SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.163-179, 2016 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Social-emotional development in the primary school guidance curriculum: A Q-methodology study.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.379-403, 2023 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin FeTeMM Farkındalıklarının İncelenmesi
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.171-192, 2023 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü
Milli Eğitim
, cilt.50, sa.231, ss.91-109, 2021 (Scopus)
Pre-Service Teachers’ Perceptions of the Teaching Principles and Methods Course: Metaphor Analysis
Sakarya University Journal of Education
, cilt.10, sa.1, ss.67-89, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Hazırbulunuşluk Düzeyinin Eğitim Programı Okuryazarlığı Açısından Yordanması
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.203-220, 2019 (Hakemli Dergi)

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1475-1499, 2019 (Hakemli Dergi)
Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Anadili Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.663-687, 2019 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi
Eğitim ve Teknoloji
, cilt.1, sa.1, ss.82-99, 2019 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergis
, cilt.9, sa.2, ss.683-707, 2019 (Hakemli Dergi)
Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyumları ve Okuma-Yazma Becerilerinin Kazanımı
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.27, ss.521-537, 2019 (Hakemli Dergi)
Dialogic teaching in Turkish courses: What the teachers say and what they do?
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.111-123, 2019 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.12-31, 2019 (Hakemli Dergi)
Identifying Psychometric Properties of the Social-Emotional Learning Skills Scale
The International Journal of Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.12, sa.2, ss.43-61, 2017 (Hakemli Dergi)
3. ve 4. sınıf öğrenci·leri·ni·n sosyal-duygusal öğrenme beceri·leri·ni·n çeşi·tli· deği·şkenler açısından i·ncelenmesi·
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, ss.430-454, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.16, sa.3, ss.1120-1136, 2017 (Scopus)
3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi·
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.430-454, 2017 (Hakemli Dergi)
Teachers’ Views of Social-Emotional Skills and Their Perspectives on Social-Emotional Learning Programs
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.7, ss.205-215, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.1, ss.163-179, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yetiştirmede Demokratik Değerlerin Benimsenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.8, ss.589-602, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen yetiştirme programlarında sosyal-duygusal öğrenme
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 Ekim 2019
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Sosyal-Duygusal Öğrenme
4. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.81-83
Öğretmen Adaylarının Yanal Düşünme ile Bilişsel Esneklik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.188-190
Öğretmen adaylarının yanal düşünme ile bilişsel esneklik becerileri arasındakiilişkinin incelenmesi
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 Ekim 2019
Elective Course Curriculum for Education Faculties within the scope of Integration of Experiential Learning and Virtual Reality on Gifted Education Ersamus+ Project
Evin Gencel İ., Gogacz A. K., Guillén Velasco B., ŞAHİN TAŞKIN Ç., Mena Garcia E., ESEN AYGÜN H., et al.
1st International Congress on Educational Research, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.1
Gifted Education and Teacher Training: A Comparison of Turkey, Greece, Spain and Poland
1st International Congress on Educational Research, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.1
Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.3-4
Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkinGörüşleri
8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018
Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkin Görüşleri
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.4-5
Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkin Görüşleri
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.4-5
Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançları ve Uygulamaları arasındaki Benzerlik ve Farklılıklar
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1-2
Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.3-4
Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançları ve Uygulamaları arasındaki Benzerlik ve Farklılıklar
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1-2
Taşınabilir Cihazlar için Otomatik Anket Oluşturucu Uygulaması
ULEAD 2017, 27 - 29 Nisan 2017
Taşınabilir Cihazlar İçin Otomatik Anket Oluşturucu Uygulaması
International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1
Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri ve Okuma-Yazma Başarısı Arasındaki İlişki
International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.2
Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri ve Okuma-Yazma Başarısı Arasındaki İlişki
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
BU SINIFTA NELER OLUYOR? ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1
SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENMENİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
The Eighth International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016
Identifiying Primary School Students Social Emotional Learning Skills
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016
Investigating Primary Students' Attitudes Towards Reading
IV International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 Ekim - 30 Kasım 2016, ss.246-248
Investigating Primary Students' Attitudes Towards Reading
IV International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 Ekim - 30 Kasım 2016, ss.246-248
Identifying Primary school Students' Social-Emotional Learning Skills
IV International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 Ekim - 30 Kasım 2016, ss.258-260
Identifying Primary school Students' Social-Emotional Learning Skills
IV International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 Ekim - 30 Kasım 2016, ss.258-260
Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Yeri ve Önemi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
Sosyal Duygusal Öğrenme ve Öğretmen Eğitimi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.71
Secondary School Students’ Effective Involvement and Their Learning Strategy Use
The International Journal of Arts & Sciences’ (IJAS), Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, ss.1
Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitiminde Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Değerlendirilmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.220-228

Öğretmen Yetiştirmede Demokratik Değerlerin Benimsenmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.218-219
Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Vatandaşlık ve İnsan Hakları
uluslararası sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, ss.69-79

How much green are faculties of education
The European Conference on Educational Research, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, ss.1
Kitaplar
Matematik Kaygısının Bilişsel ve Duyuşsal Faktörleri
Matematik Kaygısı-Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanımları, Sarı, Mehmet Hayri; Baloğlu, Mustafa, Editör, Vizetek, ss.71-93, 2022
Sosyal-Duygusal Öğrenme ve Akademik Başarı
Temel Eğitimde Sosyal-Duygusal Öğrenme, Esen Aygün Hanife; Şahin-Taşkın Çiğdem, Editör, Vizetek Yayıncılık, -- Please Select (only U.S. / Can / Aus), ss.77-90, 2021
Erken Okuryazarlıkta Çizgi Filmler
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han Erbaş, Rahime Filiz Ağmaz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Çanakkale, ss.159-174, 2020
Erken Çocuklukta Çizgi Filmler
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ, Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, Pegem Akademi, ss.159-174, 2020