Dr. Öğr. Üyesi MUSTAFA KAPLAN


Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: mustafakaplan@comu.edu.tr
İş Telefonu: +90 286 218 0018 Dahili: 2861
Web: https://avesis.comu.edu.tr/1155
Ofis: 109
Posta Adresi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Terzioğlu Yerleşkesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kat:1 No: 109

Metrikler

Yayın

30

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

62

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

64

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

32

Proje

2

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2018

2013 - 2018

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Doktora

Sosyal Pazarlama Faaliyetlerinin Gönüllülük Davranışlarına Etkisi: Türk Kızılayı ve Kan Bağışı Üzerine Bir Araştırma

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

2013

2013

Yüksek Lisans

İhracat Performansına Etki Eden Faktörler ve Pazarlama Planlama Yeteneği ile İhracat Performansı İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme

Makaleler

Tümü (10)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. RELATIONSHIP BETWEEN INDIVIDUAL MORAL VALUES AND ELECTRIC VEHICLE PURCHASE INTENTION

Öner A., Kaplan M.

ASES X. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.543-544, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. YENİLİKÇİLİK BAĞLAMINDA ELEKTRİKLİ ARAÇLARIN GELECEĞİNE YÖNELİK TÜKETİCİLERİN ALGILARI

Öner A., Kaplan M.

9th International Business Administration Conference, Çanakkale, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2024, ss.121, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

3. Brand Perception in Second-Hand Online Trade

Gür O., Kaplan M.

6th International Congress of Human Studies , 10 - 12 Aralık 2023, ss.15, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

5. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ: ÇANAKKALE ÖRNEĞİ

Üreşen D., Kaplan M.

9TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2023, ss.254-255, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ

Turna G., Kaplan M.

6. LİSANSÜSTÜ İŞLETME ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, ss.28-30, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

7. Dindarlık ile Tüketicilerin Karar Verme Tarzları İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

KAPLAN M.

VI. International Vocational Schools Symposium, Saraybosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.357-365, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

8. Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma

HACIOĞLU G., AYAS N., KAPLAN M.

VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.177-184, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

9. Willingness to buy foreign products in relation to ethnocentric tendencies and worldminded attitudes of consumers

Topçu U. C., Kaplan M.

11th International Strategic Management Conference, Vienna, Avusturya, 23 - 25 Temmuz 2015, cilt.207, ss.157-164, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

Kitaplar

2023

2023

1. A REVIEW OF FACTORS AFFECTING THE BEHAVIOR OF PURCHASING SECOND-HAND PRODUCTS FROM C2C ONLINE PLATFORMS

KAPLAN M., GÜLTEKİN Y.

International Research in Social, Human and Administrative Sciences XVII, Prof. Dr. Arzu Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.7-19, 2023

2022

2022

3. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

KAPLAN M.

STRATEJİK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI, , Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.17-32, 2022

2021

2021

4. DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE PAZARLAMA

KAPLAN M.

Stratejik Dijital Pazarlaması, , Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.1-18, 2021

2020

2020

5. Pazarlama Bilgi Sistemi ve Muhasebe Bilgi Sistemi Işığında Pazarlama Muhasebesine Bakış

KAPLAN M., KURT A.

Sosyal ve Beşerı Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II, Prof. Dr. Serdar ÖZTÜRK, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.479-498, 2020

Desteklenen Projeler

2024 - 2025

2024 - 2025

The Impact of Social Influence and Interactions on Game Addiction and Purchase Intention in Online Gaming Sürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Kaplan M., İnal M., Ababay A. Ç.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 8

h-indeksi (SCOPUS): 1