SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
REEBOOTING TEACHER SUPERVISION IN TEFL THROUGH INSTRUCTIONAL COACHING
International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World (IJLLALW)
, cilt.30, sa.2, ss.1-17, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Okul Müdürlerinin Ders Denetim Faaliyetlerinin İncelenmesi
Kosova Educational Reserach Journal
, cilt.2, sa.3, ss.39-65, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen denetiminde yansıtıcı denetim modeli
Studies in Educational Research and Development
, cilt.4, sa.1, ss.26-41, 2020 (Hakemli Dergi)
LİSANS, YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA EĞİTİMİ VERİLENEĞİTİM FAKÜLTELERİNDEKİ ÖĞRETİM ELEMANLARININSINIF İÇİ İLETİŞİM BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.77-94, 2018 (Hakemli Dergi)
Reflective Models in Teacher Supervision introduced by Education 4.0: The Teacher in the Mirror
Studies in Educational Research and Development
, cilt.1, sa.1, ss.1-17, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitim Denetimi Sürecinde Hesap Verebilirlik veŞeffaflık Uygulamaları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.83-93, 2017 (Hakemli Dergi)
Dünya Ölçeğinde Öğretmenlerin Saygınlık Statüsü Ve Özlük Hakları
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.46, sa.213, ss.177-196, 2017 (Hakemli Dergi)
Dünya Ölçeğinde Öğretmenlerin SaygınlıkStatüsü ve Özlük Hakları
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.46, sa.213, ss.177-196, 2017 (Scopus)
Use of Reflective Journals in Development of Teachers Leadership and Teaching Skills
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, ss.63-70, 2016 (Scopus)
Dünya Ölçeğinde Eğitim denetmenlerinin İş Tanımlarındaki çelişkiler ve Rol Çatışmaları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.155-174, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İngilizce Öğretmenlerinin Sınıf içi Öğretim Yöntem ve Becerilerini Geliştirmede Örnek Bilişsel Koçluk Eğitim Programı
International EJER CONGRESS, Ankara, Türkiye, 09 Haziran 2023
Almanya, Çin, Singapur ve Türkiye’de Eğitim Sendikalarının İşlevselliği Üzerine Karşılaştırmalı bir Çalışma
International Euroasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023
OKUL YÖNETİCİLERİNİN YANSITICI DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ İLE MESLEKİ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
International EJER CONGRESS, Ankara, Türkiye, 07 Haziran 2023
Okul Yöneticilerinin Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Düzeyleri İle Okul DNA Profili Arası İlişki
International EJER CONGRESS, Ankara, Türkiye, 07 Haziran 2023
“MESLEKİ DOYUMUN ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞA ETKİSİ: İMAM HATİP ORTAOKULLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
EYFOR XIV, Antalya, Türkiye, 02 Mayıs 2023
Education 4.0: Rebooting teacher evaluation in TEFL through cognitive coaching to increase teacher sense of efficacy
11TH INTERNATIONAL ELT RESEARCH CONFERENCE Canakkale, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020
Meaning and Scope of Supervision in Education 4.0
XI. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, 5 - 07 Aralık 2019
Yansıtıcı Denetim Modeli
XI. Uluslararsı Eğitim Denetimi Kongresi, 5 - 07 Aralık 2019
Student Leadership and Education 4.0
EYFOR X: Uluslarası Eğitim Denetimi Kongresi, 7 - 10 Kasım 2019
Cognitive coaching: A powerful supervisory tool to increase teacher efficacy
3rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017
Use of Reflective Journals in Development of Teachers Leadership and Teaching Skills
2nd International Conference on Lifelong Education and Ledaership for All. Liepaja University, Liepaja, Latvia, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.28
Denetim Sürecinde Hesap Verebilirlik ve Şeffaflık Uygulamaları
6. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014
Leadership Styles of EFL Teachers
National Academy of Superintendents, Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Temmuz 2004
A Critical Approach to Supervision in ELT in Turkey
The First International Conference on Education: Changing Needs, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002
Clinical Supervision of the English Language Teacher
1st ELT Conference, İzmir, Türkiye, 19 - 20 Şubat 2000
Standard Skills and Attitudes of Supervisors in the Process of Supervising English Language Teaching in Turkey
The European Conference on Educational Research (ECER), Lahti, Finlandiya, 22 - 25 Eylül 1999
Expectations of Supervisors School Administrators and Teachers in Relation to Standard Skills of English Teachers
A Miscellany of English Studies”, Erciyes University/USIS, Kayseri, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 1998
İngilizce Öğretmenlerinin Sahip Olması Gereken Standart Beceriler
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu-1, Çanakkale, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1997
Kitap & Kitap Bölümleri
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMİNDE KOÇLUK UYGULAMALARI: BİLİŞSEL VE YANSITICI KOÇLUK SÜRECİ VE UYGULAMASI
ÖĞRETMENLER İÇİN ETKİLİ MESLEKÎ GELİŞİM YAKLAŞIMLARI:
KURAM VE UYGULAMA, Abdurrahman ILGAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.97-130, 2022
Rethinking Innovative Learning Opportunities for Teachers in Educational Organizations Toward Education 4.0
Organizational Culture, Süleyman Davut Göker, Editör, Intech Open, ss.1-13, 2020
Leadership
Intech open, London, 2018
Reflective Leadership: Learning to Manage and LeadHuman Organizations
Contemporary Leadership Challenges, Alvinius Aida, Editör, Intech, Rijeka, ss.27-45, 2017
Common Errors in Standard Written English
Bornova Can Ofset, İzmir, 1995