Makaleler
61
Tümü (61)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (37)
4. Sabahattin Ali'nin “Kağnı” Hikâyesinin B1 Seviyesine Uyarlanması ve Okuduğunu Anlama Üzerine Etkisi
Route Educational & Social Science Journal
, cilt.12, sa.3, ss.128-143, 2025 (Hakemli Dergi)
5. Kazılık Koca Oğlu Yiğenek Hikâyesinin Sorumluluk Değeri Açısından İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.19, sa.51, ss.92-104, 2025 (Hakemli Dergi)
9. TURKISH TEACHERS' VIEWS ON PROCESS-BASED WRITING APPROACH
International Journal of Su-Ay Development Association (IJOSDA)
, cilt.3, sa.2, ss.43-57, 2024 (Hakemli Dergi)
10. AN ANALYSIS OF QUESTIONS BASED ON READING TEXTS IN TURKISH TEXTBOOKS PREPARED FOR FOREIGNERS ACCORDING TO BARRETT'S TAXONOMY
Base for Electronic Educational Sciences (BEDU)
, cilt.5, sa.2, ss.153-169, 2024 (Hakemli Dergi)
11. TEACHING TURKISH TO FOREIGN CHILDREN IN PRESCHOOL PERIOD WITH HAREZMI EDUCATION MODEL
International Journal of Language and Education Research
, cilt.6, sa.2, ss.142-164, 2024 (Hakemli Dergi)
14. "Ben Gönen’de Doğdum" Biographical Novel Examining The Elements Of Intertextuality
International Journal of Language and Education Research
, cilt.5, sa.3, ss.149-168, 2023 (Hakemli Dergi)
15. 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN ÇOCUK EDEBİYATI ESERLERİNE YANSIMASI: MİYASE SERTBARUT ÖRNEĞİ
Route Educational & Social Science Journal
, cilt.10, sa.7, ss.88-103, 2023 (Hakemli Dergi)
17. TRT ÇOCUK KANALINDA YAYINLANAN ÇİZGİ FİLMLERİN ANA DİLİ ÖĞRETİMİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Route Educational & Social Science Journal
, cilt.10, sa.5, ss.71-83, 2023 (Hakemli Dergi)
18. İsmet İnönü'nün Harf Devrimi Hakkındaki Görüşleri
Çağdaş Türk Dili
, sa.425, ss.55-64, 2023 (Hakemsiz Dergi)
19. Turkish Teachers' Awareness About Dyslexia and The Problems Experienced By Students With Dyslexia in Turkish Education
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.38, sa.3, ss.302-316, 2023 (ESCI, Scopus, TRDizin)
21. CAHİT UÇUK’UN GÜMÜŞ KANAT ADLI ESERİNİN KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Çukurova Araştırmaları
, cilt.9, sa.2, ss.9-28, 2023 (Hakemli Dergi)
23. Ali Fuat Cebesoy’un Nazım Hikmet’in Davaları Hakkındaki Görüşleri
MESOPOTAMIA JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY STUDIES
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2023 (Hakemli Dergi)
26. 7. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABI METİNLERİNİN BİBLİYOTERAPİ TEKNİĞİ İLE İNCELENMESİ
International Journal of Language and Education Research
, cilt.4, sa.2, ss.1-17, 2022 (Hakemli Dergi)
28. TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN DEYİM KULLANIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ
International Journal of Language and Education Research
, cilt.3, sa.3, ss.1-15, 2021 (Hakemli Dergi)
33. ATATÜRK’ÜN DEFTERLERİNDE EĞİTİM ÜZERİNE NOTLAR
International Journal of Language and Education Research
, cilt.3, sa.1, ss.1-16, 2021 (Hakemli Dergi)
34. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOK BOYUTLU 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.9, sa.4, ss.1646-1669, 2020 (TRDizin)
36. Türkçe Öğretmeni Adaylarının İnternet Öz-Yeterliğinin İncelenmesi
EKEV Akademi
, cilt.24, sa.23, ss.447-470, 2020 (TRDizin)
37. Reflections of Social Media, Television Series and Programs on Family Privacy According to Pre-Service Teachers’ Views
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.12, sa.4, ss.70-84, 2020 (Hakemli Dergi)
39. Millî Kültür Teması Öğretimi Bağlamında Üç Anadolu Efsanesi Adlı Eserin İncelenmesi
ATATURK UNIVERSITESI. TURKIYAT ARASTIRMALARI ENSTITUSU DERGISI
, cilt.0, sa.69, ss.717-734, 2020 (TRDizin)
40. Investigation of smartphone addiction levels of Turkish pre-service teacherswith regards to various variables
JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES
, cilt.16, sa.3, ss.1415-1442, 2020 (Scopus, TRDizin)
41. Multimedya araçlarının yabancı dil öğretimine etkisi üzerine öğretmen görüşleri
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, sa.20, ss.12-22, 2020 (TRDizin)
43. Gönüllülük Faaliyetleri Işığında "Gönüllülük" Kavramına İlişkin Derinlemesine Bir İnceleme: Yorumlayıcı Fenomenoloji
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
, cilt.14, sa.32, ss.55-77, 2020 (TRDizin)
44. Güliver’in Gezileri adlı eserin değerler eğitimi açısından incelenmesi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, sa.19, ss.204-219, 2020 (TRDizin)
46. İbrahim Alaaddin Gövsa’nın Çocuklara Şiirler Adlı Kitabının Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kök Değerler ve Temalar Açısından İncelenmesi
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.3, ss.1857-1869, 2020 (TRDizin)
48. Muzaffer İzgü’nün Öykülerinde Çocuk ve Eğitim Teması
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.329-342, 2012 (TRDizin)
