Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN EĞİTİMİNİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI İÇİN BİR MODEL ÖNERİSİ: YANSITICI SÜREÇ MODELİ

XII. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Edirne, Türkiye, 09 Haziran 2021, ss.155-172

EĞİTİM 4.0 TEMELİNDE TANIMLANAN YENİ BİR ÖĞRETMENLİK YETKİNLİK ALANLARI ÇERÇEVESİ

XII. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Edirne, Türkiye, 09 Haziran 2021, ss.61-72

Education 4.0: Rebooting teacher evaluation in TEFL through cognitive coaching to increase teacher sense of efficacy

11TH INTERNATIONAL ELT RESEARCH CONFERENCE Canakkale, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020

Meaning and Scope of Supervision in Education 4.0

XI. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, 5 - 07 Aralık 2019

Yansıtıcı Denetim Modeli

XI. Uluslararsı Eğitim Denetimi Kongresi, 5 - 07 Aralık 2019

Student Leadership and Education 4.0

EYFOR X: Uluslarası Eğitim Denetimi Kongresi, 7 - 10 Kasım 2019

Cognitive coaching: A powerful supervisory tool to increase teacher efficacy

3rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017

Reflective models in teacher supervision introduced by Education 4.0: The teacher in the mirror

9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2017

Use of Reflective Journals in Development of Teachers Leadership and Teaching Skills

2nd International Conference on Lifelong Education and Ledaership for All. Liepaja University, Liepaja, Latvia, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.28

The Impact of Reflective Coaching on Development of Pre service Primary School Teachers Teaching Skills

IIIrd International Euroasian Educational Congress. EJER:, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.566-567

Denetim Sürecinde Hesap Verebilirlik ve Şeffaflık Uygulamaları

6. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014

Leadership Styles of EFL Teachers

National Academy of Superintendents, Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Temmuz 2004

A Critical Approach to Supervision in ELT in Turkey

The First International Conference on Education: Changing Needs, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002

Clinical Supervision of the English Language Teacher

1st ELT Conference, İzmir, Türkiye, 19 - 20 Şubat 2000

Standard Skills and Attitudes of Supervisors in the Process of Supervising English Language Teaching in Turkey

The European Conference on Educational Research (ECER), Lahti, Finlandiya, 22 - 25 Eylül 1999

Expectations of Supervisors School Administrators and Teachers in Relation to Standard Skills of English Teachers

A Miscellany of English Studies”, Erciyes University/USIS, Kayseri, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 1998

İngilizce Öğretmenlerinin Sahip Olması Gereken Standart Beceriler

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu-1, Çanakkale, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1997

Kitap & Kitap Bölümleri

Developing Faculty as Self-directed Learners through Cognitive Coaching

Faculty Peer Coaching in Higher Education Opportunities, Explorations, and Research from the Field, Kristin N. Rainville, David G. Cynthia G. Desroche, Editör, Information Age Publishing, Charlottetown, ss.43-71, 2023

ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMİNDE KOÇLUK UYGULAMALARI: BİLİŞSEL VE YANSITICI KOÇLUK SÜRECİ VE UYGULAMASI

ÖĞRETMENLER İÇİN ETKİLİ MESLEKÎ GELİŞİM YAKLAŞIMLARI: KURAM VE UYGULAMA, Abdurrahman ILGAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.97-130, 2022

Student Leadership 4.0

Educational Leadership, Hülya Şenol, Editör, Intech Open, Londrina, ss.11-22, 2019

Leadership

Intech open, London, 2018

Reflective Leadership: Learning to Manage and LeadHuman Organizations

Contemporary Leadership Challenges, Alvinius Aida, Editör, Intech, Rijeka, ss.27-45, 2017

Metrikler

Yayın

53

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

122

H-İndeks (Scopus)

5

Proje

3

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları