Makaleler
19
Tümü (19)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (12)
3. Psychological Resilience Level of Individuals Living in Çanakkale, Turkey
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15, sa.1, ss.178-196, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Predicting Vocational Satisfaction of Pre-Service ELT Teachers by Vocational Values
Educational Policy Analysis and Strategic Research (EPASR)
, cilt.14, sa.1, ss.24-39, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Teacher Concerns towards the Fatih Project in Education
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.17, sa.4, ss.42-53, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.343-358, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.2, ss.374-397, 2015 (Hakemli Dergi)
14. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.289-303, 2014 (Hakemli Dergi)
15. Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.217-229, 2014 (Hakemli Dergi)
16. Öğretmen Adaylarının Demokratik Algı Ve Tutumlarına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.7, ss.1127-1138, 2013 (Hakemli Dergi)
17. Democratic Understandings and Behaviors of Primary Education and English Language Training Department
European Journal Research on Education
, cilt.1, sa.1, ss.22-30, 2013 (Hakemli Dergi)
18. Civic Competence Level Of Teacher Candidates Within The European Union Context
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.1-13, 2012 (Hakemli Dergi)
19. BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Ön Yeterliklerinin Bölüm Derslerindeki Başarılarına Etkisi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.5, sa.8, ss.1197-1208, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
71
6. Anne-Baba Ve Benlik Kurgusu Gelişimi İlişkisinde Mutluluk Ve İyi-Oluş Düzeylerinin Aracılık Etkisi: Kültürlerarası Karşılaştırma Çalışması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1203-1210, (Tam Metin Bildiri)
8. Anne-baba ve Benlik Kurgusu Gelişimi İlişkisinde Mutluluk ve İyi-Oluş Düzeylerinin Aracılık Etkisi: Kültürlerarası Karşılaştırma Çalışması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1203-1210, (Tam Metin Bildiri)
10. Anne-baba ve Benlik Kurgusu Gelişimi İlişkisinde Mutluluk ve İyi-Oluş Düzeylerinin Aracılık Etkisi: Kültürlerarası Karşılaştırma Çalışması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
12. The Effects of Parental Supportivenes and Psychological Control on Relational Self and Well-Being: A Cluster Analyzing Model
2nd Eurasian Congress on Positive Psychology, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
13. The Effects of Parental Supportiveness and Psychological Control on Relational Self and Well-Being: A Cluster Analyzing Model
II. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. The Effects of Parental Supportivenes and Psychological Control on Relational Self and Well-Being: A Cluster Analyzing Model
2nd Eurasian Congress on Positive Psychology, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.103, (Özet Bildiri)
15. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299, (Özet Bildiri)
16. Zaman Perspektifi Algısına Dayalı İyi Oluş ve Kişilik İlişkisi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.210, (Özet Bildiri)
20. Türk ve Fransız Üniversite Öğrencilerinin Zaman Perspektifi Algıları ve İyi oluşlarının Karşılaştırılması
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.212, (Özet Bildiri)
21. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250, (Özet Bildiri)
23. Zaman Perspektifi Algısına Dayalı İyi Oluş ve Kişililk İlişkisi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
24. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeyleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.445, (Özet Bildiri)
33. Sosyal Bilgiler Dersi İçin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Münazara Konusu Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.1, ss.350-365, (Tam Metin Bildiri)
34. Sosyal Bilgiler Dersi İçin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Münazara Konusu Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.25, (Tam Metin Bildiri)
35. Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
37. Örgün Eğitim Kademelerinde Yaşanan Sorunlara Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.366-367, (Özet Bildiri)
39. Değer ve Eğitimi Sorunsalı
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.83, (Özet Bildiri)
40. Avrupa Birliği Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2442-2453, (Tam Metin Bildiri)
41. Required Teacher Chareacteristics According to Candidate Teachers
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.126, (Özet Bildiri)
42. Academic Staff's Self_efficacy Level at Education Faculties
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.125, (Özet Bildiri)
43. The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
Sixth Global Studies Conference, 25 - 27 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
44. Öğrenci Gözüyle Öğretim Elemanı Etkililiği
22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.412, (Özet Bildiri)
45. Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.398, (Özet Bildiri)
46. Öğrenci Gözüyle Öğretim Elemanı Etkililiği
22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.412, (Özet Bildiri)
47. The Relationship between the Teacher Candidates' Media Literacy and Participation Levels to 'Protest and Social Change
Sixth International Global Studies Conference, New Delhi, Hindistan, 5 - 08 Eylül 2013, ss.100-112, (Tam Metin Bildiri)
48. The Relationship between the Teacher Candidates' Media Literacy and Participation Levels to 'Protest and Social Change
Sixth International Global Studies Conference, New Delhi, Hindistan, 5 - 08 Eylül 2013, ss.100-112, (Tam Metin Bildiri)
