Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Mustafa Necati Karaer’in Şiirinde İmge Dünyası

Türk Dili , cilt.90, sa.646, ss.332-339, 2005 (Hakemli Dergi)

Mustafa Necati Karaer’in Şiiri

Türk Dili , sa.593, ss.548-550, 2001 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SIMPLIFICATION OF NAZIM HIKMET'S SEVDALI BULUT TO A1 LEVEL AND ACTIVITY DESIGN

12. ULUSLARARASI DEĞİŞEN DÜNYADA SOSYAL, BEŞERİ, İDARİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2024

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Ki Bağlacının Kullanımı

XVII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 18 Eylül 2023

21. Yüzyıl Becerilerinin Çocuk Edebiyatı Eserlerine Yansıması: Miyase Sertbarut Örneği

XVII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 18 Eylül 2023

TRT Çocuk Kanalında Yayınlanan Çizgi Filmlerin Ana Dili Öğretimi Bakımından İncelenmesi

XVII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 18 Eylül 2023

Oğuz Tansel Masallarının Çocuk Edebiyatımızdaki Yeri

III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON AWARENESS, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019

Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı Kitabındaki Eğitsel İletiler

III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON AWARENESS, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019

Macera Romanlarının Çocuk Edebiyatındaki Yeri

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Mizah Kullanımına İlişkin Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2018

Çocuk Edebiyatı ve Mizah

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017

Dil ve Sanat Gelişiminde Çocuk Kitaplarının Rolü

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017

”Yeni Hareketleri” ve Thomas Samuel Kuhn

7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.1217-1228

IN THE PRIMARY EDUCATION PROGRAM, THE SITUATION OF THE CASE BASED GENRES IN THE INTERDISCIPLINARY RELATIONSHIP

“2. International Congress on Research in Education (ıcre)", İzmir, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2014, ss.163-164 Creative Commons License

İlköğretim Programında Olaya Dayalı Türlerin Disiplinlerarası İlişkilerdeki Yeri

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Ulead, İzmir, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2014, ss.1-9

Miskinler Tekkesi Romanının Türkçe Öğretim Programındaki Temalar Açısından İncelenmesı

ULEAD 2013 Annual Congress: International Congress on Research inEducation/ICRE, Ürgüp/Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.176 Creative Commons License

Trafik Güvenliği Dersinde Edebi Metinlerden Yararlanma

3. Karayolu TrafikGüvenliği 2012 Karayolu Trafik Güvenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2012, ss.307-314

Ömer Seyfettin Hikâyelerinin İlköğretim Programında Kullanılabilirliği

1. Dünden Bugüne Ömer Seyfettin Sempozyumu, Gönen / Balıkesir, Türkiye, 9 - 11 Mart 2007, ss.197-204

TÜRKİYE’DE İNSAN HAKLARI, DEMOKRASİ VE VATANDAŞLIKDEĞERLERİNİN GELİŞMESİNDE TANZİMAT DÖNEMİ SANATÇILARININ ETKİLERİ

Uluslararası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, ss.222-227

İkinci Yeni Şiirinde Sapmalar

IV. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2004, ss.1-7 Creative Commons License

Modern Türk Edebiyatında İkinci Yeni Şiiri

I. Türk Dili ve Kültürü Araştırmaları Ortak Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 26 Ekim 2001, ss.222-232 Creative Commons License

Çocuk Kitaplarında İçerik ve Resimleme

1. ULUSAL ÇOCUK KİTAPLARI SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2000 Creative Commons License

Kitap & Kitap Bölümleri

Fazıl Hüsnü Dağlarca’nın Çocuk Şiirlerinin Eğitsel İletiler Açısından İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-IV, KANA Fatih,GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.119-133, 2023 Creative Commons License

Türkçe Öğretmenlerinin Yaratıcı Yazma Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-V, , Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.87-100, 2023 Creative Commons License

Yabancı Dil Olarak Çocuklara Türkçe Öğretiminde Çocuk Şarkılarının Sıfatların Öğretimi Açısından Kullanılabilirliği

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları-IV, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, ss.1-16, 2023

Oğuz Tansel’in “Al’lı ile Fırfırı” Adlı Masal Kitabındaki “Oduncunun Karısı’’ Masalının A2 Düzeyinde Sadeleştirilmesi

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları-III, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.21-42, 2023

“Cesur Hemşire Safiye Hüseyin” Romanının “Sorumluluk” Değeri

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-VI, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-12, 2023

Türkçe Öğretmenlerinin Dijital Yetkinliğe Yönelik Görüşleri

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI -V, , Editör, Holistence Publications, ss.63-86, 2023

Bilgin Adalı’nın Bilim Kurgu Türü Eserlerinin Yetkinlikler Bakımından İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-IV, , Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.155-177, 2023

Rıfat Ilgaz’ın Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-IV, , Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.135-153, 2023

Çocuk Edebiyatı Türleri

Çocuk Edebiyatı, AKKAYA Ahmet, GEÇGEL Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, ss.161-262, 2023

Ece Ayhan'ın Sivil Kahramanı: Çanakkaleli Melâhat

Şiirimizin Kadın Kahramanları, Taştan, Zeki; Yağar, Ali Sait, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.624-646, 2023

Çocuk Hikâyeleri Dizisi Setinin On Kök Değer Açısından İncelenmesi

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları-IV, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, ss.77-90, 2023

BİLİM ÇOCUK DERGİSİNDEKİ METİNLERİN DOĞA VE EVREN TEMASINDA KULLANILABİLİRLİĞİ

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI VI, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.13-26, 2023

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çizgi Film Kullanımı: “Niloya” Çizgi Filminin Kültürel Ögeler Açısından İncelenmesi

