SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Examination of Locus of Control, Epistemological Beliefs and Metacognitive Awareness in Preservice Early Childhood Teachers
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.12, sa.4, ss.3051-3060, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Akademik Ertelemenin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Üst bilişsel Farkındalığın Rolü
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.504-514, 2017 (Hakemli Dergi)
İş doyumu, Meslektaş İlişkileri ve Okul İdaresi Desteği: Okul Öncesi Öğretmenleri Üzerinde Bir Araştırma
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.11, sa.21, ss.72-79, 2017 (Hakemli Dergi)
Exploring Academic Motivation, Academic Self-efficacy and Attitudes toward Teaching in Pre-service Early Childhood Education Teachers
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.1, ss.142-149, 2015 (Hakemli Dergi)
Assessing Locus of Control by Gender and Learning Styles in Pre service Early Childhood Education Students
International Journal of Education and Research
, cilt.3, sa.1, ss.53-62, 2015 (Hakemli Dergi)
Pre-service Teachers’ Emotional Social Intelligence: Differences by Gender and Major
International Journal of Liberal Arts and Social Science
, cilt.2, sa.7, ss.59-66, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi ve Biyoloji Öğretmen Adaylarında Bilişüstü Farkındalık ve Epistomolojik İnançların İncelenmesi
MARMARA ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.37, sa.37, ss.84-98, 2013 (Hakemli Dergi)
Relationship between Locus of Control and Sociotropy-Autonomy Orientations
International Journal of Arts and Sciences
, cilt.3, sa.3, ss.1-6, 2009 (Hakemli Dergi)
INTERACTIONS AMONG ATTITUDES TOWARD TEACHING AND PERSONALITY CONSTRUCTS IN EARLY CHILDHOOD PRESERVICE TEACHERS
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE)
, cilt.4, sa.1, ss.31-48, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bronfenbrenner’ın Biyo-Ekolojik Gelişim Kuramı ve Erken Çocukluk Araştırmaları
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
OKUL ÖNCESİNDE MÜZE EĞİTİMİ: YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA DAYALI UYGULAMALAR
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (FeTeMM) Yaklaşımı: Okul öncesi eğitimde araştırma, uygulama ve etkinlik örnekleri
Gazi Üniverstiesi 5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Uluslararası Erken Çocuklukta Öğrenme Çalışması: Amaç, Kapsam ve Değerlendirme
Gazi Üniversitesi 5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Denetim Odağı Epistemolojik İnançlar ve Bilişüstü Farkındalıkların İncelenmesi
I. ULUSLARARASI EĞİTİM VE ÇOCUK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI KONFERANSI, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012
Okul Öncesi Eğitimde Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (FeTeMM) Yaklaşımı
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Akademik Erteleme ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlar: Okul Öncesi Eğitimi Birinci Sınıf Öğrencilerinde Bir İnceleme
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Okul Öncesi Eğitimde Bilinçli Farkındalık Yaklaşımı
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016
Türkiye de Ceza İnfaz Kurumlarında Annesinin Yanında Kalan Çocukların Durumu ve Sivil Toplum Örgütleri
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016
Okul Öncesi Eğitimi Alan Çocukların Matematik Becerilerinin Cinsiyet ve Ailelerin Sosyoekonomik Düzeylerine Göre İncelenmesi
IV. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresİ, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015
Exploring Academic Self efficacy and Academic Procrastination in Early Childhood Education Students
The IASTEM- 4th International Conference on Social Science and Humanities (ICSSH-2015), BOSTON, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Ekim 2015
Early Mathematical Ability Among Preschool Children in Relation to Age and Maternal Education Level
25th European Early Childhood Education Research Association (EECERA) ANNUAL CONFERENCE, Barselona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2015
Okul Öncesi Ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalıkları Ve Epistemolojik İnançları
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Museum Education for Preschoolers Deriving Design Principles from Brain Based Learning Theory
Lilly Conference on College University Teaching, Washington, Kiribati, 31 Mayıs - 03 Haziran 2012
Attitudes Toward Teaching in Pre Service Early Childhood Education Students
IJAS Boston Conference, Boston, 27 - 31 Mayıs 2012
An Examination of Early Childhood Education Students Epistemological Beliefs
IJAS Boston Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Mayıs - 02 Haziran 2011
Play as a Tool In Museum Education
Creativity, Play and the Imagination Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 28 Mayıs 2011
Multimedia Presentation of Gordion for Preschoolers
IJAS Boston Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Mayıs - 03 Haziran 2010
Çocukluk Başlangıçlı Şizofreni Tanım Tedavi Aile ve Eğitim Yaşantısı Açısından Doğurgular
Uluslararsı Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Relationships between Locus of Control and Sociotropy Autonomy Orientations
IJAS Conference for Academic Disciplines, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Haziran 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Nitel araştırmanın geçerliliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018
YAŞAM BOYU GELİŞİM
PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Hamit Coşkun, Nilüfer Ş. Özabacı, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.317-344, 2017
DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZME
Psikolojiye Giriş, Hamit Coşkun, Nilüfer Özabacı, Editör, LİSANS, İstanbul, ss.185-195, 2017
Eğitimde Tamamlayıcı ve Alternatif Bir Uygulama: Bilinçli Farkındalık Eğitimi
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük düşünceler/fikirler, modeller ve yaklaşımlar, Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel, ss.37-47, 2017
Doğum Ve Yeni Doğmuş Bebek
Bebekler ve Çocuklar Doğum Öncesinden Orta Çocukluğa, Nesrin Işıkoğlu Erdoğan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.124-159, 2016
Orta Çocuklukta Zihinsel Gelişim
Bebekler ve Çocuklar Doğum Öncesinden Orta Çocukluğa, Nesrin Işıkoğlu Erdoğan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.436-479, 2016
Attitudes and Personality in Early Childhood Teacher Candidates
Vdm Verlag, Saarbrücken, 2010
III. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi Bildiri Kitabı
Smg Yayıncılık, Ankara, 2008