Desteklenen Projeler
-
2022 - 2024 BIOTE(A)CH Bridging the Gap Between Biotechnology and Industry: Integrating Design Thinking and Flipped Learning
-
2022 - 2024 Computational Thinking in Enhancing Primary Students' Social-Emotional Learning Skills
-
2018 - 2020 "VR4GIFTEDWe Are For Gifted) Integration of Experiential Learning and Virtual Reality on Gifted Education
-
2016 - 2017 Sosyal-Duygusal Öğrenme Programlarının Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Gelişimine, Akademik Başarı ve Sınıf İklimi Algısına Etkisi
-
2012 - 2015 Aktif Öğrenme Ortamlarında Öz ve Akran Değerlendirmenin Öğretmen Adaylarının Profesyonel Gelişimine Etkisi
-
2005 - 2008 İlköğretim I. Kademe II. Devre Öğrencilerinin Öğrenme Hakkındaki Düşünceleri ve Öğrenci-Öğretmen Diyaloğunun Öğrenmeye Etkisi
-
2006 - 2007 Dyslexia Parents’ and Teachers’ Collaboration (DYPATEC)