Yayınlar & Eserler

Makaleler 52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (38)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 58

1. Yapay Zeka Teknolojileinin Türkçe Dinleme Eğitimi Sürecine Katkısı: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Bir İnceleme

XVII. Uluslararası Dünya Dİli Türkçe Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 23 Ekim 2025, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2. “m-L-K” Sesleriyle Oluşan Kelime Ailesi Üzerine Bir İnceleme .

IX. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (INCSOS) Tam Metin Kitabı, Elazığ, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2025, cilt.1, ss.482-495, (Tam Metin Bildiri)

3. “Üzümcü” Hikâyesinin Cümle Yapısındaki Genetik Özelliklerin İncelenmesi

IX. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (INCSOS), İskenderiye, Mısır, 24 - 26 Nisan 2025, cilt.1, ss.454-461, (Tam Metin Bildiri)

4. Türkçe Eğitimi ve Öğretiminde Anlam Merkezli Yaklaşım Önerisi

I.Türkçenin Uluslararası Rolü, Kültürel Yeri ve Öğretimi Kongresi, Ordu, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

5. TÜRK DİLİNİN CÜMLE ÇÖZÜMLEMELERİNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI: CHATGPT ÖRNEĞİ

18TH INTERNATIONAL CONGRESS ON RESEARCH IN EDUCATION – ICRE 2024 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS - ICRAL 2024 13TH INTERNATIONAL ELT RESEARCH CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 27 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

6. FATİH HARBİYE ROMANINDA KULLANILAN ŞAHIS ZAMİRLERİNİN ANLAM ÜZERİNDEKİ İŞLEV

II. ULUSLARARASI YAŞAM KALİTESİ KONFERANSI, Çanakkale, Türkiye, 21 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

8. TÜRK DÜNYASINDA DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ: TÜRKİYE VE ÖZBEKİSTANDAKİ ANA DİLİ DERS KİTAPLARININ İÇERİK BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRMASI

“ADABIY TA’LIM METODOLOGIYASI: XALQARO TAJRIBA VA ILMIY HAMKORLIK” mavzusidagi professоr Hamidulla BOLTABOYEV tavalludining 70 yilligiga bagʻishlangan xalqaro ilmiy-nazariy anjuman, 30 Eylül - 02 Kasım 2024, ss.374, (Özet Bildiri)

9. Hint İhtilalcilerinde Milliyetçilik ve Yol Göstericilik: Fıtrat'ın Rol Model Olan Kahramanların İncelenmesi

Jadıdlar Adabıy Merosınıng Merosınıng Manvavıy - Marıfıy Ahammıyatı Va Jamıyat Taraqqıyotıdagı Orını Mazısudagı Xalqaro Ilmıy Amalıy Anjuman Matertıalları, Fergana, Özbekistan, 18 Nisan 2024, ss.96-107, (Tam Metin Bildiri)

10. Hint İhtilalcilerinde Milliyetçilik ve Yol Göstericilik: Fıtrat'ın Rol Model Olan Kahramanlarının İncelenmesi

Jadıdlar Adabıy Merosınıng Merosınıng Manvavıy - Marıfıy Ahammıyatı Va Jamıyat Taraqqıyotıdagı Orını Mazısudagı Xalqaro Ilmıy Amalıy Anjuman Matertıallar, Fergana, Özbekistan, 17 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

11. HÜRRİYET GAZETESİNDE CEDİTÇİLERİN ÜSLUBU

Holistence Publications, Taşkent, Özbekistan, 19 Ocak 2024, cilt.1, ss.264-271, (Tam Metin Bildiri)

12. Ceditçilikte Dil ve Edebiyat Gayelerinin Uygulanışı ve Bir Karşılaştırma

JADIDCHILIK HARAKATI VA UNING TURKIY XALQLAR ADABIYOTIGA TA’SIRINI O‘RGANISH MUAMMOSI, Qashqadaryo (Qarshi), Özbekistan, 13 - 14 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

