Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Using literature in the language classroom: voices of pre-service EFL teachers

XX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Ukrayna, 20 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2. İngilizce Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarınının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

3. İngilizce Öğretmen Adaylarının Empatik Yaklaşımlarının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

4. İngilizce öğretmen adaylarının kültürlerarası duyarlılıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

İkinci uluslararası sosyal bilimler eğitimi sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

5. Investigating pre-service EFL teacher’xxs perceptions of teacher qualities in the context of teacher training

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

6. İngilizce öğretmen adaylarının İngilizce Öğretimi kapsamında iletişimsel dil öğretiminin kullanımına yönelik görüşleri

Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

7. Turkish EFL pre-service teachers’ conceptions of literacy: some implications for teacher training

6th World Congress on Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. EFL pre-service teachers’ beliefs toward classroom management style: The case of gender and grade level

XIII: European Conference on Social and Behavioral Sciences, SOFYA, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. The L2 motivational self system and its relationship with gender proficiency and year

7th Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Macaristan, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

10. An examination of the relationship between L2 Motivational Self System and L2 Learning in Turkish EFL context

X. International Association of Social Science Research, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

11. Attributional causes of tertiary level learners for their failure in learning English as a foreign language

The 9th International ELT Research Conference, Çanakkale, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

12. An investigation into university students’ attributions for their success and failure in the skills of English as a foreign language

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

13. An exploration of pre-service teachers' attributions in English

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, cilt.26, (Tam Metin Bildiri) identifier

14. The relationship between language learning strategies, gender, proficiency and self-efficacy beliefs: a study of ELT learners in Turkey

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.682-687, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 6

2. Using literature in the language classroom: voices of pre-service EFL teachers

Contemporary Approaches in Social science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, Bialystok, ss.35-41, 2019

3. Investigating Pre-service EFL Teachers’ Perceptions of Teacher Qualities in the Context of TeacherTraining

Educational policy and research, Arslan Hasan,Dorczak Roman,Urlica Alina-Andreea Dragoescu, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, ss.243-249, 2018

4. The use of communicative language teaching approach within Turkish EFL context:A theoretical framework

Innovative approaches in educational sciences, Prof. Dr. Yıldız Karagöz Yeke,Doç. Dr.Tarkan Yazıcı,Dr.Onur Hayırlı, Editör, Gece Publishing, ss.77-94, 2018

5. Learning and Teaching / An Examination of the relationship between L2 Motivational Self System and L2 Learninig in Turkish EFL Context

Recent Developments in Education, Gammone Mariateresa, İçbay Ali Mehmet, Arslan Hasan, Editör, © E-BWN 2017, ss.266-274, 2017

6. Teaching and Learninig / EFL pre-service teachers’xx beliefs toward classroom management style: The case of gender and grade

Research on Education, Hasan Arslan / Carmen Sonia Duse / Mehmet Ali İçbay, Editör, E-BWN - Bialystok, Poland, ss.166-172, 2017
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

51

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

67

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları