-
2002 - 2011 Doktora
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik, Türkiye
-
1999 - 2001 Yüksek Lisans
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik, Türkiye
-
1995 - 1999 Lisans
Balıkesir Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik Yüksekokulu, Türkiye
-
2011 Doktora
Kurumsal itibar yönetiminin müşteri değerlendirme sürecine yansıması ve etkileri: Konaklama işletmelerine yönelik bir uygulama
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2001 Yüksek Lisans
Turizmde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi (Belek Yöresinde Yapılan Bir Uygulama)
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik
-
B1 Orta Almanca