13. TÜRK DİLİNDE KELİME TÜRETİMİNDE EKLERİN HAREKETLİ MERDİVEN TEORİSİ MODELİ İLE GÖSTERİMİ

ULEAD 2023 17th Internatıonal Congress On Research In Educatıon /7th Internatıonal Conferance On Research In Appıled Linguistics, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri) Creative Commons License

14. DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE İŞLEVSEL DİL BİLGİSİNİN YERİ VE ÖNEMİ: YAPIM EKLERİ ÖRNEĞİ

ULEAD 2023 17th Internatıonal Congress On Research In Educatıon /7th Internatıonal Conferance On Research In Appıled Linguistics, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri) Creative Commons License

15. KONSTANTİNAPOLİS KELİMESİNİN YAPISI ÜZERİNE

ULEAD 2023 17th Internatıonal Congress On Research In Educatıon /7th Internatıonal Conferance On Research In Appıled Linguistics, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

16. 1918 YILINDA İSTANBUL (SABAH) VE TAŞKENT’TE (HÜRRİYET) YAYIMLANAN GÜNLÜK GAZETELERDEKİ YAZI DİLLERİNİN TÜRKÇECİLİK BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRILMASI

ULEAD 2023 17th Internatıonal Congress On Research In Educatıon /7th Internatıonal Conferance On Research In Appıled Linguistics, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

17. ANA DİLİ OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNE CÜMLEDEN BAŞLANMALIDIR

ULEAD 2023 17th Internatıonal Congress On Research In Educatıon /7th Internatıonal Conferance On Research In Appıled Linguistics, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri) Creative Commons License

18. 2019 Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programını Türkçenin Öznellik Özelliğine Göre Yorumlama Çalışması

2. Lisanüstü ÖğretmenÇalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 25 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

19. ÇEDİTÇİ FITRAT’IN DİL ANLAYIŞI VE DİL EKOLLERİNDEKİ YERİ

Ceditçilerin Eğitim Faaliyetleri: Fikirler, Hedefler, Görevler ve Bunların Türkistan'ın Gelişimine Katkıları, Toskent, Özbekistan, 6 - 07 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)

20. CEDİTÇİ FITRAT'IN DİL ANLAYIŞI VE DİL EKOLLERİNDEKİ YERİ

“JADIDLARNING MA’RIFIY FAOLIYATI: G’OYALARI, MAQSADLARI, VAZIFALARI VA TURKISTON TARAQQIYOTIGA QO’SHGAN HISSASI” MAVZUİDAGİ XALQARO İLMİY-AMALİY KONFERENSİYA M A T E R İ A L L A R İ, Taşkent, Özbekistan, 5 - 06 Mart 2023, cilt.1, ss.60-67, (Tam Metin Bildiri)

21. Yunus Emrey'le Dil Düşünce Bİrliği

İncsos VII Karabağ-The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences Özet Kitapçığı, Baku, Azerbaycan, 02 Haziran 2022, cilt.1, ss.184, (Özet Bildiri)

22. Türkçenin Dil Bilgisi Öğretiminde Öznellik Vurgusu

Düzce Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü-Dijitalleşme ve Pandemi Sürecinde Sosyal Bilimler Panelleri- 3 Mart 2021-26 Mayıs 2021, Düzce, Türkiye, 3 Mart - 25 Mayıs 2021, cilt.1, ss.5-26, (Tam Metin Bildiri)

23. Kaşgarlı Mahmut'un Divan üLügat'it Türk'teki Sosyal Kişiliği

TÜRK DÜNYASININ MANEVİ LİDERLERİ SEMPOZYUMU, 2-3 Kasım 2021, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 02 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

24. Dildeki Öznellik Nesnellik İlişkisinin Toplumsal Yapıya Yansıması

II. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi” sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2020, cilt.1, (Özet Bildiri)

25. LEYLA KARAHAN’IN TÜRKÇEDE SÖZ DİZİMİKİTABININ FARKLI BASKILARINDA YAKLAŞIMLARINKARŞILAŞTIRILMASI

III. Uluslararası Farkındalık Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019, cilt.1, ss.701-718, (Tam Metin Bildiri)

26. PEYAMİ SAFA’NIN ÜSLUP ÖZELLİKLERİNİN TESPİTİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

INCSOS V . ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, cilt.1, ss.521-534, (Tam Metin Bildiri)

27. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Bengünün Alana Katkısı

XII. İnternational Congress of Educational Research, 25 - 28 Nisan 2019, ss.347, (Özet Bildiri)

28. Edilgen Çatılı Cümlelerin Toplumun Düşünce Yapısına Etkisi

İNCSOS V. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, sa.4, ss.77, (Özet Bildiri)

29. DİL PEKİŞTİRME PROGRAMI HAKKINDA KIRGIZ AKADEMİSYENLERİN GÖRÜŞLERİ

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.358, (Özet Bildiri)

30. Peyami Safa'nın Üslup Özelliklerinin Tespiti Üzerine Bir İnceleme

5.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, cilt.1, sa.1, ss.92-101, (Tam Metin Bildiri)

31. KIRGIZ ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE’DEKİ STAJ DÖNEMLERİYLE İLGİLİ BİR ARAŞTIRMA

X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.14, (Özet Bildiri)

32. AKTİF-PASİF CÜMLELERİN TÜRKÇE VE ALMANCADAKİ YERİ

ULEAD 2019 ANNUAL CONGRESS, 20 - 22 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

33. DÜNYA GÖRÜŞÜNÜN ÜSLÛBA ETKİSİ

(İNCSOS IV)IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Targu-Mures, Romanya, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.35, (Özet Bildiri)

34. Edilgen Çatılı Cümlelerin Nesirdeki Yeri

(İNSLET IV) IV. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Targu-Mures, Romanya, 26 - 28 Ekim 2018, ss.91, (Özet Bildiri)

35. ORTAOKUL YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE GÖRSEL OKURYAZARLIK BECERİSİ ETKİNLİKLERİNİN UYGULANMASI

II.ULUSLARARASI fARKINDALIK kONFERANSI, Çanakkale, Türkiye, 13 Aralık 2018, cilt.1, ss.913, (Özet Bildiri)

36. Edebiyat Eğitiminde Görsellerden Yararlanma

İNSLET IV: Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Targoviç, Romanya, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, sa.1, ss.493-514, (Tam Metin Bildiri)

37. TÜRKÇEYİ SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DURUMLARINDA GÖRÜLEN DİL PROBLEMLERİ

IV. ULUSLARARASI DİL EĞİTİMİ ve ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, Targovishte, Bulgaristan, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.515-521, (Tam Metin Bildiri)

38. Yabancı Dil Olarak Rus Yazarlı Eserlerin Türkçe Öğretimindeki Yeri

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.906, (Özet Bildiri)

39. Troia,Truva,Troya

IV.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Targu-Mures, Romanya, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, sa.1, ss.440-452, (Tam Metin Bildiri)

40. Akademisyenlerin Okuma Alışkanlığı Üzerine Bir İnceleme

(İNSLET IV) IV. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Targu-Mures, Romanya, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.92, (Özet Bildiri)

41. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİNDE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ

I. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, cilt.1, ss.246, (Özet Bildiri)

42. ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN FEN VE SOSYAL ALANLARINA GÖRE AKADEMİK TÜRKÇE BAŞARILARI

1. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.157-163, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

43. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dil Bilgisi Öğretimi

ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.246, (Özet Bildiri)

44. "-Ka" Fiiline Gelen Üçüncü Seslerim Anlam Özellikleri

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.374, (Özet Bildiri)

45. Güneş Dil Teorisi ve Düşündürdükleri

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.376, (Özet Bildiri)

46. TÜRKİSTAN’DA CEDETÇİLİK HAREKETİNİN OLUŞUMU VE GÜNÜMÜZE ETKİLERİ

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.II, sa.1, ss.25, (Özet Bildiri)

47. Türkçede Cümle Öğretiminde Ortaya Çıkan Sorunlar

11.Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Calal Abad, Kırgızistan, 10 - 16 Haziran 2013, ss.701-708, (Tam Metin Bildiri)

48. Hüseyin Nihal Atsız’ın Hikâyelerinde, Milli Duygu Çerçevesinde Bir Milli Üslup Denemesi

III. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu,, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2010, cilt.III, ss.126-131, (Tam Metin Bildiri)

49. YABANCI DİL VE KÜLTÜRLERİN SİYASİ AMAÇLARLATÜRKÇENİN CÜMLE YAPISINA ETKİSİ

II. ULUSLARARASI TÜRKİYE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, Çanakkale, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2010, cilt.1329, (Özet Bildiri)

50. EĞİTİMDE MODEL OLUŞTURMADA DESTANLARIN ÖNEMİ

The First International Congress of EducationalResearch, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mart 2009, cilt.1, ss.750-765, (Tam Metin Bildiri)

51. Özbekistan'da Alfabe Değişim Sürecinin Eğitim ve Kültüre Etkisi

Eğitim Araştırmaları Birliği Derneği- I.Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, sa.1, ss.48-51, (Tam Metin Bildiri)

52. Kültür Dönüşümü ve Alfabe

Yeditepe Üniversitesi, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü, 80. Yılında Harf İnkılabı Sempozyumu,, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2008, cilt.1, ss.320-324, (Tam Metin Bildiri)

53. Yapım Eklerinin Anlam Merkezli Sınıflandırılmasına Dair

VI. Uluslararası Türk Dil Kurultayı,, Ankara, Türkiye, 20 - 24 Ekim 2008, ss.458-464, (Tam Metin Bildiri)

54. Edebiyatın Gelişimi ve Öğreniminde Üslûbun Önemi

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.368-371, (Tam Metin Bildiri)

55. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Kültür ve Yöntem Boyutu

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi I.Uluslar Arası Truva-Çanakale Dil Eğitimi ve Okul Gelişimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2002, ss.316-319, (Tam Metin Bildiri)

56. Yabancılar için Türkçenin Öğretimi ve Eğitiminde Kullanılan Öğretim Yöntemleri, Materyalleri, Tarihî Gelişimi ve Değerlendirilmesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi,II Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2001, ss.58-62, (Tam Metin Bildiri)

57. Türkistanlı Fıtrat'ın Gözüyle Şark Siyaseti ve Şark Siyasetinde Çanakale'nin Yeri

Çanakale Onekiz Mart Üniversitesi, 85. Yılında Atatürk ve Çanakkale Savaşları Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 24 Mart 2000, ss.18-28, (Tam Metin Bildiri)

58. Yabancı Dil Olarak Rus Yazarlı Türkçe Eserlerin Türkçe Öğretimindeki Yeri

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.906-916, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 45

1. Ortaokul 7. Sınıf Ders Kitabı Metinlerinde 1940-1960 Dönemi Türetilmiş Kelimelerin Değerlendirilmesi

Edebiyat, Dil ve Toplum, AVCI YUSUF, Editör, Holistence-publications, Çanakkale, ss.125-165, 2025

4. İskenden Pala'nın Kevan Romanının Türk Dili Düşünce Sisteminin Genetik Özelliği Bakımından İncelenmesi

Edebiyat, Dil ve Toplum, AVCI YUSUF, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.218-234, 2025

5. Türk Dilinin Düşünce Sistemi ve Dil Genetiği Üzerine Bir İnceleme: İki Romanın Karşılaştırılması

Türkçe ve Dil Eğitimi Araştırmaları, KANA FATİH, ELKIRAN YUSUF METE, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-20, 2024

6. ORTAOKUL 5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ TÜRKÇENİN ÖZNELLİK NESNELLİK ÖZELLİĞİNE GÖRE İNCELENMESİ

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI - VII, , Editör, ı 51372 / HOLISTENCE PUBLICATIONS, Çanakkale, ss.91-108, 2024

7. TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YAPIM EKLERİNİNİN İŞLEVLERİNE GÖRE ÖĞRETİMİ: DERS KİTAPLARI ÖRNEĞİ

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI - VII, , Editör, 51372 / HOLISTENCE PUBLICATIONS, Çanakkale, ss.109-122, 2024

8. IRK BİTİG KİTABININ METİN DİL BİLİMİNDE METİN MERKEZLİ ÖLÇÜTLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI -IV, Fatih KANA - Hulusi GEÇGEL, Editör, HOLISTENCE PUBLICATIONS, Çanakkale, ss.233-249, 2023

9. "BUSUU:YABANCI DİL ÖĞREN" DİJİTAL UYGULAMASINDAKİ ŞAHIS ZAMİRLARININ ÖĞRETİM UYGUNLUĞU AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARI -IV-, Fatih KANA - Hulusi GEÇGEL, Editör, HOLISTENCE PUBLICATIONS, Çanakkale, ss.51-76, 2023

10. BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ORTAOKUL 6. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİ-NİN YAZMA BECERİLERİNE VE TUTUMLARINA ETKİSİARINA ETKİSİ

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI -IV, Fatih KANA - Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.199-232, 2023

11. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Aldıkları Eğitimim Ana Dilin Yapısındaki Düşünce Genetiğinin Öznelliğe Etkisi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları -V-, Fatih KANA - Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.151-170, 2023

12. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİM SETİ BEBGÜ'DE (B1)İSİM FİİLİN ÖĞRETİLMESİ

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARI-III-, Fatih KANA - Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.81-106, 2023

13. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİL BİLGİSİ KURALLARININ TÜRKÜLER ARACILIĞIYLA PEKİŞTİRİLMESİ

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARI -III-, Fatih KANA - Hulusi GEÇGEL, Editör, HOLISTENCE PUBLICATIONS, Çanakkale, ss.107-120, 2023

14. YAPIM EKLERİNİN ANLAM MERKEZLİ SINIFLANDIRILMASI VE ANLAM HAVUZLARI

CUMHURİYETİN YÜZÜNCÜ YILINDA TÜRKÇEMİZ, Solak, Ömer. Coşkun, İbrahim, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.333-354, 2023

15. Dilin Nesnellik Öznellik Özelliği Çerçevesinde Mavisel Yener'in "Mustafa Kemal'in Kayıp Seslerinin İzinde" Adlı Romanının İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları- VI -, Fatih KANA - Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.27-42, 2023

16. Atasözleri Üzerinden Öznellik Nesnellik Algısı

Türkçe Eğitimi Araştırmaları - VI -, Fatih KANA - Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.43-58, 2023

17. Yunus Emre'yle Yabancılara ve Soydaşlara Türkçe Öğretimi

Edebi Metinler ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Prof.Dr.Dinçay Köksal, Öğr. Gör. Gamze Bulgan, Editör, Nobel, Ankara, ss.183-208, 2023

18. BEngü A-1 Materyalinin Konuşma Metinlerinde Bulunan Türk Kültür Öğelerinin İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları -V-, Fatih KANA - Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.137-150, 2023

19. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Motivasyon Kaynakları ve Sorunları

Yabancı Dil Olarak Türkçe eğitimi Araştırmaları -II-, Fatih KANA, Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence poblications, Çanakkale, ss.69-92, 2022

20. Yunus Emre Enstitüsü Türkçe Öğreniyorum Setinde Dil Bilgisi Öğretimimin Derğerlendirilmesi

Türkçe eğitimi Araştırmaları -I-, Fatih KANA, Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistic Communications , İstanbul, ss.201-2014, 2022

21. Yunus Emre Enstitüsü Anadolu Hikayeleri Dizisi A1-A2 Hikaye Seti Örneğinin Değerlendirilmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları -III-, Fatih KANA, Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence poplications, Çanakkale, ss.169-184, 2022

22. Adada Yaşayan Çocukların Dil becerilerinin Gelişimi Sürecinde Karşılaştığı Zorluklar

Türkçe Eğitimi Araştırmaları -II-, DR. Öğr. Üyesi Fatih Kana, Doç.Dr.Hulusi Geçgel, Editör, Holistence, Çanakkale, ss.165-180, 2022

23. Behiç Ak'ın Havada Asılı KalanTop Eserinin 21. Yüzyıl Becerileri Çerçevesinde İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları -I-, Fatih KANA, Hulusi GEÇGEL, Editör, http//:Holistence Puplications, İstanbul, ss.89-124, 2022

24. Türkçe Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Platformları Hakkındaki Farkındalıklarının İncelenmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları -II-, DR. Öğr. Üyesi Fatih Kana, Doç.Dr.Hulusi Geçgel, Editör, Holistence, Çanakkale, ss.115-136, 2022

25. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Seti BengübA1 Kurunda Dil Bilgisi Öğretiminin Sezdirmeci Yaklaşıma Uygunluğunun Değerlendirilmesi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları -III-, Fatih KANA, Hulusi GEÇGEL, Editör, Holistence poplications, Çanakkale, ss.145-156, 2022

26. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS MATERYALİ: “BENGÜ” VE KONUŞMA METİNLERİNDE SARMAL YAKLAŞIM

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, Dr. Öğr.Üyesi Fatih KANA, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.232-251, 2021

27. Türk Düşünce Sistemine Uygun Dil Öğretimi

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Prof.Dr.Dinçay Köksal,Doç.Dr. Ömer Kökhan Ulum,Dr.Öğr. Üyes,Eda Duruk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.177-184, 2021

28. Kaşgarlı Mahmut'un Divan ü Lügat'it Türk'teki Sosyal Kişiliği

Türk Dünyasının Manevi Liderleri, Prof.Dr.Okan YEŞİLOT- Dr. Bihter Gürışık Köksal, Editör, YEDİSU, İstanbul, ss.79-124, 2021

29. "ŞİMDİKİ ÇOCUKLAR HARİKA" ADLI ESERDEKİ EĞİTSEL İLETİLER

TÜRKEÇ ÖĞRETİMİNDE EDEBİ METİNLERİN KAULLANIMI, Fatih KANA,Hulusi GEÇGEL, Editör, Paradigma, İstanbul, ss.161-182, 2021

30. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARINION EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARINA YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM, Fatih Kana, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.13-63, 2021

31. ETKİLEŞİMLİ KİTAPLARDA YER ALAN TÜRKÇE ÇALIŞMA SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE UZAKTAN EĞİTİM, DR. Öğr. Üyesi Fatih KANA- Doç.Dr.Hulusi GEÇGEL, Editör, Paradigma akademi, İstanbul, ss.267-298, 2021

32. "PAL SOKAĞI ÇOCUKLARI" ROMANININ KORA ŞEMASINA GÖRE ANALİZİ

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE EDEBİ METİNLERİN KULLANIMI, Fatih KANA,Hulusi GEÇGEL, Editör, Paradigma, İstanbul, ss.43-70, 2021

33. UZAKTAN EĞİTİM TÜRKÇE DERSİNDE KULLANILAN OYUNLAŞTIRMA UYGULAMALARI

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE UZAKTAN EĞİTİM, Fatih KANA,Hulusi GEÇGEL, Editör, Paradigma, İstanbul, ss.223-266, 2021

34. AK MEZAR (AQMAZAR) HİKAYESİNİN DİL VE ÜSLUP ÖZELLİKLERİ VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDEKİ YERİ

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, Doç.Dr.Hulusi Geçgel, Editör, Paradigm Press Ltd., İstanbul, ss.191-224, 2021

35. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL YAZMA BECERİSİ İLE İLGİLİ BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DİJİTAL GÖNÜŞÜM, Fatih KANA, Editör, Paradigma, İstanbul, ss.411-454, 2021

36. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Bengü B1

Babir Academy Publishing, İstanbul, 2020

37. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Bengü B2

Babir Academy Puplishing, İstanbul, 2020

40. Yabancı Dil Olarak Türkçe Eğitimi BENGÜ C1

Babir- Academy Puplishing, İstanbul, 2020

41. Fıtrat ve Ceditçilik

Hiperyayın, İstanbul, 2019

42. Yabancı Dil olarak Türkçe Öğretimi Bengü A1

Eğitim Araştırmaları Birliği Yayını, Çanakkale, 2018

44. Nesir ve Uslup

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2006

45. Fıtrat ve Eserleri

Kültür Bakanlığı Yayınları, Ankara, 1997
Metrikler

Yayın

156

Yayın (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

559

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

49

Proje

2

Tez Danışmanlığı

34

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları