Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımına Yönelik Tutum ve Düşüncelerİ

IX th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, cilt.1, ss.475-489

REVIEW OF THE VIEWS OF GRADUATE STUDENTS FOR THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN EDUCATION

ASES INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Malatya, Türkiye, 22 - 24 Temmuz 2022, cilt.1, ss.82-101

OPINIONS AND THOUGHTS OF POSTGRADUATE STUDENTS ON THE USE OF VIRTUAL LABORATORY IN EDUCATION

ASES INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Malatya, Türkiye, 22 - 24 Temmuz 2022, ss.34-56

Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Öz Yeterliliklerinin İncelenmesi

11’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, 18 Nisan, Antalya., Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2020, ss.18

Investigation of Teachers’ Attitudes Towards Project Competitions (Öğretmenlerin Proje Yarışmalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

ICCI EPOK 2018 6th International Congress on Curriculum and Instructıon – 6. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 14 Ekim 2018

Analysıs of Self – Efficiacy Levels of High School Teachers Regarding Participation in Project Competitions as Consultants (Lise Öğretmenlerinin Proje Yarışmalarına Danışman Olarak Katılmaya Yönelik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi

ICES-UEBK 2018 27th. INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES – Education in the Changing World – 27. ULUSLAR ARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ - Değişen Dünyada Eğitim, 1 - 04 Haziran 2018

Kitap & Kitap Bölümleri

HARMANLANMIŞ ÖĞRENME YAKLAŞIMINA YÖNELİK YÜRÜTÜLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ÖNERİLERİNİN ANALİZİ

Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar, Özlem TAGAY, Editör, PLATANUS PUBLISHING, Ankara, ss.472-498, 2023

ORTAOKUL ÖĞRENCILERININ FEN BILIMLERI ÖZYETERLIKLERI İLE ELEŞTIREL DÜŞÜNME BECERILERINE KITAP OKUMA ALIŞKANLIKLARININ ETKISININ İNCELENMESI

Fen Bilimleri ve Matematikte Teori ve Araştırmalar, Prof. Dr. Hasan Akgül, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.52-69, 2022

B-Eğitim Bilimleri

Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-VI, Doç.Dr. Ayla OĞUZ Dr. Yasemin ULUTÜRK SAKARYA, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.175-188, 2022

Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Lisansüstü Tezlerindeki 21. Yüzyıl Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Önerilerin Sentezi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-V, Dökme İlbilge, Yüzüak Ahmet Volkan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.49-64, 2022

B-Eğitim Bilimleri

Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-VI, Doç. Dr. Ayla Oğuz Dr. Yasemin Ulutürk Sakarya, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.3-340, 2022

Metrikler

Yayın

59

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları