Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2020 Dr.Öğr.Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2018 Yrd.Doç.Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2006 - 2009 Öğretim Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2005 - 2006 Öğretim Görevlisi Dr.
Ruprecht-Karls-Universitaet Heidelberg, Fakultaet Für Sozial- Und Verhaltenswissenschaften,, Erziehungswissenschaftliches Seminar
-
2002 - 2005 Öğretim Görevlisi
Ruprecht-Karls-Universitaet Heidelberg, Fakultaet Für Sozial- Und Verhaltenswissenschaften,, Erziehungswissenschaftliches Seminar
-
1998 - 2002 Araştırma Görevlisi
Ruprecht-Karls-Universitaet Heidelberg, Fakultaet Für Sozial- Und Verhaltenswissenschaften,, Erziehungswissenschaftliches Seminar
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - 2017 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölşümü
-
2013 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölşümü
-
2011 - 2012 Dekan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölşümü
-
2011 - 2012 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölşümü
Yönetilen Tezler
-
Ortaokul bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi Evaluation of the teaching programme developed under the name of svet i·nformatics teknologies course in the secondary schools via the teachers
E.DOMAÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
3K ve küçük grup düzenlemesi ile sunulan hesaplama stratejileri öğretiminin toplama ve çarpma işlemleri akıcılıklarının gelişimi üzerine etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması
S.SAYGILI(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Öğretmen adaylarının değer yönelimleri ile akademik motivasyonları arasındaki ilişki The relationship between pre-service teachers' value orientation and academic motivation
Y.Oskay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Türkçe ve BedenEeğitimi Öğretim Programları İle Bütünleştirilmiş Değerler Eğitimi Programının Etkililiği The effecti·veness of Turki·sh and physi·cal educati·on curri·culum integrated wi·th values educati·on program
ERGEN G. (Eş Danışman)
G.ENGİN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
3. sınıf hayat bilgisi ders kitaplarının temel evrensel değerleri içermesi bakımından incelenmesi Analysis of the 3.th class life science textbooks about that including basic universal values
D.CANDAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlköğretim II. kademe müzik dersi öğretim programının kazanımlar boyutunun müzik öğretmeni görüşlerine göre değerlendirilmesi
H.Tansu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Ortaöğretim dokuzuncu sınıf öğrencilerinin yetenek düzeyleri ve eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
T.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011