Democratic Values in Turkish German and Italian Universities

Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011

39. Farkındayım Farklılıklara Saygılıyım: Kimlikli Bebekler Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Tuğ N., Editör, Turgut Matbaacılık, İstanbul, ss.155-166, 2010

40. Farkındayım Farklılıklara Saygılıyım

Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları, Tuğ N., Editör, Turgut Matbaacılık, İstanbul, ss.155-166, 2010

41. Teacher's Professional Status and the Currnt Situation of Turkish Educational System in Turkey

Teachers Identity and Ethics of The Profession in Italy United States of America Poland Belgium Cyprus Libya Slovakia Turkey, Chistolini S., Editör, Edizioni Kapa, Roma, ss.77-95, 2009

42. Teacher's Professional Status and the Current Situation of Turkish Educational System in Turkey

Teachers Idenitity and Ethics of The Profession in Italy, Chistolini S., Editör, Edizoni Kapa, Roma, ss.77-95, 2009

45. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Niteliği

Avrupa Birliği Vizyonu, Erdoğan İ., Editör, Neta Matbaacılık, İ, ss.83-95, 2007

46. Okul Önces Öğretmenlerinin Niteliği

Avrupa Birliği Vizyonu Türkiye de Eğitim ve Özel Okullar, Erdoğan İ., Editör, Neta Matbaacılık, Türkiye Özel Okullar Birliği. İstanbul, İstanbul, ss.83-95, 2007

47. Elective Course Programme for Pre-school Student Teachers for Supporting Language and Literacy Development in Turkish Language

Building on Language Diversity with Young Children, Hancock A., Hermeling J., London A., Young A, Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.103-124, 2006

48. Farklı Dillerde Okuma Öğretimine Karşılaştırmalı Bir Bakış

İlköğretimde Alan Öğretimi, Oktay A., Unutkan Ö., Editör, MORPA Yayınları. İstanbul, İstanbul, ss.43-46, 2006

49. Elective Course Programme for Pre-school Student Teachers for Supporting Language and Literacy Deveopment in Turkish Language

Building on Language Diversity with Young Children, Hancock A., Hermeling J., Young A., Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.103-124, 2006

50. Farklı Dillerde Okuma Öğretimine Karşılaştırmalı Bir Bakış

İlköğretimde Alan Öğretimi, Oktay A., Polat Unutkan Ö., Editör, Morpa Yayınları, İstanbul, ss.43-64, 2006

51. Second Language Acquistion Upon the Basis of the First Language(s)

Building on Language Diversity with Young Children, Hancock A., Hermeling J., London A., Young A, Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.236-241, 2006

52. Okul Öncesi Dönemde Fonolojik Duyarlılık ve Gelişimi

Güncel Konular, Oktay A., Polat Unutkan Ö., Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.229-246, 2005

53. Erken Çocukluk Eğitimi Modelleri

Çocuk Bakıcılığı El Kitabı, Çiçekli S., Editör, Yerel Gündem 21, Çanakkale, ss.205-220, 2005

54. Erken Çocukluk Eğitimi Modelleri

Çocuk Bakıcılığı El Kitabı, Çiçekli S., Editör, Yerel Gündem 21, ss.205-220, 2005

55. Okul Öncesi Dönemde Fonolojik Duyarlılık ve Gelişimi

Güncel Konular, Oktay Ayla, Unutkan Özgül, Editör, MORPA Yayınları, İstanbul, ss.229-246, 2005
Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

49

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

47

Proje

13

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları