Metrikler
Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2007 - 2013
2007 - 2013Doktora
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim/Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim/Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARI, BİLİŞ ÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİ, DÜŞÜNME STİLLERİ VE TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim/Sınıf Öğretmenliği
2007
2007Yüksek Lisans
ÖĞRENME STRATEJİLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI, HATIRDA TUTMA DÜZEYLERİ VE DERSE İLİŞKİN TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim/Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2005 - 2013
2005 - 2013Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2020 - 2023
2020 - 2023Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Ölçek ve Başarı Testi Geliştirme
İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Öğrenme Öğretme Kuram ve Süreçleri
İlk Okuma Yazma ve Türkçe Öğretiminde Güncel Araştırmalar
Eğitimde Çağdaş Ölçme Değerlendirme Yöntemleri
İlköğretimde Çağdaş Öğrenme Kuramları ve Uygulamaları
SPSS ile Nicel Veri Analizi
Test Geliştirme Teknikleri
SPSS ile Nicel Veri Analizi
Test Geliştirme Teknikleri
SPSS ile Nicel Veri Analizi
Lisans
Lisans
Türkçe Öğretimi
Öğretmenli Uygulaması I
Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Seçmeli IV (Erken Çocukluk Döneminde Okuma Yazmaya Hazırlık ve Dil Etkinlikleri)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Öğretmenlik Uygulaması I
İlkokuma ve Yazma Öğretimi
Ölçme ve Değerlendirme
Türkçe Öğretimi
Türkçe Öğretimi
Çocuk Edebiyatı
İlkokuma Yazma Öğretimi
Ölçme ve Değerlendirme
Çocuk Edebiyatı
İlkokuma Yazma Öğretimi
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Uzaktan Eğitim Sürecinde Gerçekleştirilen İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi
Kızılaslan Tunçer B. (Danışman)
G.ÇAM(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Yatılı bölge okulunda okuyan öğrencilerin umut düzeyleri ile akademik özgüven düzeyleri arasındaki ilişki
Kızılaslan Tunçer B. (Danışman)
C.AKUŞ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri ile Kullandıkları Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin İncelenmesi
Kızılaslan Tunçer B. (Danışman)
G.KODAMAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Artırılmış gerçeklik uygulamaları ile düzenlenmiş etkinliklerin 4. sınıf öğrencilerinin matematik dersi akademik başarılarına etkisi
Kızılaslan Tunçer B. (Danışman)
Ö.AKIN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin anne-babalarının okuma tutumu ile Türkçe dersi akademik başarıları arasındaki ilişki
Kızılaslan Tunçer B. (Danışman)
E.ÇELİK(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (14)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
2024
20241. Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ile Düzenlenmiş Etkinliklerin 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersi Akademik Başarılarına Etkisi
Akın Ö., Kızılaslan Tunçer B.
The Journal of International Education Science , sa.38, ss.1-20, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
20222. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Öyküleyici Metinlerin Değerler Yönünden İncelenmesi
Dökme K., Kızılaslan Tunçer B.
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.235, ss.2085-2106, 2022 (Scopus)
2021
20213. Investigation of the Relationship Between Reading Habits and Metacognitive Reading Strategies of Prospective Teachers
Kızılaslan Tunçer B., Esen Aygün H.
International Journal of Psychology and Education Studies [IJPES] , cilt.8, sa.4, ss.152-165, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20204. The Relationship Between the Attitudes and Self Efficacy Levels of Per-Service PrimaryTeacher’s on the Initial Reading and Writing
KIZILASLAN TUNÇER B.
International Journal of Progressive Education , cilt.16, sa.4, ss.312-321, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20205. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Anne-Babalarının Okuma Tutumları ile Türkçe Dersi Akademik Başarısı Arasındaki İlişki
ÇELİK E., KIZILASLAN TUNÇER B.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.1094-1114, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20206. Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları İle Düşünme Stilleri Arasındaki İlişkiler
KIZILASLAN TUNÇER B., KINCAL R. Y.
Mediterranean Journal of Educational Research , cilt.14, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20197. Öğretmen Adaylarının eğitim Programına İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
KIZILASLAN TUNÇER B., ŞAHİN Ç.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.247-260, 2019 (Scopus)
2019
20198. Öğretmen Adaylarına Yönelik "Eğitim Programı Başarı Testi" Geliştirme çalışması
KIZILASLAN TUNÇER B.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , sa.15, ss.49-58, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
20179. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ ALAN SINAVINA YÖNELİK
ŞAHİN Ç., KIZILASLAN TUNÇER B., Arcan H. C.
