Makaleler
35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (4)
Scopus (6)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (17)
5. Social-Emotional Development in Primary School Guidance Curriculum: A Q-Methodology Study
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.357-378, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Social-emotional development in the primary school guidance curriculum: A Q-methodology study.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.379-403, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf Öğretmenlerinin FeTeMM Farkındalıklarının İncelenmesi
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.171-192, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Öğretmen Adaylarının Düşünme Becerileri: Yanal Düşünme ile Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişki
YAŞADIKÇA EĞITIM
, cilt.36, sa.1, ss.1-15, 2022 (Hakemli Dergi)
13. İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü
Milli Eğitim
, cilt.50, sa.231, ss.91-109, 2021 (Scopus)
14. Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.54, sa.1, ss.205-222, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Pre-Service Teachers’ Perceptions of the Teaching Principles and Methods Course: Metaphor Analysis
Sakarya University Journal of Education
, cilt.10, sa.1, ss.67-89, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Hazırbulunuşluk Düzeyinin Eğitim Programı Okuryazarlığı Açısından Yordanması
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.203-220, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1475-1499, 2019 (Hakemli Dergi)
18. Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Anadili Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.663-687, 2019 (Hakemli Dergi)
19. İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergis
, cilt.9, sa.2, ss.683-707, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi
Eğitim ve Teknoloji
, cilt.1, sa.1, ss.82-99, 2019 (Hakemli Dergi)
21. Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyumları ve Okuma-Yazma Becerilerinin Kazanımı
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.27, ss.521-537, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Dialogic teaching in Turkish courses: What the teachers say and what they do?
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.111-123, 2019 (Scopus)
23. Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.12-31, 2019 (Hakemli Dergi)
27. Identifying Psychometric Properties of the Social-Emotional Learning Skills Scale
The International Journal of Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.12, sa.2, ss.43-61, 2017 (Hakemli Dergi)
28. İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.16, sa.3, ss.1120-1136, 2017 (Scopus)
29. 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi·
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.430-454, 2017 (Hakemli Dergi)
31. 3. ve 4. sınıf öğrenci·leri·ni·n sosyal-duygusal öğrenme beceri·leri·ni·n çeşi·tli· deği·şkenler açısından i·ncelenmesi·
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, ss.430-454, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Teachers’ Views of Social-Emotional Skills and Their Perspectives on Social-Emotional Learning Programs
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.7, ss.205-215, 2017 (Hakemli Dergi)
33. Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.163-179, 2016 (SCI-Expanded)
34. Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.1, ss.163-179, 2016 (Hakemli Dergi)
35. Öğretmen Yetiştirmede Demokratik Değerlerin Benimsenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.8, ss.589-602, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
45
5. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN METAFORLARI
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, 09 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
6. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİME İLİŞKİN ÖZ DEĞERLERLENDİRMELERİ: Q METOD ÇALIŞMASI
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, 09 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
8. İlkokul Öğrencileri İçin Bilişsel Esneklik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, 09 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen yetiştirme programlarında sosyal-duygusal öğrenme
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğretmen Adaylarının Yanal Düşünme ile Bilişsel Esneklik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.188-190, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Yetiştirme Programlarında Sosyal-Duygusal Öğrenme
4. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.81-83, (Tam Metin Bildiri)
14. Öğretmen adaylarının yanal düşünme ile bilişsel esneklik becerileri arasındakiilişkinin incelenmesi
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
17. Elective Course Curriculum for Education Faculties within the scope of Integration of Experiential Learning and Virtual Reality on Gifted Education Ersamus+ Project
Evin Gencel İ., Gogacz A. K., Guillén Velasco B., ŞAHİN TAŞKIN Ç., Mena Garcia E., ESEN AYGÜN H., et al.
1st International Congress on Educational Research, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
18. Gifted Education and Teacher Training: A Comparison of Turkey, Greece, Spain and Poland
1st International Congress on Educational Research, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
19. Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançları ve Uygulamaları arasındaki Benzerlik ve Farklılıklar
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkin Görüşleri
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.4-5, (Özet Bildiri)
21. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.3-4, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançları ve Uygulamaları arasındaki Benzerlik ve Farklılıklar
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkinGörüşleri
8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
24. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.3-4, (Özet Bildiri)
25. Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkin Görüşleri
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.4-5, (Özet Bildiri)
26. Taşınabilir Cihazlar için Otomatik Anket Oluşturucu Uygulaması
ULEAD 2017, 27 - 29 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
27. Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri ve Okuma-Yazma Başarısı Arasındaki İlişki
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
28. Taşınabilir Cihazlar İçin Otomatik Anket Oluşturucu Uygulaması
International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
29. Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri ve Okuma-Yazma Başarısı Arasındaki İlişki
International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.2, (Özet Bildiri)
30. BU SINIFTA NELER OLUYOR? ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
32. SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENMENİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
The Eighth International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
33. Identifiying Primary School Students Social Emotional Learning Skills
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
34. Investigating Primary Students' Attitudes Towards Reading
IV International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 Ekim - 30 Kasım 2016, ss.246-248, (Özet Bildiri)
35. Identifying Primary school Students' Social-Emotional Learning Skills
IV International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 Ekim - 30 Kasım 2016, ss.258-260, (Özet Bildiri)
36. Identifying Primary school Students' Social-Emotional Learning Skills
IV International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 Ekim - 30 Kasım 2016, ss.258-260, (Özet Bildiri)
37. Investigating Primary Students' Attitudes Towards Reading
IV International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 Ekim - 30 Kasım 2016, ss.246-248, (Özet Bildiri)
38. Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Yeri ve Önemi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
39. Sosyal Duygusal Öğrenme ve Öğretmen Eğitimi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.71, (Özet Bildiri)
40. Secondary School Students’ Effective Involvement and Their Learning Strategy Use
The International Journal of Arts & Sciences’ (IJAS), Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
41. Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitiminde Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Değerlendirilmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.220-228, (Tam Metin Bildiri)
42. Öğretmen Yetiştirmede Demokratik Değerlerin Benimsenmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.218-219, (Özet Bildiri)
43. Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Vatandaşlık ve İnsan Hakları
uluslararası sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, ss.69-79, (Tam Metin Bildiri)
44. How much green are faculties of education
The European Conference on Educational Research, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Matematik Kaygısının Bilişsel ve Duyuşsal Faktörleri
Matematik Kaygısı-Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanımları, Sarı, Mehmet Hayri; Baloğlu, Mustafa, Editör, Vizetek, ss.71-93, 2022
2. Sosyal-Duygusal Öğrenme ve Akademik Başarı
Temel Eğitimde Sosyal-Duygusal Öğrenme, Esen Aygün Hanife; Şahin-Taşkın Çiğdem, Editör, Vizetek Yayıncılık, -- Please Select (only U.S. / Can / Aus), ss.77-90, 2021
4. Erken Okuryazarlıkta Çizgi Filmler
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han Erbaş, Rahime Filiz Ağmaz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Çanakkale, ss.159-174, 2020
5. Erken Çocuklukta Çizgi Filmler
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ, Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, Pegem Akademi, ss.159-174, 2020