49. Yeni Bir Nesir Dili Kurulmasında Ömer Seyfettin’in Görüş ve Önerileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.118-130, 2012 (TRDizin)
50. Ömer Seyfettin’in Hikâyelerinde Çocuk ve Eğitim Teması
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.164-175, 2011 (Hakemli Dergi)
51. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okuma İlgi Alanları (Çanakkale Örneği)
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.400-412, 2009 (Hakemli Dergi)
52. ARİF DAMAR’IN SANAT ANLAYIŞINA GENEL BİR BAKIŞ
Çanakkale Araştırmaları Türk Yıllığı
, sa.6, ss.91-102, 2008 (Hakemli Dergi)
53. AZİZ NESİN’İN ÖYKÜLERİNDE ÇOCUK VE EĞİTİM TEMASI
Buca Eğitim fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.115-124, 2007 (TRDizin)
54. Şiirde Modern ve Modernizm Üzerine
Hayal Kültür Sanat Edebiyat Dergisi
, sa.23, ss.32-37, 2007 (Hakemsiz Dergi)
55. Bir Görüntü (İmgeler) Sanatı Olarak Şiir
Hayal Dergisi
, sa.21, ss.1-7, 2007 (Hakemsiz Dergi)
56. ECE AYHAN’IN ŞİİRİNDE “ÇOCUK VE EĞİTİM” TEMASI ve FELSEFİ TEMELLERİ
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.18, ss.47-52, 2005 (TRDizin)
58. ÇANAKKALELİ BİR ŞAİR: ECE AYHAN ve ŞİİRİ
Çanakkale Araştırmaları Türk Yıllığı
, sa.3, ss.189-209, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
1. Student Opinions on Teaching Turkish as a Foreign Language: The Case of the University of Belgrade
3rd International Ege Congres s on Soc ial , Humanities , Admini s trati ve and Educational Sc iences, İzmir, Türkiye, 11 Ağustos 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Eleştirel Düşünme Becerileri Bakımından İncelenmesi
II. International Quality of Life Conference, 21 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
5. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Anadolu Efsanelerinin A2 Seviyesine Uyarlanması
III. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
6. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Dijital Materyallerle Türkçe Öğrenmeye Yönelik Görüşleri
III. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
8. 21. Yüzyıl Becerilerinin Çocuk Edebiyatı Eserlerine Yansıması: Miyase Sertbarut Örneği
XVII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 18 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
10. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Ki Bağlacının Kullanımı
XVII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 18 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
15. Macera Romanlarının Çocuk Edebiyatındaki Yeri
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. Dil ve Sanat Gelişiminde Çocuk Kitaplarının Rolü
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
20. İlköğretim Programında Edebi Metinlerin Disiplinlerarası İlişkilerdeki Yeri
VII. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.345-353, (Tam Metin Bildiri)
22. İlköğretim Programında Olaya Dayalı Türlerin Disiplinlerarası İlişkilerdeki Yeri
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Ulead, İzmir, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2014, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)
25. Ömer Seyfettin Hikâyelerinin İlköğretim Programında Kullanılabilirliği
1. Dünden Bugüne Ömer Seyfettin Sempozyumu, Gönen / Balıkesir, Türkiye, 9 - 11 Mart 2007, ss.197-204, (Tam Metin Bildiri)
27. TÜRKİYE’DE İNSAN HAKLARI, DEMOKRASİ VE VATANDAŞLIKDEĞERLERİNİN GELİŞMESİNDE TANZİMAT DÖNEMİ SANATÇILARININ ETKİLERİ
Uluslararası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, ss.222-227, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
80
4. Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Ders Kitabındaki Metinler Üzerine Görüşleri
Türkçe Eğitimi Araştırmaları-VII, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-20, 2024
5. Zorunlu Temaların Öğretiminde “Cumhuriyetin İlk Sabahı” Adlı Eserin İncelenmesi
TÜRKÇE ve DİL EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI, KANA Fatih, ELKIRAN Yusuf Mete, Editör, Holistence, Çanakkale, ss.21-45, 2024
9. Zagreb Yunus Emre Enstitüsü'nde Staj Yapmış Bir Üniversite Öğrencisinin Türkçe Öğretimi Deneyimleri - Bir Anlatı Çalışması
Türkçe ve Dil Eğitimi Araştırmaları, KANA Fatih, ELKIRAN Yusuf Mete, Editör, Holistence, Çanakkale, ss.95-112, 2024
11. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları-IV
Holistence Publications , Çanakkale, 2023
17. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Türk Kültür Ögelerinin Çizgi Filmler Aracılığıyla Tanıtılması: ‘Maysa ve Bulut’ Adlı Çizgi Filmin Âşıklık Geleneği Açısından İncelenmesi
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları-IV, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, ss.17-26, 2023
18. BİLİM ÇOCUK DERGİSİNDEKİ METİNLERİN DOĞA VE EVREN TEMASINDA KULLANILABİLİRLİĞİ
TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI VI, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.13-26, 2023
19. Ece Ayhan'ın Sivil Kahramanı: Çanakkaleli Melâhat
Şiirimizin Kadın Kahramanları, Taştan, Zeki; Yağar, Ali Sait, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.624-646, 2023
