-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi
-
2010 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi
-
2006 - 2009 Öğretim Görevlisi
University of Illinois at Urbana-Champaign, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Görsel Sanat ve Tasarım Bölümü
-
2004 - 2004 Okutman
Carl von Ossietzky Universitaet Oldenburg, Kültürel Çalışmalar Fakültesi, Kültürel Çalışmalar Bölümü
-
2003 - 2004 Okutman
Universitaet für künstlerische und industrielle Gestalltung Linz, Güzel Sanatlar Fakultesi, Görsel Sanatlar ve Tasarım Bölümün
-
2004 - 2005
Kamu Kurumu, Zkm, Center For Art And New Media Karlsruhe, Almanya;
-
2004 - 2005 Direktör Vekili, Aktiviteler ve Programlar Departmanı
ZKM, Center for Art and New Media, Karlsruhe, Almanya, Direktör Vekili, Aktiviteler ve Programlar Departmanı
-
2003 - 2004
Kamu Kurumu, Zkm, Center For Art And New Media Karlsruhe, Almanya;
-
2003 - 2004 Araştırma Uzmanı, Müze Eğitimi Departmanı
ZKM, Center for Art and New Media, Karlsruhe, Almanya, Araştırma Uzmanı, Müze Eğitimi Departmanı
-
2002 - 2003
Diğer, Solomon R. Guggenheim Museum New York, Abd;, Yetişkin Algısı Programları
-
2002 - 2003 Uzman Eğitimci, Yetişkin Algısı Programları
Solomon R. Guggenheim Museum, New York, ABD, Uzman Eğitimci, Yetişkin Algısı Programları
-
2001 - 2002
Kamu Kurumu, New Utrecht High School, Brooklyn New York, Abd;
-
An International Comparative Analysis of Primary School Evaluation Systems in Ireland, Singapore, and Turkey
Riedler Eryaman M. (Danışman)
T.ÖZGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Suriyeli ve Türk öğrencilerin karma olarak öğrenim gördüğü sınıflarda sınıf öğretmenlerinin kültürel çeşitlilik için öğretmen yeterliği algıları
Riedler Eryaman M. (Danışman)
M.ÖMER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin görsel sanatlar dersinin öğretimine yönelik öz-yeterlik inançları ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi
Riedler Eryaman M. (Danışman)
G.ERDEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018