Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sistemine İlişkin Metaforik Algıları

Trakya Eğitim Dergisi, cilt.9, ss.892-906, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Understanding Education Policy: The 'Four Education Orientations' Framework

RESEARCH IN EDUCATIONAL ADMINISTRATION & LEADERSHIP, cilt.2, ss.271-274, 2017 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) identifier

Evidence based policies on mathematics education in Europe

Science Philosophy, cilt.1, ss.161-168, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sosyal bilimler alanındaki öğretmen adaylarının epistemolojik ve ontolojik inançları.

2. Uluslararası Sosyal Bilimleri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018

Access and equity in turkish higher education: Types of financial aid

3. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, Kayseri, Türkiye, 11 Ekim - 13 Kasım 2018

Öğretmen adaylarının milli eğitim sistemine ilişkin metaforik algıları

16th European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018

Kaliteli Bir Eğitime Erişimde Özel Okulların Rolü

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017

An Evaluation of the Voucher Program in Turkey Lower Income Families and Access to Private Education

Association for Public Policy Analysis and Management (APPAM), Washington, Kiribati, 08 Nisan 2016

Eğitimin Getirileri Bağlamında Lisans Diplomasına Nitel bir Bakış

I. International Higher Education Studies Conference (IHEC) 2015, 14 - 16 Ekim 2015

Beşeri Sermaye ve Alternatif Hipotezler Işığında Lisans Derecesi

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğretmen adaylarının üniversiteye giriş puanları ile KPSS puanlarının incelenmesi: Türk üniversitelerinin profili

Eğitim yönetimi araştırmaları, C. T. Uğurlu, K. Beycioğlu, S. Koşar, H. Kahraman, F. Köybaşı-Şemin, Editör, Cumhuriyet Üniversitesi Yayıncılık, Sivas, ss.337-347, 2018