Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
6. Okul Sütü Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi Çalışması
MCBU-SBED
, cilt.4, sa.4, ss.1051-1057, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Karma Öğrenme Tasarımlı Öğrenme Ortamının Özel Yetenekli Öğrencilerin Yaratıcılıklarına Etkisi
Akademik Bakış Dergisi
, sa.63, ss.120-134, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Karma Öğrenme Tasarımlı Öğrenme Ortamının Üstün Zekâlı Ve Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi (İAD)
, cilt.2, sa.1, ss.34-58, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
5. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kapsayıcı Eğitim Çerçevesinde Sınıflarında Bulunan Öğrencilere İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
6. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinde Özel Yetenekliler Eğitim Politikası
Rauf Raif Denktaş ve Dr. Fazıl Küçük Kıbrıs Araştırmaları Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. Özbekistan Cumhuriyeti’nin Özel İhtiyaca Sahip Çocuklara Yönelik Eğitim Ve Sağlık Politikası
3. International Congress On Social Sciences, 17-21 October 2018, Buhara, Özbekistan, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, ss.435-450, (Tam Metin Bildiri)
8. Makedonya Cumhuriyeti’xxnin 2018-2025 Eğitim Stratejisi ve Eylem Planı Çerçevesinin Başat Özel Eğitim Olmak Üzere İncelenmesi
5.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
9. Investigation of Teachers’xx Beliefs to the Concept of Creativity:Turkey, United States and Indian
5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
10. İlköğretim Velilerinin Teknoloji, Sosyal Medya ve Oyunlar hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.229, (Özet Bildiri)
12. Beliefs of Middle School Students on Creativity: A study on Implicit Theory in Istanbul
15th International ECHA Conference, Talents in Motion, 2016, Viyana, Avusturya, 2 - 06 Mart 2016, (Özet Bildiri)
14. Terakki laboratory brotherhood project for gifted students.
International Conference on Excellence in Education: Theory-Research-Practice, Kudüs, İsrail, Kudus, Endonezya, 9 - 12 Temmuz 2012, ss.70, (Özet Bildiri)
16. Akran Öğretim Temelli Bir Uygulama Örneği Laboratuvar Kardeşliği Projesi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi Atatürk Üniversitesi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)
17. Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilim Düzeylerinin karşılaştırılması
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.569-583, (Tam Metin Bildiri)
18. Investigation of Learning Styles of Gifted and Non-Gifted Students Being Educated in High Schools
1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.200, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
1. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK KAVRAMLARINA DİSİPLİNLER ARASI BAKIŞ ANNE BABA ÖĞRETMEN KILAVUZ KITABI
Konyalıoğlu A. P., Şahin F., Çalıkoğlu B. S., Batdal Karaduman G., Güngörmüş Özkardeş O., Madi B., et al.
Nobel Yayınevi, Ankara, 2024
2. Karma Öğrenme (Blended Learning) Ortaminda Üstün Zekâli Ve Yetenekli Öğrencilere Fen Eğitimi
Koru Yayın Grubu, İstanbul, 2024
6. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Özel Yetenekli (İki Kere İstisnai Bireyler)
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK KAVRAMLARINADİSİPLİNLER ARASI BAKIŞANNE BABA ÖĞRETMEN KILAVUZ KITABI, Umar Çiğdem Nilüfer, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.327-341, 2021
7. SPOR VE ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUĞUM
ÖZEL YETENEKLİ, Çalıkoğlu Burcu Seher, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.117-133, 2021
8. ERKEN ÇOCUKLUKTA NELER YAPMALIYIM?
ÖZEL YETENEKLİ, Çalıkoğlu Burcu Seher, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.73-86, 2021
9. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ve Fen Eğitimi
Özel Gereksinimi Olan Öğrencilere Fen Eğitimi, Kızılaslan Aydın,Umar Çiğdem Nilüfer, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.137-161, 2020
13. Bölüm 32: Üstün Zekâlı Ve Yetenekli Öğrencilere Kimya Öğretimi
Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler Ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri Adlı Kitap Ed Sözbilir M Ve Ayas A, Sözbilir,M Ayas,A, Editör, PEGEM AKADEMİ, İstanbul, ss.711-730, 2015