Articles Published in Other Journals
Psychological Resilience Level of Individuals Living in Çanakkale, Turkey
Educational Policy Analysis and Strategic Research, vol.15, no.1, pp.178-196, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Statistics Anxiety of Graduate Students
International Journal of Progressive Education, vol.15, no.5, pp.32-41, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Predicting Vocational Satisfaction of Pre-Service ELT Teachers by Vocational Values
Educational Policy Analysis and Strategic Research (EPASR), vol.14, no.1, pp.24-39, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Examining and Predicting Ethnocultural Empathy of Preservice Classroom Teachers
Universal Journal of Educational Research, vol.7, no.7, pp.963-972, 2019 (Scopus)
Teacher Concerns towards the Fatih Project in Education
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, vol.17, no.4, pp.42-53, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
SOSYAL BİLGİLER DERSİ İÇİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜNAZARA KONUSU OLUŞTURMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, no.32, pp.51-66, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.18, no.1, pp.343-358, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
DEĞERLER EĞİTİMİ SORUNSALI SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DURUM TESPİTİ
EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA DERGİSİ, vol.11, no.2, pp.374-397, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti
Eğitimde Kuram ve Uygulama, vol.11, no.2, pp.374-397, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Değer Ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti (Values Education Problematic: Determining The Status According To Classroom Teachers Opinions)
Eğitimde Kuram ve Uygulama, vol.11, no.2, pp.374-397, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.14, no.1, pp.289-303, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.7, no.1, pp.217-229, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,, vol.7(1), pp.217-229, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Demokratik Algı Ve Tutumlarına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
The Journal of Academic Social Science Studies, vol.6, no.7, pp.1127-1138, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Democratic understandings and behaviours of primary education and English language training department
European Journal of Research on Education, vol.1, no.1, pp.22-30, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Democratic Understandings and Behaviors of Primary Education and English Language Training Department
European Journal Research on Education, vol.1, no.1, pp.22-30, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Civic Competence Level Of Teacher Candidates Within The European Union Context
The International Journal of Research in Teacher Education, vol.3, no.2, pp.1-13, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
BÖTE bölümü öğrencilerinin bilgisayar ön Yeterliklerinin Bölüm Derslerindeki Başarılarına Etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies, vol.5, no.8, pp.1197-1208, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Anne-Baba Ve Benlik Kurgusu Gelişimi İlişkisinde Mutluluk Ve İyi-Oluş Düzeylerinin Aracılık Etkisi: Kültürlerarası Karşılaştırma Çalışması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.1203-1210
Anne-baba ve Benlik Kurgusu Gelişimi İlişkisinde Mutluluk ve İyi-Oluş Düzeylerinin Aracılık Etkisi: Kültürlerarası Karşılaştırma Çalışması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.1
Anne-baba ve Benlik Kurgusu Gelişimi İlişkisinde Mutluluk ve İyi-Oluş Düzeylerinin Aracılık Etkisi: Kültürlerarası Karşılaştırma Çalışması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.1
The Effects of Parental Supportivenes and Psychological Control on Relational Self and Well-Being: A Cluster Analyzing Model
2nd Eurasian Congress on Positive Psychology, İstanbul, Turkey, 12 - 14 May 2017, pp.103
The Effects of Parental Supportiveness and Psychological Control on Relational Self and Well-Being: A Cluster Analyzing Model
II. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 May 2017
The Effects of Parental Supportivenes and Psychological Control on Relational Self and Well-Being: A Cluster Analyzing Model
2nd Eurasian Congress on Positive Psychology, İstanbul, Turkey, 12 - 14 May 2017, pp.103
Türk ve Fransız Üniversite Öğrencilerinin Zaman Perspektifi Algıları ve İyi oluşlarının Karşılaştırılması
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.212
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.299
Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.250
Zaman Perspektifi Algısına Dayalı İyi Oluş ve Kişililk İlişkisi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.299
Zaman Perspektifi Algısına Dayalı İyi Oluş ve Kişilik İlişkisi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.210
Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.250
Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeyleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.445
Sosyal Bilgiler Dersi İçin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Münazara Konusu Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 29 - 31 May 2014, pp.25
Sosyal Bilgiler Dersi İçin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Münazara Konusu Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 29 - 31 May 2014, vol.1, pp.350-365
Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014
Örgün Eğitim Kademelerinde Yaşanan Sorunlara Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Turkey, 8 - 10 May 2014, pp.366
Örgün Eğitim Kademelerinde Yaşanan Sorunlara Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Turkey, 8 - 10 May 2014, pp.366-367
Değer ve Eğitimi Sorunsalı
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014, pp.83
Değer ve Eğitimi Sorunsalı
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014, pp.83
Avrupa Birliği Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 June 2013, pp.2442-2453
Required Teacher Chareacteristics According to Candidate Teachers
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Turkey, 2 - 04 October 2013, pp.126
Academic Staff's Self_efficacy Level at Education Faculties
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Turkey, 2 - 04 October 2013, pp.125
Required Teacher Chareacteristics According to Candidate Teachers
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Turkey, 2 - 04 October 2013, pp.126
Academic Staff's Self_efficacy Level at Education Faculties
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Turkey, 2 - 04 October 2013, pp.125
The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
Sixth Global Studies Conference, 25 - 27 September 2013

