Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Brand Perception in Second-Hand Online Trade

6th International Congress of Human Studies , 10 - 12 December 2023, pp.15

INVESTIGATION OF CONSUMER PURCHASE BEHAVIORS WITHIN THE FRAMEWORK OF SOCIAL MEDIA MARKETING: THE CASE OF CANAKKALE

9TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES , Ankara, Turkey, 20 - 23 May 2023, pp.254-255

YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ

6. LİSANSÜSTÜ İŞLETME ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU, Erzurum, Turkey, 8 - 10 September 2022, pp.28-30

Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma

VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosnia And Herzegovina, 18 - 20 May 2017, pp.1-10

Dindarlık ile Tüketicilerin Karar Verme Tarzları İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

VI. International Vocational Schools Symposium, Saraybosna, Bosnia And Herzegovina, 18 - 20 May 2017, pp.357-365

Willingness to buy foreign products in relation to ethnocentric tendencies and worldminded attitudes of consumers

11th International Strategic Management Conference, Vienna, Austria, 23 - 25 July 2015, vol.207, pp.157-164 Creative Commons License identifier

Books & Book Chapters

SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

in: STRATEJİK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI, , Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., pp.17-32, 2022

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE PAZARLAMA

in: Stratejik Dijital Pazarlaması, , Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., pp.1-18, 2021

Metrics

Publication

26

Citation (WoS)

6

H-Index (WoS)

1

Citation (Scopus)

8

H-Index (Scopus)

1

Citation (Scholar)

60

H-Index (Scholar)

1

Citiation (TrDizin)

3

H-Index (TrDizin)

1

Project

2

Thesis Advisory

3

Open Access

2