Makaleler
11
Tümü (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
1. Turizm Sektörü Yöneticilerinin İnovasyon Algıları ve Pazar Rekabetçiliklerinin İnovasyon Performansı ve İşletme Performansı Üzerindeki Etkileri
Parion Akademik Bakış Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.89-104, 2025 (Hakemli Dergi)
2. Dijital Çağda Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Instagram Örneği
Management and Political Sciences Review
, cilt.6, sa.1, ss.19-36, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Dijital Bankacılık Kullanım Niyetine Etki Eden Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Management and Political Sciences Review
, cilt.2, sa.2, ss.69-85, 2020 (Hakemli Dergi)
6. Tüketici Etnosentrizmi, Çevre Etkisi Ve Yerli Üretim Ürünleri Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, cilt.4, sa.14, ss.1072-1081, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies
, cilt.4, sa.14, ss.319-330, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Y Kuşağının Organik Gıda Satın Alma Eğilimlerine Yönelik Bir Araştırma
Journal Of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.12, ss.697-705, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Firmanın İhracat Yetkinliklerinin İhracat Performansına Etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.1-31, 2014 (Hakemli Dergi)
11. KURUMSAL YETKİNLİKLERİN ÖRGÜTSEL PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜRETİM FİRMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.40, ss.175-192, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
4. The Impact of Innovation Perceptions and Market Competitiveness of Tourism Sector Managers on Innovation Performance and Business Performance: The Example of Çanakkale
6th International Congress of Human Studies , 10 - 12 Aralık 2023, ss.16, (Özet Bildiri)
7. Dindarlık ile Tüketicilerin Karar Verme Tarzları İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
VI. International Vocational Schools Symposium, Saraybosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.357-365, (Tam Metin Bildiri)
8. Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.177-184, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. A REVIEW OF FACTORS AFFECTING THE BEHAVIOR OF PURCHASING SECOND-HAND PRODUCTS FROM C2C ONLINE PLATFORMS
International Research in Social, Human and Administrative Sciences XVII, Prof. Dr. Arzu Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.7-19, 2023
2. TEKNOLOJİK DÖNÜŞÜM, İŞLETME ve EKONOMİ
Ekin Yayıneevi, Bursa, 2022
3. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
STRATEJİK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI, , Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.17-32, 2022
4. DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE PAZARLAMA
Stratejik Dijital Pazarlaması, , Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.1-18, 2021
Metrikler
Yayın (WoS)
1
Atıf (WoS)
6
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
8
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
62
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
3
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
64
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
32
Proje
2
Tez Danışmanlığı
3