25. Yabancı Dil Olarak Çocuklara Türkçe Öğretiminde Çocuk Şarkılarının Sıfatların Öğretimi Açısından Kullanılabilirliği
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları-IV, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, ss.1-16, 2023
28. Çocuk Edebiyatı Türleri
Çocuk Edebiyatı, AKKAYA Ahmet, GEÇGEL Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, ss.161-262, 2023
31. Türkçe Eğitimi Araştırmaları II
Holistence Publications, Çanakkale, 2022
32. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II
Holiscente Publications, Çanakkale, 2022
33. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I
Holistence Publications, Çanakkale, 2022
34. Türkçe Eğitimi Araştırmaları I
Holistence Publications, Çanakkale, 2022
37. Uzaktan Eğitimde Kaynaştırma Öğrencilerinin Dil Becerilerini Kazanmada Yaşadıkları Sorunlar
Türkçe Eğitimi Araştırmaları-II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.93-114, 2022
40. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Materyal Bulma/Geliştirme Sorunlarına Yönelik Durum Analizi
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.51-68, 2022
43. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Etkinliklerini Günlük Hayatla İlişkilendirmesine Yönelik Durum Analizi
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.119-138, 2022
44. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çizgi Filmlerle Söz Varlığı Öğretimi (Atasözü, Deyim, İkileme) -“Rafadan Tayfa” Örneği-
Türkçe Eğitimi Araştırmaları-I, GEÇHEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.157-168, 2022
45. “Anadolu Efsanelerinin Peşinde” Adlı Kitabın Kültür Aktarımı ve Anadili Öğretimi Açısından İncelenmesi
Türkçe Eğitimi Araştırmaları-III, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.81-108, 2022
46. Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeyleri
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.95-122, 2022
48. Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutumları
Türkçe Eğitimi Araştırmaları-II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.181-202, 2022
49. “Altın Balta” Masalının A2 Seviyesine Sadeleştirilmesi: Uygulama Örneği
Türkçe Eğitimi Araştırmaları-III, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.157-168, 2022
51. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Ev Ödevlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.139-154, 2022
52. Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm
Paradigma Yayınevi, Çanakkale, 2021
53. Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı,
Paradigma Akademi, Çanakkale, 2021
54. Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim
Paradigma Akademi, Çanakkale, 2021
55. Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı ürünleri Üzerine İncelemeler
Paradigma Akademi, Çanakkale, 2021
61. Ahmet Hikmet Müftüoğlu’nun “Çağlayanlar” Adlı Eserinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.131-142, 2021
62. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Oyunlardan Yararlanmaya İlişkin Görüşleri
Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.205-240, 2021
63. Günümüz Çocuk Dergilerinin Ana Dili Eğitimindeki Rolü
Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, GEÇGEL, Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, ss.11-33, 2021
64. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Yapan Öğretmenlerin Deyim ve Atasözü Kullanma Deneyimleri
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA Fatih, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.171-188, 2021
65. Ahmet Hikmet Müftüoğlu’nun “Çağlayanlar” Adlı Eserinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Türkçe Öğretiminde Edebi Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.131-142, 2021
66. Süleyman Bulut’un “Büyük Atatürk’ten Küçük Öyküler 1-2-3” Kitaplarının Türkçe Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, Hulusi GEÇGEL, Fatih KANA, Editör, Paradigma Akademi, ss.71-95, 2021
67. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Yerli, Göçmen ve Melez Olma Durumları
Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.125-144, 2021
70. Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimle Yapılan Türkçe Derslerinde Yaşadığı Sorunlar
Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, ss.67-85, 2021
74. İkinci Yeni Şiiri Çevresinde Ece Ayhan
Hiperlink Yayınları, İstanbul, 2020
78. Çanakkaleli Şairler ve Yazarlar
Çanakkale Değerleri Envanteri, Ali AKDEMİR; Osman DEMİRCAN; Selahattin YILMAZ; Turan TAKAOĞLU; Cengiz AKBULAK, Editör, Pozitif Basin Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-357, 2009
Metrikler
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
32
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
4
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
571
H-İndeks (Scholar)
12
Atıf (TrDizin)
14
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
177
Toplam Atıf Sayısı
195
Proje
16
Tez Danışmanlığı
37