Öğrenci Gözüyle Öğretim Elemanı Etkililiği
22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.412
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.398
The Relationship between the Teacher Candidates' Media Literacy and Participation Levels to 'Protest and Social Change
Sixth International Global Studies Conference, New Delhi, India, 5 - 08 September 2013, pp.100-112

The Relationship between the Teacher Candidates' Media Literacy and Participation Levels to 'Protest and Social Change
Sixth International Global Studies Conference, New Delhi, India, 5 - 08 September 2013, pp.100-112

Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.398
Öğrenci Gözüyle Öğretim Elemanı Etkililiği
22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.412
Teachers’ perceptions of teacher autonomy
European Conference on Social Science Research, İstanbul, Turkey, 19 - 21 June 2013, pp.77
Why teacher autonomy needed?
European Conference on Social Science Research, İstanbul, Turkey, 19 - 21 June 2013, pp.101
AB Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri
5. International Congress of Educational Research-Peace, Memory & Educational Research, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 June 2013, pp.2442-2453
Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
5. International Congress of Educational Research-Peace, Memory & Educational Research, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 June 2013, pp.2454-2461
Öğretmen Adaylarını Vatandaşlık Algıları
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE - Multi-Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Turkey, 31 May - 02 June 2013, pp.67-68
Neden Değerler Eğitimi
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE - Multi-Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Turkey, 31 May - 02 June 2013, pp.67
BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Ön Yeterliklerinin Bölüm Derslerindeki Başarılarına Etkisi:ÇOMÜ Örneği
21. Eğitim Bilimleri KOngresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, pp.548
BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Ön Yeterliklerinin Bölüm Derslerindeki Başarılarına Etkisi: ÇOMÜ Örneği
21. Ulusal Eğitim Bilimleri kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, pp.1
Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Ortamı Oluşturma Açısından Değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, vol.1, pp.55-56
Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, vol.1, pp.55-56
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Problemlerini Çözmeye Yönelik İstek ve Azimleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, vol.1, pp.55-56
Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, vol.1, pp.55-56
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Turkey, 4 - 07 May 2012, pp.10
AB Vatandaşlık Yeterlikleri Bağlamında Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Yeterlikleri
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 4 - 07 May 2012, vol.1, pp.1977-1990
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 4 - 07 May 2012, vol.1, pp.1148-1156
AB Vatandaşlık Yeterlikleri Bağlamında Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Yeterlikleri
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Turkey, 4 - 07 May 2012, pp.10
Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Düzeyleri
III. International Congress of Educational Research, Girne, Cyprus (Kktc), 4 - 07 May 2011, pp.10
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okuryazarlığı ve Medyadaki Şiddet Hakkındaki Tutum ve Görüşleri
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, pp.25
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okuryazarlığı ve Medyadaki Şiddet Hakkındaki Tutum ve Görüşleri
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Becerilerini Kazanmaya Yönelik İstekliliklerini Etkileyen Faktörler
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 2 - 04 May 2008, pp.556-560
Global Snapshots of E-Learning: E-Learning Status at METU in Turkey
24th Annual Meeting of the Association for Educational Communications and Technology, Dallas, United States Of America, 03 August 2002, pp.197-202
Books & Book Chapters
Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
in: Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editor, Paradigma Akademi, pp.198-225, 2016
Eğitimin Sosyal Temelleri
in: Eğitim Bilimine Giriş, Genç, Salih ZekiŞahin, Çavuş, Editor, Paradigma Akademi, pp.78-87, 2016
Öğretimde Araç ve Gereçler
in: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Genç S, Editor, Paradigma Akademi Alternatif Yayınları, Ankara, pp.97-118, 2014
Why Teacher Autonomy?
in: Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan H, Rata G Kocayörük E İçbay MA, Editor, Cambridge Scholars Aurelius Publishing, Newcastle, pp.307-314, 2014
Eğitimin Sosyal (Toplumsal) Temelleri
in: Eğitim Bilimine Giriş, Genç SZ, Şahin Ç, Editor, Paradigma Yayınları, Ankara, pp.55-67, 2013