Articles Published in Other Journals
Social Marketing and Volunteering: A Research on Blood Donation
Journal of Business Research - Turk
, vol.12, no.4, pp.3291-3309, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
A Research on the Factors Affectıng the Intentıon to Use Dıgıtal Bankıng
Management and Political Sciences Review
, vol.2, no.2, pp.69-85, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies
, vol.4, no.14, pp.319-330, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Firmanın İhracat Yetkinliklerinin İhracat Performansına Etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.29, no.2, pp.1-31, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
KURUMSAL YETKİNLİKLERİN ÖRGÜTSEL PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜRETİM FİRMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, no.40, pp.175-192, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
The Impact of Innovation Perceptions and Market Competitiveness of Tourism Sector Managers on Innovation Performance and Business Performance: The Example of Çanakkale
6th International Congress of Human Studies , 10 - 12 December 2023, pp.16
Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosnia And Herzegovina, 18 - 20 May 2017, pp.1-10
Dindarlık ile Tüketicilerin Karar Verme Tarzları İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
VI. International Vocational Schools Symposium, Saraybosna, Bosnia And Herzegovina, 18 - 20 May 2017, pp.357-365
Books & Book Chapters
TEKNOLOJİK DÖNÜŞÜM, İŞLETME ve EKONOMİ
Ekin Yayıneevi, Bursa, 2022
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
in: STRATEJİK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI, , Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., pp.17-32, 2022
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE PAZARLAMA
in: Stratejik Dijital Pazarlaması, , Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., pp.1-18, 2021