Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Göçmen Sorunlarının Topluma Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü

IX. INTERNATIONAL NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.231-239 Sürdürülebilir Kalkınma

SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖNERGENLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNDE AİLENİN ARACILIK ROLÜ

III. ULUSLARARASI RATING ACADEMY KONGRESI: UYGULAMALI BILIMLER, Lviv, Ukrayna, 6 - 07 Eylül 2018, ss.193-208

Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.791-794

The effect of entrepreneurial marketing on firms' innovative performance in Turkish SMEs

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.871-878 identifier

"Amaca Yönelik Pazarlama ve Kurumsal Hayırseverlik: Benzerlik ve Farklılıkları Açısından Bir Degerlendirme"

7. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.311-319

Girişimci Şehir Gaziantep Ve Sınır Ticareti

1. Uluslararası Sınır Ticareti Kongresi, Kilis, Türkiye, 1 - 07 Kasım 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

Market Orientation at Universities: A Research at Vocational Colleges of Çanakkale Onkesiz Mart University

2010 World Universities Congress, Çanakkale, Türkiye, 20 - 24 Ekim 2010, ss.242-252

Şehirlerin Markalasması Ve Şehir Markası Oluşturmada Sembol Yapılar Çanakkale Örneği

Uluslararası 2. Trakya Bölgesi Kalkınma- Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Kırklareli, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2010, ss.1-7

Organik Ürünler Pazarının Yapısı ve Gelişme Potansiyeli

IV. Organik tarım Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 Mayıs - 01 Haziran 2010, ss.1-18

Kitap & Kitap Bölümleri

Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma

İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Karabulut, Şahin, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.415-424, 2022

Çocukerkil Pazarlama

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Üzümlü Mermer Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.181-193, 2022

DİJİTAL ÇAĞDA TÜKETİCİ MERKEZLİ PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer ÜZÜMLÜ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.21-38, 2021

Dijital Çağda Tüketici Merkezli Pazarlama İletişimi

Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.21-38, 2021

Marka ve Hikayeleştirme

Marka Yönetimi, Marangoz, Mehmet; Bayrakdaroğlu, Funda, Editör, Beta Basım Yayım, ss.175-202, 2021

İletişim Süreci

Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlğü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-17, 2020

Metrikler

Yayın

42

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

1

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları