Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (12)
4. Öğretmen Adaylarının Düşünme Becerileri: Yanal Düşünme ile Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişki
YAŞADIKÇA EĞITIM
, cilt.36, sa.1, ss.1-15, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.54, sa.1, ss.205-222, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Pre-Service Teachers’ Perceptions of the Teaching Principles and Methods Course: Metaphor Analysis
Sakarya University Journal of Education
, cilt.10, sa.1, ss.67-89, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim ProgramıTasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretiminde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.49, sa.225, ss.89-127, 2020 (Scopus)
9. Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacılığı Uygulama Öz Yeterliklerinin Öğretim Stili Tercihlerini Yordama Düzeyi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.455-480, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1475-1499, 2019 (Hakemli Dergi)
13. Exploring Pre-service Teachers’xx Pedagogical Beliefs in Primary Education
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, sa.4, ss.84-96, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Exploring Pre-service Teachers’xx Perceptions of Lesson Planning in Primary Education
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.12, ss.57-63, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. Öğretmen yetiştirme programlarında sosyal-duygusal öğrenme
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2. Öğretmen adaylarının yanal düşünme ile bilişsel esneklik becerileri arasındakiilişkinin incelenmesi
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
5. Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkinGörüşleri
8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
6. SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENMENİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
The Eighth International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
7. Identifiying Primary School Students Social Emotional Learning Skills
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim MateryaliKullanımına İlişkin ÖğretmenAdayı Görüşleri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenlığ̇i Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
9. Tezsiz Yüksek Lisans Programında Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
10. Derse Katılım ve Öğrenme
II. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
11. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Olan Tutumları.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.878-885, (Tam Metin Bildiri)
