Articles Published in Other Journals
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN KALIPLAŞMIŞ SÖZ VARLIĞI UNSURLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, vol.12, no.4, pp.2214-2230, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

BOZKIRDAKİ FENER ADLI ESER IŞIĞINDA KÖY ENSTİTÜLERİNE GENEL BİR BAKIŞ
Route Educational & Social Science Journal, vol.8, no.6, pp.113-125, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

INVESTIGATION OF THE VIEWS OF PRE-SERVICE TURKISH TEACHERS IN TERMS OF SPEED READING
International Online Journal of Primary Education, vol.10, no.1, pp.193-206, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOK BOYUTLU 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ
International Journal Of Turkish Literature Culture Education, vol.9, no.4, pp.1646-1669, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının İnternet Öz-Yeterliğinin İncelenmesi
EKEV Akademi, vol.24, no.23, pp.447-470, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of smartphone addiction levels of Turkish pre-service teacherswith regards to various variables
JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES, vol.16, no.3, pp.1415-1442, 2020 (Scopus)
Millî Kültür Teması Öğretimi Bağlamında Üç Anadolu Efsanesi Adlı Eserin İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, no.69, pp.717-734, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Reflections of Social Media, Television Series and Programs on Family Privacy According to Pre-Service Teachers’ Views
International Online Journal of Educational Sciences, vol.12, no.4, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Akıllı Telefon Kullanma Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.18, no.3, pp.391-414, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Multimedya araçlarının yabancı dil öğretimine etkisi üzerine öğretmen görüşleri
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, no.20, pp.12-22, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe Eğitiminde Dijital Yetkinlik Kavramının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ana Dili Eğitimi dergisi, vol.8, no.3, pp.886-904, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the Perceptions of Turkish Language Teacher Candidates Regarding Multiculturalism
Educational Policy Analysis and Strategic Research, vol.15, no.2, pp.61-77, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Gönüllülük Faaliyetleri Işığında "Gönüllülük" Kavramına İlişkin Derinlemesine Bir İnceleme: Yorumlayıcı Fenomenoloji
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi, vol.14, no.32, pp.55-77, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İbrahim Alaaddin Gövsa’nın Çocuklara Şiirler Adlı Kitabının Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kök Değerler ve Temalar Açısından İncelenmesi
Turkish Studies - Educational Sciences, vol.15, no.3, pp.1857-1869, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Güliver’in Gezileri adlı eserin değerler eğitimi açısından incelenmesi
Rumeli Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, no.19, pp.204-219, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Mizah Kullanımına İlişkin Görüşleri
Tarih Okulu, pp.160-176, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Muzaffer İzgü’nün Öykülerinde Çocuk ve Eğitim Teması
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol.1, no.3, pp.329-342, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni Bir Nesir Dili Kurulmasında Ömer Seyfettin’in Görüş ve Önerileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol.1, no.2, pp.118-130, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Ömer Seyfettin’in Hikâyelerinde Çocuk ve Eğitim Teması
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.4, no.2, pp.164-175, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okuma İlgi Alanları (Çanakkale Örneği)
TÜBAV Bilim Dergisi, vol.2, no.3, pp.400-412, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
ARİF DAMAR’IN SANAT ANLAYIŞINA GENEL BİR BAKIŞ
Çanakkale Araştırmaları Türk Yıllığı, no.6, pp.91-102, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Şiirde Modern ve Modernizm Üzerine
Hayal Kültür Sanat Edebiyat Dergisi, no.23, pp.32-37, 2007 (Non Peer-Reviewed Journal)
AZİZ NESİN’İN ÖYKÜLERİNDE ÇOCUK VE EĞİTİM TEMASI
Buca Eğitim fakültesi Dergisi, no.22, pp.115-124, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
BİR GÖRÜNTÜ (İMGELER) SANATI OLARAK ŞİİR
Hayal Kültür Sanat Edebiyat dergisi, no.21, pp.20-27, 2007 (Non Peer-Reviewed Journal)
ECE AYHAN’IN ŞİİRİNDE “ÇOCUK VE EĞİTİM” TEMASI ve FELSEFİ TEMELLERİ
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, no.18, pp.47-52, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
ÇANAKKALELİ BİR ŞAİR: ECE AYHAN ve ŞİİRİ
Çanakkale Araştırmaları Türk Yıllığı, no.3, pp.189-209, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Macera Romanlarının Çocuk Edebiyatındaki Yeri
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 30 October - 01 November 2018
Dil ve Sanat Gelişiminde Çocuk Kitaplarının Rolü
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017
İlköğretim Programında Olaya Dayalı Türlerin Disiplinlerarası İlişkilerdeki Yeri
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Ulead, İzmir, Turkey, 25 - 27 April 2014, pp.1-9
