-
2023 - 2026 İlkokul Öğrencilerinin Hassas Becerilerini Geliştirmede Kuantum Öğrenme Temelli Öğretim Tasarımı
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Zeren Ş. G., Esen Aygün H. (Yürütücü), İZMİRLİ S.
-
2024 - 2024 Hassas Becerilere Duyarlı Okul İklimi Oluşturmada Okul Yöneticilerinin Öz Değerlendirmesi: Q Metodolojisi Örneği
-
2022 - 2022 Çocuklarda Sosyal-Duygusal Gelişim İçin Öğretmen Adaylarının Duygusal Okuryazarlık BecerisininDesteklenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Çağatay Ş. M., Esen Aygün H., Demirci İ., Balbağ N. L., Evin Gencel İ., Demir Ö. O., et al.
-
2018 - 2020 "VR4GIFTEDWe Are For Gifted) Integration of Experiential Learning and Virtual Reality on Gifted Education
-
2018 - 2019 İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisinde Okuma Alışkanlıklarının ve Okuma Kaygısının Rolü Yapısal Eşitlik Modellemesi
-
2016 - 2017 Sosyal-Duygusal Öğrenme Programlarının Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Gelişimine, Akademik Başarı ve Sınıf İklimi Algısına Etkisi
-
2015 - 2016 Taşınabilir Cihazlar İçin Otomatik Anket Oluşturucu Uygulaması
-
2023 - Devam Ediyor Öğretmen Adaylarının Sosyal-Duygusal Yalnızlık ve Psikolojik Sağlamlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ar-Ge Projesi , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Türkiye
-
2022 - 2024 Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal-Duygusal Yeterliliği ve Benlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ar-Ge Projesi , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Türkiye