-
2023 - 2025 STICORDI: Introducing STICORDI measures focusing on dyslexia
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
Eryaman M. Y. (Yürütücü), Riedler M.(Yürütücü), Kalkan S., Erbaş Y. H., Ergen G., Yolcu E., et al.
-
2024 - 2024 Comparative Analysis of the Application of "Main Art Studio" Courses in Different Universities
-
2023 - 2023 ACADEMIC WRITING: HOW TO GET YOUR RESEARCH PUBLISHED
Diğer Uluslararası Fon Programları
Cesur K. (Yürütücü), Eryaman M. Y., Genç S. Z., Çoruk A., Çetinkaya L., Riedler Eryaman M., et al.
-
2020 - 2021 Sınırsız ve Kolay İnşa Özelikleri Olan Modüler Elektronik Eğitim Deney Setlerinin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1005 - Ulusal Yeni Fikirler ve Ürünler Araştırma Destek Programı
-
2019 - 2020 Using Big Data in Evidence-based School Evaluation: Developing an Internal School Evaluation Model
-
2018 - 2019 ANKARGE
-
2017 - 2019 Therapeutic effects of apitherapy" in higher education
-
2016 - 2019 Helping Students with Learning Disabilities – Dyslexia
-
2018 - 2018 Troy World Blinds Homeros Readings Project
-
2018 - 2018 4006 TÜBİTAK
-
2007 - 2008 Ortaöğretim Kurumlarındaki 10. Sınıf Öğrencilerinin Elektronik Oyunlardaki Mesajları Algılama Düzeyleri