Ömer Seyfettin Hikâyelerinin İlköğretim Programında Kullanılabilirliği
1. Dünden Bugüne Ömer Seyfettin Sempozyumu, Gönen / Balıkesir, Turkey, 9 - 11 March 2007, pp.197-204
TÜRKİYE’DE İNSAN HAKLARI, DEMOKRASİ VE VATANDAŞLIKDEĞERLERİNİN GELİŞMESİNDE TANZİMAT DÖNEMİ SANATÇILARININ ETKİLERİ
Uluslararası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 20 - 21 May 2004, pp.222-227
Books & Book Chapters
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II
Holiscente Publications, Çanakkale, 2022
Türkçe Eğitimi Araştırmaları I
Holistence Publications, Çanakkale, 2022
Türkçe Eğitimi Araştırmaları II
Holistence Publications, Çanakkale, 2022
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I
Holistence Publications, Çanakkale, 2022
Uzaktan Eğitimde Kaynaştırma Öğrencilerinin Dil Becerilerini Kazanmada Yaşadıkları Sorunlar
in: Türkçe Eğitimi Araştırmaları-II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editor, Holistence Publications, Çanakkale, pp.93-114, 2022
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Materyal Bulma/Geliştirme Sorunlarına Yönelik Durum Analizi
in: Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editor, Holistence Publications, Çanakkale, pp.51-68, 2022
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Etkinliklerini Günlük Hayatla İlişkilendirmesine Yönelik Durum Analizi
in: Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editor, Holistence Publications, Çanakkale, pp.119-138, 2022
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çizgi Filmlerle Söz Varlığı Öğretimi (Atasözü, Deyim, İkileme) -“Rafadan Tayfa” Örneği-
in: Türkçe Eğitimi Araştırmaları-I, GEÇHEL Hulusi, KANA Fatih, Editor, Holistence Publications, Çanakkale, pp.157-168, 2022
“Anadolu Efsanelerinin Peşinde” Adlı Kitabın Kültür Aktarımı ve Anadili Öğretimi Açısından İncelenmesi
in: Türkçe Eğitimi Araştırmaları-III, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editor, Holistence Publications, Çanakkale, pp.81-108, 2022
Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeyleri
in: Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editor, Holistence Publications, Çanakkale, pp.95-122, 2022
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutumları
in: Türkçe Eğitimi Araştırmaları-II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editor, Holistence Publications, Çanakkale, pp.181-202, 2022
“Altın Balta” Masalının A2 Seviyesine Sadeleştirilmesi: Uygulama Örneği
in: Türkçe Eğitimi Araştırmaları-III, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editor, Holistence Publications, Çanakkale, pp.157-168, 2022
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Ev Ödevlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
in: Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editor, Holistence Publications, Çanakkale, pp.139-154, 2022
Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim
Paradigma Akademi, Çanakkale, 2021
Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı,
Paradigma Akademi, Çanakkale, 2021
Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı ürünleri Üzerine İnceleemeler
Paradigma Akademi, Çanakkale, 2021
Süleyman Bulut’un “Büyük Atatürk’ten Küçük Öyküler 1-2-3” Kitaplarının Türkçe Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kök Değerler Açısından İncelenmesi
in: Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, Hulusi GEÇGEL, Fatih KANA, Editor, Paradigma Akademi, pp.71-95, 2021
Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimle Yapılan Türkçe Derslerinde Yaşadığı Sorunlar
in: Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editor, Paradigma Akademi, pp.67-85, 2021
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Yerli, Göçmen ve Melez Olma Durumları
in: Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA Fatih, Editor, Paradigma Akademi, pp.125-144, 2021
Ahmet Hikmet Müftüoğlu’nun “Çağlayanlar” Adlı Eserinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
in: Türkçe Öğretiminde Edebi Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editor, Paradigma Akademi, Çanakkale, pp.131-142, 2021
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Oyunlardan Yararlanmaya İlişkin Görüşleri
in: Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA Fatih, Editor, Paradigma Akademi, pp.205-240, 2021
Günümüz Çocuk Dergilerinin Ana Dili Eğitimindeki Rolü
in: Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, GEÇGEL, Hulusi, Editor, Paradigma Akademi, pp.11-33, 2021
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Yapan Öğretmenlerin Deyim ve Atasözü Kullanma Deneyimleri
in: Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA Fatih, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.171-188, 2021
Ahmet Hikmet Müftüoğlu’nun “Çağlayanlar” Adlı Eserinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
in: Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editor, Paradigma Akademi, pp.131-142, 2021
İkinci Yeni Şiiri Çevresinde Ece Ayhan
Hiperlink Yayınları, İstanbul, 2020
Çanakkaleli Şairler ve Yazarlar
in: Çanakkale Değerleri Envanteri, Ali AKDEMİR; Osman DEMİRCAN; Selahattin YILMAZ; Turan TAKAOĞLU; Cengiz AKBULAK, Editor, Pozitif Basin Yayın Dağıtım, Ankara, pp.1-357, 2009
Modern Türk Şiirinde İkinci Yeni
in: 2003 e-debiyat Yıllığı, iz edebiyat yazarları, Editor, İzlenim Yayınevi, İstanbul, pp.329-537, 2004