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları-III, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.43-56, 2023

Kemalettin Tuğcu’nun Ekmek Parası Adlı Eserinin Eğitsel İletiler Açısından İncelenmesi

Prof. Dr. Saadettin Yıldız Armağanı, ONUŞ Emin, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.309-324, 2023

Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatı

Paradigma Akademi, Çanakkale, 2022 Creative Commons License

Uzaktan Eğitimde Kaynaştırma Öğrencilerinin Dil Becerilerini Kazanmada Yaşadıkları Sorunlar

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.93-114, 2022

5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-I, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.65-88, 2022

Milli Kimlik Oluşturmada Milli Ve Manevi Değerlerin Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yeri

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-III, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-40, 2022

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Materyal Bulma/Geliştirme Sorunlarına Yönelik Durum Analizi

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.51-68, 2022

Zeynep Cemali’nin “Ballı Çörek Kafeteryası” Adlı Eserinin Kök Değerler Bakımından İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-I, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-36, 2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumları

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.45-67, 2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Etkinliklerini Günlük Hayatla İlişkilendirmesine Yönelik Durum Analizi

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.119-138, 2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çizgi Filmlerle Söz Varlığı Öğretimi (Atasözü, Deyim, İkileme) -“Rafadan Tayfa” Örneği-

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-I, GEÇHEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.157-168, 2022

“Anadolu Efsanelerinin Peşinde” Adlı Kitabın Kültür Aktarımı ve Anadili Öğretimi Açısından İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-III, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.81-108, 2022

Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeyleri

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.95-122, 2022

Yurt Dışında Görev Yapan Bir Türkçe Öğretmeninin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Karşılaştığı Problemler: Bir Anlatı Araştırması

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.123-150, 2022

Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutumları

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.181-202, 2022

“Altın Balta” Masalının A2 Seviyesine Sadeleştirilmesi: Uygulama Örneği

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-III, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.157-168, 2022

Öğretmenlerin Yardımcı Kitap Kullanımı Hakkında Görüşleri

Türkçe Eğitimi Araştırmaları-II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.137-164, 2022

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Ev Ödevlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.139-154, 2022

“Üç Anadolu Efsanesi” Adlı Eserin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.11-42, 2021

"Üç Anadolu Efsanesi" Adlı Eserin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Türkçe Öğretiminde Edebi Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.11-42, 2021

Türkçe Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, ss.299-327, 2021

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Farklı Öğrenme Stillerine Göre Anlatma Becerilerini Geliştirmenin Yolları

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA Fatih, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.155-169, 2021

Ahmet Hikmet Müftüoğlu’nun “Çağlayanlar” Adlı Eserinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.131-142, 2021

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Yapan Öğretmenlerin Deyim ve Atasözü Kullanma Deneyimleri

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA Fatih, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.171-188, 2021

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Oyunlardan Yararlanmaya İlişkin Görüşleri

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.205-240, 2021

Günümüz Çocuk Dergilerinin Ana Dili Eğitimindeki Rolü

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, GEÇGEL, Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, ss.11-33, 2021

Ahmet Hikmet Müftüoğlu’nun “Çağlayanlar” Adlı Eserinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Türkçe Öğretiminde Edebi Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.131-142, 2021

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Yerli, Göçmen ve Melez Olma Durumları

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.125-144, 2021

Salim Nizam’ın “Pervin Hanım’ın Arabası” Adlı Romanının Türkçe Eğitiminde Temel Dil Becerileri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, GEÇGEL, Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, ss.35-64, 2021

Erıch Kästner’in “Uçan Sınıf” Adlı Eserinin Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Değerler Açısından İncelenmesi

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.183-203, 2021

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Tükenmişlik Düzeyleri

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.145-202, 2021

Ana Dili Öğretiminde Çizgi Film Türünden Yararlanma -Kare Takımı Çizgi Filmi Örneği-

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, GEÇGEL Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.139-173, 2021

Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimle Yapılan Türkçe Derslerinde Yaşadığı Sorunlar

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, ss.67-85, 2021

Türkçe Eğitimi Lisansüstü Öğrencilerinin Türkçe Dersinin Uzaktan Eğitimle Yapılmasına İlişkin Görüşleri

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA Fatih, GEÇGEL Hulusi, Editör, Paradigma Akademi, ss.87-112, 2021

Erıch Kästner’in “Uçan Sınıf” Adlı Eserinin Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Değerler Açısından İncelenmesi

Türkçe Öğretiminde Edebi Metinlerin Kullanımı, GEÇGEL Hulusi, KANA Fatih, Editör, Paradigma Akademi, ss.183-204, 2021

Yabancılara Türkçe Öğretiminde Farklı Ana Dillere Sahip Öğrencilerin Ölçme ve Değerlendirme Açısından Değerlendirilmesi

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA Fatih, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.189-211, 2021

İkinci Yeni Şiiri Çevresinde Ece Ayhan

Hiperlink Yayınları, İstanbul, 2020

Çocuk Edebiyatı

Kriter yayınevi, İstanbul, 2012

Çanakkaleli Şairler ve Yazarlar

Çanakkale Değerleri Envanteri, Ali AKDEMİR; Osman DEMİRCAN; Selahattin YILMAZ; Turan TAKAOĞLU; Cengiz AKBULAK, Editör, Pozitif Basin Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-357, 2009

Çocuk Edebiyatı

Kök Yayınevi, Ankara, 2005 Sürdürülebilir Kalkınma

Modern Türk Şiirinde İkinci Yeni

2003 e-debiyat Yıllığı, iz edebiyat yayıncıları, Editör, İzlenim Yayınevi, İstanbul, ss.529-537, 2004 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

145

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

9

Tez Danışmanlığı

33

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları