Makaleler
14
Tümü (14)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
7. Öğretmen Adaylarının eğitim Programına İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.247-260, 2019 (Scopus)
8. Öğretmen Adaylarına Yönelik "Eğitim Programı Başarı Testi" Geliştirme çalışması
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, sa.15, ss.49-58, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. İlkokul Öğrencilerinin Dik Temel Yazıdaki ve Bitişik Eğik Yazıdaki Yazım Yanlışlarının Karşılaştırılması
X. International Congress of Educational Research, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2. Öğretmen Adaylarının Eğitim ve Öğretim Programına İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
3. Öğretmen Adaylarının Alan Eğitimi Derslerine Yönelik Görüşleri
17.Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1373, (Özet Bildiri)
4. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.100-101, (Özet Bildiri)
6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
7. Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar
VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
8. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÜŞÜNME STİLLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
22. ULUSLARARSI KATILIMLI EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
9. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
5. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1677-1685, (Tam Metin Bildiri)
10. Sınıf Öğretmenliği Yüksek Lisans Öğrencilerinin Tez Konusu Belirleme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
7. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2013, ss.168-174, (Tam Metin Bildiri)
11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stratejilerine İlişkin Bilgi Yeterlikleri ile Stratejileri Kullanma Durumlarının Belirlenmesi
VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 29 Nisan 2007, ss.375-378, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğretmen Adaylarının Ekiple Proje Tabanlı Öğrenme Üzerine Gerçekleştirdikleri Çalışma Örnekleri
XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.566-572, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
2. Erken Okuryazarlıkta Çizgi Filmler
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han Erbaş, Rahime Filiz Ağmaz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Çanakkale, ss.159-174, 2020
3. Erken Okuryazarlıkta Dijital Oyunlar
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han Erbaş, Rahime Filiz Ağmaz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Çanakkale, ss.107-120, 2020
4. Erken Çocuklukta Çizgi Filmler
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ, Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, Pegem Akademi, ss.159-174, 2020