SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pre-Service Teachers’ Evaluations Creativiy in Higher Education
Educational Policy Analysis and Strategical Research Journal
, cilt.17, sa.1, ss.58-87, 2022 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Elektriksel Direnç Kavramı Hakkındaki Ön Bilgilerinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-19, 2019 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Elektriksel Direnç Kavramı Hakkındaki Ön Bilgilerinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-19, 2019 (Hakemli Dergi)
Teachers' Views on Educational Research
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.880-902, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Araştırmanın Doğası Hakkındaki Anlayışlarına Astronomi Yaz Bilim Kampının Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.841-864, 2014 (Hakemli Dergi)
Fizik, Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenleri’ nin Bilimin Doğası Konusundaki Gelişimleri: Yaz Bilim Kampı Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.2, ss.377-393, 2014 (Scopus)
Enhancing unsophisticated views of science held by elementary and science teachers
International Journal of Learning
, cilt.18, sa.5, ss.71-86, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Türkiye’deki Üniversitelerde Hedef Kitlesi Çocuk Olan Uygulama Ve Araştırma Merkezlerinin Mevcut Profili
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022
Dezavantajlı Grupların Eğitiminde Örnek Bir Toplum Temelli Erken Çocukluk Eğitimi Modeli: Çabaçam
EJERCongress 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dezavantajlılık ve Kapsayıcı Eğitim Kavramlarına İlişkin Anlayışları
EJERCongress 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022
Sosyal Bilim Alanları Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Durumları
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2018, ss.1
Sosyal Bilimler Alanındaki Öğretmen Adaylarının Epistemolojik ve Ontolojik İnançları
İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2018, ss.1
Küçük Bilim İnsanlarının Gözünden Bilim ve Bilim İnsanı
ULEAD 2018 Annual Congress: ICRE, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1
Ebeveynlerin gözünden bilim ve çocuklarının bilim ile ilişkisi
ULEAD 2018 Annual Congress: ICRE, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Kitaplarının Bilimsel Okuryazarlık Açısından İncelenmesi
International Ejer Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1
Fen Alanları Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Durumları
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1
Determining of preservice science teachers’ prior knowledge about the concept of resistance in the electric subject
Turkish Physical Society 32nd International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 6 - 09 Eylül 2016, ss.224
The influence of a science summer camp on science teachers'understandings of nature of scientific inquiry
European Conference on Educational Research (ECER), İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2013, ss.1
The impact of an astronomy science summer camp on nature of scientific inquiry understandings of elementary teachers
V. International Congress of Educationl Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1
Öğretmenlerin Eğitim Araştırmalarına İlişkin Görüş ve İhtiyaçları
Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.1
Effects of an astronomy science summer camp on astronomy content knowledge of in service physics, science and elementary teachers
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013, ss.1
Examining the progress made on the nature of science conceptions of science and elementary teachers exposed to an astronomy science summer camp
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013, ss.1
Views of emerging researchers on educational research
19. European Conference on Educational Research (ECER 2011), Emerging Researchers' Conferenc, Cadiz, İspanya, 17 - 18 Eylül 2012, ss.1
Öğretmen adaylarının araştırma okur-yazarlığı
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.1
Pre-service teachers' views on research
18. European Conference on Educational Research (ECER 2011), Emerging Researchers' Conference, Berlin, Almanya, 12 - 13 Eylül 2011, ss.1
The effect of an astronomy science summer camp on elementary and science teachers' attitudes toward science
Junior Researchers of EARLI Pre-Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 29 - 30 Ağustos 2011, ss.1
Enhancing unsophisticated views of science held by elementary and science teachers
18. International Conference on Learning, Mauritus, Mauritius, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.1
GeoGebra ile fizik etkinlikleri
Türk Fizik Derneği 26. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Eylül 2009, ss.1
Türkiye'de fizik eğitimi çalışmaları
Türk Fizik Derneği 26. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Eylül 2009, ss.1
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Fizik Derslerine İlişkin Görüşleri
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.1
2000-2008 yılları arasında Türkiye'de fizik eğitimi araştırmalar
International Congress of Educationl Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1
Geogebra: Dinamik geometri, cebir ve analiz' in birleşimi.
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1
Tangram aktivitesi ile çevre ve alan hesaplaması
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1
Kitaplar
Kişilik ve Davranış
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I, Güven, Sibel, Editör, NOBEL YAYINCILIK, ss.41-52, 2022