Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Pazarlama ve Gönüllülük: Kan Bağışı Üzerine Bir Araştırma
Journal of Business Research - Turk
, cilt.12, sa.4, ss.3291-3309, 2020 (Hakemli Dergi)
Dijital Bankacılık Kullanım Niyetine Etki Eden Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Management and Political Sciences Review
, cilt.2, sa.2, ss.69-85, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies
, cilt.4, sa.14, ss.319-330, 2017 (Hakemli Dergi)
Firmanın İhracat Yetkinliklerinin İhracat Performansına Etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.1-31, 2014 (Hakemli Dergi)
KURUMSAL YETKİNLİKLERİN ÖRGÜTSEL PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜRETİM FİRMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.40, ss.175-192, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.1-10
Dindarlık ile Tüketicilerin Karar Verme Tarzları İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
VI. International Vocational Schools Symposium, Saraybosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.357-365