Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

3. Öğretmen Adaylarının Alan Eğitimi Derslerine Yönelik Görüşleri

17.Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1373, (Özet Bildiri)

4. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.100-101, (Özet Bildiri)

5. Pedagojik Formasyon Eğitiminin Öğretmen Adayı Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2677-2679, (Özet Bildiri)

6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

7. Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar

VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

8. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÜŞÜNME STİLLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER

22. ULUSLARARSI KATILIMLI EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

9. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ

5. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1677-1685, (Tam Metin Bildiri)

10. Sınıf Öğretmenliği Yüksek Lisans Öğrencilerinin Tez Konusu Belirleme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

7. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2013, ss.168-174, (Tam Metin Bildiri)

11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stratejilerine İlişkin Bilgi Yeterlikleri ile Stratejileri Kullanma Durumlarının Belirlenmesi

VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 29 Nisan 2007, ss.375-378, (Tam Metin Bildiri)

12. Öğretmen Adaylarının Ekiple Proje Tabanlı Öğrenme Üzerine Gerçekleştirdikleri Çalışma Örnekleri

XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.566-572, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Special Educational Needs and Disabilities in Higher Education (Turkey)

Bloomsbury Education and Childhood Studies. , W. James Jacob,mustafa yunus eryaman, Editör, Bloomsbury Press, London, ss.1-8, 2020

2. Erken Okuryazarlıkta Çizgi Filmler

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han Erbaş, Rahime Filiz Ağmaz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Çanakkale, ss.159-174, 2020

3. Erken Okuryazarlıkta Dijital Oyunlar

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han Erbaş, Rahime Filiz Ağmaz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Çanakkale, ss.107-120, 2020

4. Erken Çocuklukta Çizgi Filmler

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ, Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, Pegem Akademi, ss.159-174, 2020
Metrikler

Yayın

35

Yayın (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

10

Proje

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

2