Desteklenen Projeler
-
2022 - 2024 Çeltik Yetiştiricilerinin İklim Değişikliği ile Mücadele Yöntemlerini Benimseme Durumu, Çevresel Etkinlik ve Olası Karbon Vergisi Uygulamasının Çeltik Yetiştiren İşletmelere Etkisi
-
2019 - 2022 Bozcaadada Kadın Girişimcilik Potansiyelinin Belirlenmesi ve Geliştirilmesi Stratejileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TAN S. (Yürütücü), KAYALAK S., EVEREST B., DURMUŞ E., YÜCEER S. E.
-
2018 - 2019 Süt Üreticilerinin Mevcut Hayvancılık Politikaları Konusunda Bilinç Düzeyinin İncelenmesi Çanakkale İli Biga İlçesi Örneği
-
2017 - 2018 Gökçeada'daki organik tarım işletmelerinin yapısal özellikleri ve ürün pazarlama olanaklarının araştırılması
-
2017 - 2018 Genç Çiftçi Desteklemelerine Kriter Olabilecek Parametrelerin ve Gençlerin Tarımda Kalma Eğilimlerinin Belirlenmesi
-
2016 - 2017 Tarımsal Amaçlı Kooperatif Faaliyetlerinin Kooperatifçilik İlkelerine Uygunluğunun Analizi Çanakkale İli Örneği
-
2016 - 2017 IPARD Projesi Kapsamında Üreticilerin Makine Ekipman Desteğinden Faydalanma Düzeyini Etkileyen Faktörlerin Analizi: (Çanakkale İli Örneği)
-
2016 - 2016 Tüketicilerin Kooperatif Markalı Ürünleri Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Analiz Edilmesi Çanakkale İli Örneği
-
2016 - 2016 Tarıma Dayalı Sanayi İşletmelerinin ARGE Potansiyelinin İncelenmesi Çanakkale İli Örneği
-
2015 - 2015 Çanakkale İlinde Sanayi Envanterinin Oluşturulması İl Sanayisinin AR GE Yenilikçilik ve Kümelenme Potansiyelinin Araştırılması Projesi GMKA Projesi
-
2010 - 2015 Çanakkale'de Kentsel ve Kırsal Kesimde Kadın Profili Üzerine Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KONYALI A. (Yürütücü), ÖZKÖK F., TAN S., ERDURAN NEMUTLU F., AKTÜRK D., EVEREST B., et al.
-
2010 - 2011 Ardahan Kars Artvin Kırsal Kalkınma Projesi
-
2003 - 2007 Çanakkale İlinin Tarım Potansiyeli Üretim Yapısının Tespiti Mevcut ve Alternatif Üretimin Geliştirilmesi Projesi
-
2000 - 2001 Türkiye de Destekleme Politikaları ve Programlarının Hayvancılık Sektörünün Gelişmesi Üzerine Etkisi
-
2000 - 2001 Türkiye de Süt Pazarlama Sisteminin İyileştirilmesi İçin Kurumsal Yapılanma İhtiyacı Üzerine Bir Araştırma