The Journal of International Educational Sciences , cilt.4, sa.12, ss.318-332, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201610. Primary School Teachers' Views on Constructive Classroom ManPrimary School Teachers' Views on Constructive Classroom Management agement
ARI E., KIZILASLAN TUNÇER B., DEMİR M. K.
International Electronic Journal of Elementary Education , cilt.8, sa.3, ss.363-378, 2016 (Scopus)
2015
201511. Boşluk Doldurma Testlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılabilirliği
KIZILASLAN TUNÇER B., ERDEN G.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.1, ss.318-324, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201512. Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları Biliş Üstü Farkındalık Düzeyleri Düşünme Stilleri ve Tutumları Arasındaki İlişki
KIZILASLAN TUNÇER B., KINCAL R. Y., ŞAHİN Ç.
The Journal of Academic Social Science Studies , sa.31, ss.249-263, 2015 (Hakemli Dergi)
2011
201113. İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
KIZILASLAN TUNÇER B.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.6, sa.1, ss.801-809, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. İlkokul Öğrencilerinin Dik Temel Yazıdaki ve Bitişik Eğik Yazıdaki Yazım Yanlışlarının Karşılaştırılması
KIZILASLAN TUNÇER B.
X. International Congress of Educational Research, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20182. Öğretmen Adaylarının Eğitim ve Öğretim Programına İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
KIZILASLAN TUNÇER B., ŞAHİN Ç.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20183. Öğretmen Adaylarının Alan Eğitimi Derslerine Yönelik Görüşleri
KIZILASLAN TUNÇER B., ŞAHİN Ç.
17.Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1373, (Özet Bildiri)
2017
20174. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
KIZILASLAN TUNÇER B., ŞAHİN Ç.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.100-101, (Özet Bildiri)
2017
20175. Pedagojik Formasyon Eğitiminin Öğretmen Adayı Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
KIZILASLAN TUNÇER B., ŞAHİN Ç.
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2677-2679, (Özet Bildiri)
2016
20166. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
KIZILASLAN TUNÇER B.
VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
20167. Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar
KIZILASLAN TUNÇER B.
VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
20138. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÜŞÜNME STİLLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
KIZILASLAN TUNÇER B.
22. ULUSLARARSI KATILIMLI EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
20139. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
KIZILASLAN TUNÇER B.
5. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1677-1685, (Tam Metin Bildiri)
2013
201310. Sınıf Öğretmenliği Yüksek Lisans Öğrencilerinin Tez Konusu Belirleme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
KIZILASLAN TUNÇER B.
7. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2013, ss.168-174, (Tam Metin Bildiri)
2007
200711. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stratejilerine İlişkin Bilgi Yeterlikleri ile Stratejileri Kullanma Durumlarının Belirlenmesi
GÜVEN B., KIZILASLAN TUNÇER B.
VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 29 Nisan 2007, ss.375-378, (Tam Metin Bildiri)
2005
200512. Öğretmen Adaylarının Ekiple Proje Tabanlı Öğrenme Üzerine Gerçekleştirdikleri Çalışma Örnekleri
GÜVEN B., GÜVEN S., KIZILASLAN TUNÇER B.
XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.566-572, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Special Educational Needs and Disabilities in Higher Education (Turkey)
Kızılaslan Tunçer B.
Bloomsbury Education and Childhood Studies. , W. James Jacob,mustafa yunus eryaman, Editör, Bloomsbury Press, London, ss.1-8, 2020
2020
20202. Erken Okuryazarlıkta Çizgi Filmler
KIZILASLAN TUNÇER B., ESEN AYGÜN H.
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han Erbaş, Rahime Filiz Ağmaz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Çanakkale, ss.159-174, 2020
2020
20203. Erken Okuryazarlıkta Dijital Oyunlar
KIZILASLAN TUNÇER B.
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han Erbaş, Rahime Filiz Ağmaz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Çanakkale, ss.107-120, 2020
2020
20204. Erken Çocuklukta Çizgi Filmler
ESEN AYGÜN H., KIZILASLAN TUNÇER B.
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ, Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, Pegem Akademi, ss.159-174, 2020
Desteklenen Projeler
2023 - 2025
2023 - 2025Green Deal Awareness through Augmented Reality in Primary School Education
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Tunçer K., Arslan H. (Yürütücü), Özdemir M., Kızılaslan Tunçer B.
2006 - 2007
2006 - 2007Öğretimde Öğrenme Stratejilerinin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarıları, Hatırda Tutma Düzeyleri ve Derse İlişkin Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
GÜVEN B. (Yürütücü), KIZILASLAN TUNÇER B.