49. Why teacher autonomy needed?
European Conference on Social Science Research, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.101, (Özet Bildiri)
50. Teachers’ perceptions of teacher autonomy
European Conference on Social Science Research, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.77, (Özet Bildiri)
51. Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
5. International Congress of Educational Research-Peace, Memory & Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2454-2461, (Tam Metin Bildiri)
52. AB Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri
5. International Congress of Educational Research-Peace, Memory & Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2442-2453, (Tam Metin Bildiri)
53. Öğretmen Adaylarını Vatandaşlık Algıları
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE - Multi-Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.67-68, (Özet Bildiri)
54. Neden Değerler Eğitimi
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE - Multi-Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.67, (Özet Bildiri)
55. Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)
56. BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Ön Yeterliklerinin Bölüm Derslerindeki Başarılarına Etkisi: ÇOMÜ Örneği
21. Ulusal Eğitim Bilimleri kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
57. BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Ön Yeterliklerinin Bölüm Derslerindeki Başarılarına Etkisi:ÇOMÜ Örneği
21. Eğitim Bilimleri KOngresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.548, (Özet Bildiri)
58. Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Ortamı Oluşturma Açısından Değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)
59. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Problemlerini Çözmeye Yönelik İstek ve Azimleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)
60. Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)
61. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, ss.1148-1156, (Tam Metin Bildiri)
62. AB Vatandaşlık Yeterlikleri Bağlamında Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Yeterlikleri
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, ss.1977-1990, (Tam Metin Bildiri)
63. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
64. AB Vatandaşlık Yeterlikleri Bağlamında Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Yeterlikleri
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
65. Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Düzeyleri
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
66. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okuryazarlığı ve Medyadaki Şiddet Hakkındaki Tutum ve Görüşleri
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.25, (Tam Metin Bildiri)
67. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okuryazarlığı ve Medyadaki Şiddet Hakkındaki Tutum ve Görüşleri
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
70. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Becerilerini Kazanmaya Yönelik İstekliliklerini Etkileyen Faktörler
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.556-560, (Tam Metin Bildiri)
71. Global Snapshots of E-Learning: E-Learning Status at METU in Turkey
24th Annual Meeting of the Association for Educational Communications and Technology, Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Ağustos 2002, ss.197-202, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016
2. Eğitimin Sosyal Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Genç, Salih ZekiŞahin, Çavuş, Editör, Paradigma Akademi, ss.78-87, 2016
3. Öğretimde Araç ve Gereçler
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Genç S, Editör, Paradigma Akademi Alternatif Yayınları, Ankara, ss.97-118, 2014
5. Why Teacher Autonomy?
Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan H, Rata G Kocayörük E İçbay MA, Editör, Cambridge Scholars Aurelius Publishing, Newcastle, ss.307-314, 2014
6. Eğitimin Sosyal (Toplumsal) Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Genç SZ, Şahin Ç, Editör, Paradigma Yayınları, Ankara, ss.55-67, 2013