Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Çanakkale Kent Merkezinde Bir Araştırma

1st International Congress on Management of Organizations, 27 - 28 Kasım 2020, cilt.1, ss.285-286

Oteller Ve Yeni Medya: Zincir Otellerin Instagram Paylaşımları Üzerine Bir Analiz

Kıtalararası Turzim Yönetimi Konferansı MTCON2020, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2020, ss.1642-1654

Antecedents of Domestic Tourists' Loyalty: The Role of Place Attachment and Satisfaction

Conference on Managing Tourism across Continents (MTCON'20), Türkiye, 2 - 04 Eylül 2020, cilt.1, ss.375-379

Çanakkale’s Smart City Vision: An Opportunity for Transformation to a Smart Tourism Destination

Global Congress on Smart Tourism, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2019, cilt.1, ss.85 Sürdürülebilir Kalkınma

Çanakkale deki Türkmen Köylerinin Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turizm Açısından Değerlendirilmesi

Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları, Çanakkale, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2008, cilt.1, ss.595-609

Corporate Social Responsibility Politics on Climate Change in Hotel Industry

3rd. International Student Conference on Governance, Fraud, Ethichs and Social Responsibility, Nevşehir, Türkiye, 7 - 11 Haziran 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

Yeni Bir Kavram Olarak Küre Yerelleşme ve Turizm

10.Ulusal Turizm Kongresi, Mersin, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2009, cilt.1, ss.1037-1050

Hizmet İşletmelerinde Etik Konusu İle İlgili Uygulamalar Turizm Örneği

2. Ulusal Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Eylül 2009, cilt.5, ss.165-175

Kitap & Kitap Bölümleri

Kültürel Miras Destinasyonu ve Planlaması

Disiplinler Arası Yaklaşımla Kültürel Miras Yönetimi, Diker O, Özkul E, Küçükaltan D, Editör, Paradigma Akademi, ss.187-208, 2023

Turizm Eğitimi

21. Yüzyılda Disiplinler ve Eğitim, Meydan Engin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-57, 2023

Endüstri 4.0 ve Ürünler

Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması: Biga Ticaret Ve Sanayi Odasına Kayıtlı İmalat İşletmeleri Üzerine Uygulama, Yelkikalan Nazan, Aydın Erdal, Erden Ayhün Sena, Çavuşgil Köse Bilge, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.71-87, 2022

Endüstri 4.0 ve Biga Tso Olgunluk Modeli Değerlendirmesi

Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması: Biga Ticaret Ve Sanayi Odasına Kayıtlı İmalat İşletmeleri Üzerine Uygulama, Yelkikalan Nazan, Aydın Erdal, Erden Ayhün Sena, Çavuşgil Köse Bilge, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.177-180, 2022

Analysis Of New Applications In Public Relation Department At Hotel Enterprises

Analysis of New Applications in Hotel Enterprises Main Departments, Özkan, Çiğdem, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.111-131, 2022

The Woman Manager Era in Tourism

Special Human Resource Management Practices and Strategy, Yazıcı Ömer, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.117-132, 2022

The Role of Electronic Word of Mouth Communication in Understanding the Visitor Experience: A case Study of the Troy Museum

Social Humanities and Administrative in International Research II, Ünüvar İclal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.121-138, 2022

The Woman Manager Era in Tourism

Special Human Resource Management Practices and Strategy, Yazıcı Ömer, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.117-131, 2022

Üçüncü Yaş Turizm Pazarının Geleceğine Yönelik Kavramsal Bir Araştırma

Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 1, Öztay Oğuz Han, Sarıbaş Serap, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.131-154, 2022

Endüstri 4.0 ve Biga TSO Olgunluk Modeli Değerlendirmesi

Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması: Biga Ticaret ve Sanayi Odasına Kayıtlı İmalat İşletmeleri Üzerine Uygulama, Yelkikalan, Nazan, Aydın, Erdal, ERDEN AYHÜN, Sena, ÇAVUŞGİL KÖSE, Bilge, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.186-189, 2022

Turizm Meslek Yüksekokulu Öğrencileri ile Kurum - Akademisyen İlişkilerinin Bağlılık ve Güven Teorisi Modeli Kapsamında İncelenmesi

Güncel Turizm Araştırmaları II, Sarıoğlan Mehmet, Dinç Yakup, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.73-90, 2021

Customer Relationship Management in Hotel Enterprises: A Research in Çanakkale City Center

Research and Reviews in Social, Human and Administrative Sciences - II, Aydemir Emrah, Sağlık Sema, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.87-101, 2021

TANGSERV

HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Aksu Murat, Diker Oğuz, Temeloğlu Erdem, Demirbulat Güdü Özge, Editör, Detay, Ankara, ss.55-62, 2020

İklim Değişikliğinin Turizm Talebine Etkisi

Sosyal ve Beşeri Bilimlere Dair Araştırma Örnekleri, Prof. Dr. Ali ACARAVCI, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.81-97, 2018

Turizm Politikalarında Hedef Saptırıcı Bir Engel: Terörizm

Değişik Perspektifleriyle Turizm Politikası ve Planlaması, Küçükaltan, Derman Çeken, Hüseyin Mercan, Okan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.41-53, 2015

Demografik Değişimler ve Turizm Pazarlamasına Yansımaları

Turizmde Güncel Konu ve Eğilimler, Doç.Dr.Şule AYDIN TÜKELTÜRK,Doç.Dr. Mustafa BOZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.271-288, 2013

İklim Değişikliği ve Turizm Hareketlerine Etkileri

Turizmde Güncel Konular ve Eğilimler, Şule AYDIN TÜKELTÜRK, Mustafa BOZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.77-96, 2013

Ansiklopedide Bölümler

Metrikler

Yayın

62

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

4

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları