Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
4. Pre-Service Teachers’ Evaluations Creativiy in Higher Education
Educational Policy Analysis and Strategical Research Journal
, cilt.17, sa.1, ss.58-87, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Elektriksel Direnç Kavramı Hakkındaki Ön Bilgilerinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-19, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Elektriksel Direnç Kavramı Hakkındaki Ön Bilgilerinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-19, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Teachers' Views on Educational Research
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.880-902, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Araştırmanın Doğası Hakkındaki Anlayışlarına Astronomi Yaz Bilim Kampının Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.841-864, 2014 (Hakemli Dergi)
10. Fizik, Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenleri’ nin Bilimin Doğası Konusundaki Gelişimleri: Yaz Bilim Kampı Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.2, ss.377-393, 2014 (Scopus)
11. Enhancing unsophisticated views of science held by elementary and science teachers
International Journal of Learning
, cilt.18, sa.5, ss.71-86, 2012 (Hakemli Dergi)
14. Genel Fizik-I Newtoncu Kuvvet Hareket Teorisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.5, sa.1, ss.105-107, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
4. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dezavantajlılık ve Kapsayıcı Eğitim Kavramlarına İlişkin Anlayışları
EJERCongress 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
5. Dezavantajlı Grupların Eğitiminde Örnek Bir Toplum Temelli Erken Çocukluk Eğitimi Modeli: Çabaçam
EJERCongress 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
6. Türkiye’deki Üniversitelerde Hedef Kitlesi Çocuk Olan Uygulama Ve Araştırma Merkezlerinin Mevcut Profili
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
12. Sosyal Bilimler Alanındaki Öğretmen Adaylarının Epistemolojik ve Ontolojik İnançları
İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
13. Sosyal Bilim Alanları Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Durumları
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
14. Ebeveynlerin gözünden bilim ve çocuklarının bilim ile ilişkisi
ULEAD 2018 Annual Congress: ICRE, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
15. Küçük Bilim İnsanlarının Gözünden Bilim ve Bilim İnsanı
ULEAD 2018 Annual Congress: ICRE, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
16. Bilimsel Araştırma Yöntemleri Kitaplarının Bilimsel Okuryazarlık Açısından İncelenmesi
International Ejer Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
17. Fen Alanları Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Durumları
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
18. Determining of preservice science teachers’ prior knowledge about the concept of resistance in the electric subject
Turkish Physical Society 32nd International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 6 - 09 Eylül 2016, ss.224, (Özet Bildiri)
19. The influence of a science summer camp on science teachers'understandings of nature of scientific inquiry
European Conference on Educational Research (ECER), İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
20. The impact of an astronomy science summer camp on nature of scientific inquiry understandings of elementary teachers
V. International Congress of Educationl Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
21. Öğretmenlerin Eğitim Araştırmalarına İlişkin Görüş ve İhtiyaçları
Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
22. Examining the progress made on the nature of science conceptions of science and elementary teachers exposed to an astronomy science summer camp
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
23. Effects of an astronomy science summer camp on astronomy content knowledge of in service physics, science and elementary teachers
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
24. Views of emerging researchers on educational research
19. European Conference on Educational Research (ECER 2011), Emerging Researchers' Conferenc, Cadiz, İspanya, 17 - 18 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
25. Öğretmen adaylarının araştırma okur-yazarlığı
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
26. Pre-service teachers' views on research
18. European Conference on Educational Research (ECER 2011), Emerging Researchers' Conference, Berlin, Almanya, 12 - 13 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
27. The effect of an astronomy science summer camp on elementary and science teachers' attitudes toward science
Junior Researchers of EARLI Pre-Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 29 - 30 Ağustos 2011, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
28. Enhancing unsophisticated views of science held by elementary and science teachers
18. International Conference on Learning, Mauritus, Mauritius, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
29. Türkiye'de fizik eğitimi çalışmaları
Türk Fizik Derneği 26. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Eylül 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
30. GeoGebra ile fizik etkinlikleri
Türk Fizik Derneği 26. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Eylül 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
31. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Fizik Derslerine İlişkin Görüşleri
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
32. 2000-2008 yılları arasında Türkiye'de fizik eğitimi araştırmalar
International Congress of Educationl Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
33. Tangram aktivitesi ile çevre ve alan hesaplaması
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
34. Geogebra: Dinamik geometri, cebir ve analiz' in birleşimi.
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. Kişilik ve Davranış
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I, Güven, Sibel, Editör, NOBEL YAYINCILIK, ss.41-52, 2022
