-
2023 - Devam Ediyor Dezavantajlı Okul Öncesi Öğrencilerine Yönelik Reggio Emilia Yaklaşımına Dayalı Sanat Eğitimi Modeli Geliştirme Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
RIEDLER ERYAMAN M. (Yürütücü), KULAN ALAGÖZ S.
-
2015 - Devam Ediyor A Participatory Action Research Study of Ementoring-based Teacher Education (EMTE) Model
-
2023 - 2025 Academic Entrepreneurship Roadmap
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
Eryaman M. Y. (Yürütücü), Erbaş Y. H., Rıedler Eryaman M., Çetinkaya L., Kalkan S., Genç S. Z., et al.
-
2023 - 2023 ACADEMIC WRITING: HOW TO GET YOUR RESEARCH PUBLISHED
Diğer Uluslararası Fon Programları
Cesur K. (Yürütücü), Eryaman M. Y., Genç S. Z., Çoruk A., Çetinkaya L., Riedler Eryaman M., et al.
-
2016 - 2019 Helping Students with Learning Disabilities Dyslexia
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
-
2014 - 2015 Contemporary Art Pedagogy as Site of Deconstruction and Reconstruction: A Phenomenological Study
-
2012 - 2012 Yerelden Cambridge ve NASA’ya: Dezavantajlı Öğrencilerde Çanakkale Değerleri ve Girişimcilik Bilinci Geliştirme Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Eryaman M. Y. (Yürütücü), Bayındır A., Şahin Ç., İşmen A., Rıedler Eryaman M., Özatay Ş., et al.
-
2011 - 2011 STK’larla Etkili Proje Bilinci Geliştirilmesi Eğitimi
-
2008 - 2008 The Role of Vienna’s Belvedere Museum in the Construction and Representation of Austrian Identity (Doktora Araştırma Bursu)