Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 71

1. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ETNOKÜLTÜREL EMPATİ DÜZEYLERİ

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1452-1461, (Tam Metin Bildiri)

2. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ

XII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1462-1468, (Tam Metin Bildiri)

3. AKADEMİSYENLERİN BOŞ ZAMAN DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1443-1451, (Tam Metin Bildiri)

4. Lise Öğrencilerinin Gözünden Lider Öğretmen Davranışları

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.104, (Özet Bildiri)

5. Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Yenilenen Eğitim Binalarının Öğrenci ve Öğretmen Davranışlarına Olan Etkisi Hakkındaki Görüşleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2018, ss.1192-1202, (Tam Metin Bildiri)

7. Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetleri Çalışanlarının Bütünlük Duyguları: İzmir İli Örneği

8th International Conference on Research in Education - ICRE, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.356, (Özet Bildiri)

9. Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetleri Çalışanlarının Afetlere Karşı Dirençlilik Düzeyi ve Psikolojik İyi Oluş Halleri: İzmir İli Örneği

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

14. The Effects of Parental Supportivenes and Psychological Control on Relational Self and Well-Being: A Cluster Analyzing Model

2nd Eurasian Congress on Positive Psychology, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.103, (Özet Bildiri)

15. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299, (Özet Bildiri)

16. Zaman Perspektifi Algısına Dayalı İyi Oluş ve Kişilik İlişkisi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.210, (Özet Bildiri)

17. Eğitim, Toplum ve Afetlere Karşı Dirençlilik: Çanakkale Örneği

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2017, ss.511, (Özet Bildiri)

18. ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK ALGILARI

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. Türk ve Fransız Üniversite Öğrencilerinin Zaman Perspektifi Algıları ve İyi oluşlarının Karşılaştırılması

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.212, (Özet Bildiri)

21. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299, (Özet Bildiri)

22. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250, (Özet Bildiri)

23. Zaman Perspektifi Algısına Dayalı İyi Oluş ve Kişililk İlişkisi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250, (Özet Bildiri)

25. Sınıf Öğretmenlerinin Fatih Projesine Yönelik Kaygıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, ss.157, (Tam Metin Bildiri)

26. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişki

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, ss.97, (Özet Bildiri)

27. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Değerleri Ve Memnuniyetleri

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, ss.327, (Özet Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeyi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.445, (Özet Bildiri)

29. Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeyleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.445, (Özet Bildiri)

30. Müzik Öğretmeni Adaylarının Müzik Performans Kaygısı: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.446, (Özet Bildiri)

31. Afetlere Karşı Dirençli Toplum Oluşturabilmek İçin Bireysel Yeterlilikler

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.468, (Özet Bildiri)

32. Ethnocultural Empathy Level of Teacher Candidates

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.79-80, (Özet Bildiri)

33. Sosyal Bilgiler Dersi İçin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Münazara Konusu Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.1, ss.350-365, (Tam Metin Bildiri)

34. Sosyal Bilgiler Dersi İçin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Münazara Konusu Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.25, (Tam Metin Bildiri)

35. Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

36. Sınıf Yönetiminde İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.362, (Özet Bildiri)

37. Örgün Eğitim Kademelerinde Yaşanan Sorunlara Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.366-367, (Özet Bildiri)

38. Sınıf Yönetimi Dersinin Öğretmen Adaylarına Olan Kazanımlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.371-372, (Özet Bildiri)

39. Değer ve Eğitimi Sorunsalı

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.83, (Özet Bildiri)

40. Avrupa Birliği Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2442-2453, (Tam Metin Bildiri)

41. Required Teacher Chareacteristics According to Candidate Teachers

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.126, (Özet Bildiri)

42. Academic Staff's Self_efficacy Level at Education Faculties

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.125, (Özet Bildiri)

44. Öğrenci Gözüyle Öğretim Elemanı Etkililiği

22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.412, (Özet Bildiri)

45. Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi

22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.398, (Özet Bildiri)

46. Öğrenci Gözüyle Öğretim Elemanı Etkililiği

22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.412, (Özet Bildiri)

47. The Relationship between the Teacher Candidates' Media Literacy and Participation Levels to 'Protest and Social Change

Sixth International Global Studies Conference, New Delhi, Hindistan, 5 - 08 Eylül 2013, ss.100-112, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. The Relationship between the Teacher Candidates' Media Literacy and Participation Levels to 'Protest and Social Change

Sixth International Global Studies Conference, New Delhi, Hindistan, 5 - 08 Eylül 2013, ss.100-112, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

49. Why teacher autonomy needed?

European Conference on Social Science Research, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.101, (Özet Bildiri)

50. Teachers’ perceptions of teacher autonomy

European Conference on Social Science Research, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.77, (Özet Bildiri)

51. Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

5. International Congress of Educational Research-Peace, Memory & Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2454-2461, (Tam Metin Bildiri)

52. AB Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri

5. International Congress of Educational Research-Peace, Memory & Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2442-2453, (Tam Metin Bildiri)

53. Öğretmen Adaylarını Vatandaşlık Algıları

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE - Multi-Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.67-68, (Özet Bildiri)

54. Neden Değerler Eğitimi

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE - Multi-Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.67, (Özet Bildiri)

55. Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)

56. BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Ön Yeterliklerinin Bölüm Derslerindeki Başarılarına Etkisi: ÇOMÜ Örneği

21. Ulusal Eğitim Bilimleri kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

58. Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Ortamı Oluşturma Açısından Değerlendirilmesi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)

59. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Problemlerini Çözmeye Yönelik İstek ve Azimleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)

60. Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)

61. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, ss.1148-1156, (Tam Metin Bildiri)

62. AB Vatandaşlık Yeterlikleri Bağlamında Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Yeterlikleri

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, ss.1977-1990, (Tam Metin Bildiri)

63. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

64. AB Vatandaşlık Yeterlikleri Bağlamında Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Yeterlikleri

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

65. Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Düzeyleri

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

66. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okuryazarlığı ve Medyadaki Şiddet Hakkındaki Tutum ve Görüşleri

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.25, (Tam Metin Bildiri)

67. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okuryazarlığı ve Medyadaki Şiddet Hakkındaki Tutum ve Görüşleri

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

68. Sınıf Öğretmeni Adayların İnternete Yönelik Tutumları

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

69. Sınıf Öğretmeni Adayların İnternete Yönelik Tutumları

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.25, (Tam Metin Bildiri)

70. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Becerilerini Kazanmaya Yönelik İstekliliklerini Etkileyen Faktörler

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.556-560, (Tam Metin Bildiri)

71. Global Snapshots of E-Learning: E-Learning Status at METU in Turkey

24th Annual Meeting of the Association for Educational Communications and Technology, Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Ağustos 2002, ss.197-202, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016

2. Eğitimin Sosyal Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Genç, Salih ZekiŞahin, Çavuş, Editör, Paradigma Akademi, ss.78-87, 2016

3. Öğretimde Araç ve Gereçler

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Genç S, Editör, Paradigma Akademi Alternatif Yayınları, Ankara, ss.97-118, 2014

4. Why Teacher Autonomy?

Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan H, Rata G, Kocayörük E, İçbay MA, Editör, Cambridge Scholars Aurelius Publishing V.Z.W., Newcastle, ss.307-314, 2014

5. Why Teacher Autonomy?

Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan H, Rata G Kocayörük E İçbay MA, Editör, Cambridge Scholars Aurelius Publishing, Newcastle, ss.307-314, 2014

6. Eğitimin Sosyal (Toplumsal) Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Genç SZ, Şahin Ç, Editör, Paradigma Yayınları, Ankara, ss.55-67, 2013
Metrikler

Yayın

99

Yayın (Scopus)

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları