Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. RELATIONSHIP BETWEEN INDIVIDUAL MORAL VALUES AND ELECTRIC VEHICLE PURCHASE INTENTION

ASES X. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.543-544, (Özet Bildiri)

2. YENİLİKÇİLİK BAĞLAMINDA ELEKTRİKLİ ARAÇLARIN GELECEĞİNE YÖNELİK TÜKETİCİLERİN ALGILARI

9th International Business Administration Conference, Çanakkale, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2024, ss.121, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Brand Perception in Second-Hand Online Trade

6th International Congress of Human Studies , 10 - 12 Aralık 2023, ss.15, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ: ÇANAKKALE ÖRNEĞİ

9TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2023, ss.254-255, (Özet Bildiri)

6. YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ

6. LİSANSÜSTÜ İŞLETME ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, ss.28-30, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Dindarlık ile Tüketicilerin Karar Verme Tarzları İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

VI. International Vocational Schools Symposium, Saraybosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.357-365, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma

VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.177-184, (Tam Metin Bildiri)

9. Willingness to buy foreign products in relation to ethnocentric tendencies and worldminded attitudes of consumers

11th International Strategic Management Conference, Vienna, Avusturya, 23 - 25 Temmuz 2015, cilt.207, ss.157-164, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier
Kitaplar 5

1. A REVIEW OF FACTORS AFFECTING THE BEHAVIOR OF PURCHASING SECOND-HAND PRODUCTS FROM C2C ONLINE PLATFORMS

International Research in Social, Human and Administrative Sciences XVII, Prof. Dr. Arzu Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.7-19, 2023

3. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

STRATEJİK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI, , Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.17-32, 2022

4. DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE PAZARLAMA

Stratejik Dijital Pazarlaması, , Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.1-18, 2021

5. Pazarlama Bilgi Sistemi ve Muhasebe Bilgi Sistemi Işığında Pazarlama Muhasebesine Bakış

Sosyal ve Beşerı Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II, Prof. Dr. Serdar ÖZTÜRK, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.479-498, 2020
Metrikler

Yayın

30

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

62

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

64

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

32

Proje

2

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları