Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Özel Eğitim Öğretmenliği Programına Yeni Başlayan Öğrencilerin Programa Yönelik Algıları: Bir Karma Yöntem Çalışması

15. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Prizren, Kosova, 1 - 03 Eylül 2022, ss.40, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Üniversite Öğrencilerinin Genel Yetenek Puanlarının Demokgrafik Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Prizren, Kosova, 1 - 03 Eylül 2022, ss.55, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Covid-19 Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Bağımlılığı Düzeyleriyle Aleksitimi Arasındaki İlişki

14. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.33, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Covid-19 Pandemisinde Üstün Zekalı Öğrencilerin Ekran Bağımlılığı

14. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.34, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinde Özel Yetenekliler Eğitim Politikası

Rauf Raif Denktaş ve Dr. Fazıl Küçük Kıbrıs Araştırmaları Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Özbekistan Cumhuriyeti’nin Özel İhtiyaca Sahip Çocuklara Yönelik Eğitim Ve Sağlık Politikası

3. International Congress On Social Sciences, 17-21 October 2018, Buhara, Özbekistan, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, ss.435-450, (Tam Metin Bildiri)

9. Investigation of Teachers’xx Beliefs to the Concept of Creativity:Turkey, United States and Indian

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

10. İlköğretim Velilerinin Teknoloji, Sosyal Medya ve Oyunlar hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.229, (Özet Bildiri)

11. The Investigation of Metacognitive Levels of Elementary Teachers

22nd WCGTC Biennial World Conference, Sidney, Avustralya, 20 - 23 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

12. Beliefs of Middle School Students on Creativity: A study on Implicit Theory in Istanbul

15th International ECHA Conference, Talents in Motion, 2016, Viyana, Avusturya, 2 - 06 Mart 2016, (Özet Bildiri)

13. Development of an achievement test about states of matter based on bloom s taxonomy for 10th grade gifted students

44 th World Chemistry Congress, IUPAC, İstanbul,Türkiye, 11-16 Ağustos 2013., İstanbul, Türkiye, 11 - 16 Ağustos 2013, ss.32, (Özet Bildiri)

14. Terakki laboratory brotherhood project for gifted students.

International Conference on Excellence in Education: Theory-Research-Practice, Kudüs, İsrail, Kudus, Endonezya, 9 - 12 Temmuz 2012, ss.70, (Özet Bildiri)

15. Implementing creative drama and game based activities to attain permanent learning of the subject nomenclature of compounds

New Perspectives In Science Education, Floransa, İtalya, Floransa, İtalya, 8 - 09 Mart 2012, ss.424-429, (Tam Metin Bildiri)

16. Akran Öğretim Temelli Bir Uygulama Örneği Laboratuvar Kardeşliği Projesi

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi Atatürk Üniversitesi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)

17. Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilim Düzeylerinin karşılaştırılması

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.569-583, (Tam Metin Bildiri)

18. Investigation of Learning Styles of Gifted and Non-Gifted Students Being Educated in High Schools

1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.200, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

4. Inclusion and Marginalization of Youth (Turkey)

BLOOMSBURY EDUCATION AND CHILDHOOD STUDIES, Eryaman Yunus (Regional Editor),Tilleczek Kate (Editor in Chief), Editör, Bloomsbury Education and Childhood Studies Platform, London, ss.1-7, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Inclusion and Marginalization of Learners in Secondary Education (Turkey)

BLOOMSBURY EDUCATION AND CHILDHOOD STUDIES, Yunus Eryaman (Regional Editor) and Maria Teresa Tatto (Editor in Chief), Editör, Bloomsbury Publishing Platform, London, ss.1-5, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Özel Yetenekli (İki Kere İstisnai Bireyler)

ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK KAVRAMLARINADİSİPLİNLER ARASI BAKIŞANNE BABA ÖĞRETMEN KILAVUZ KITABI, Umar Çiğdem Nilüfer, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.327-341, 2021

7. SPOR VE ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUĞUM

ÖZEL YETENEKLİ, Çalıkoğlu Burcu Seher, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.117-133, 2021

8. ERKEN ÇOCUKLUKTA NELER YAPMALIYIM?

ÖZEL YETENEKLİ, Çalıkoğlu Burcu Seher, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.73-86, 2021

9. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ve Fen Eğitimi

Özel Gereksinimi Olan Öğrencilere Fen Eğitimi, Kızılaslan Aydın,Umar Çiğdem Nilüfer, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.137-161, 2020

10. Erken Çocuklukta Üstün Zekalılar ve Yetenekliler

Erken Çocukluk Dönemine Disiplinler Arası Bakış _Türkçe Özel Seri, Ömer Özyılmaz,Hatice Kadıoğlu, Editör, LAMBERT Academic Publishing, Saarbrücken, ss.483-542, 2016

11. Erken Çocuklukta Özel Eğitim

Erken Çocukluk Dönemine Disiplinler Arası Bakış_Türkçe Özel Seri, Ömer Özyılmaz,Hatice Kadıoğlu, Editör, LAMBERT Academic Publishing, Saarbrücken, ss.423-482, 2016

12. Okul Öncesinden Lise Sona: Öğretmenler İçin 20 Temel Psikoloji İlkesi/Top 20 principles from psychology for preK–12 teaching and learning.

(APA) Center for Psychology in Schools and Education Education Directorate American Psychological Association, Washington, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Bölüm 32: Üstün Zekâlı Ve Yetenekli Öğrencilere Kimya Öğretimi

Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler Ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri Adlı Kitap Ed Sözbilir M Ve Ayas A, Sözbilir,M Ayas,A, Editör, PEGEM AKADEMİ, İstanbul, ss.711-730, 2015
Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

79

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

6

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları