-
2023 - 2025 STICORDI: Introducing STICORDI measures focusing on dyslexia
Erasmus Projesi
Eryaman M. Y. (Yürütücü), Riedler M.(Yürütücü), Kalkan S., Erbaş Y. H., Ergen G., Yolcu E., et al.
-
2024 - 2024 Comparative Analysis of the Application of "Main Art Studio" Courses in Different Universities
Diğer Ülkelerin Sivil Toplum Kuruluşları Tarafından Desteklenmiş Proje
(Proje Özeti) (Proje Sonuç Raporu)
Doğan S. (Yürütücü), Ulus H., Kapar S., Eryaman M. Y., Bal A. A., Şeker Ç., et al.
-
2023 - 2023 ACADEMIC WRITING: HOW TO GET YOUR RESEARCH PUBLISHED
Diğer Uluslararası Fon Programları
Cesur K. (Yürütücü), Eryaman M. Y., Genç S. Z., Çoruk A., Çetinkaya L., Riedler Eryaman M., et al.
-
2020 - 2021 Sınırsız ve Kolay İnşa Özelikleri Olan Modüler Elektronik Eğitim Deney Setlerinin Geliştirilmesi
-
2019 - 2020 Using Big Data in Evidence-based School Evaluation: Developing an Internal School Evaluation Model
-
2018 - 2019 ANKARGE
-
2017 - 2019 Therapeutic effects of apitherapy" in higher education
-
2016 - 2019 Helping Students with Learning Disabilities – Dyslexia
-
2018 - 2018 Troy World Blinds Homeros Readings Project
-
2018 - 2018 4006 TÜBİTAK
-
2007 - 2008 Ortaöğretim Kurumlarındaki 10. Sınıf Öğrencilerinin Elektronik Oyunlardaki Mesajları Algılama Düzeyleri