Doç. Dr. ERKAN BİL


Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler Genel, İşletme, Yönetim, Ekonomi, İletişim, Uluslararası İlişkiler, Kamu Yönetimi


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Bilim, Teknoloji ve Toplum, Bilim ve Teknoloji Politikası Çalışmaları, İşletme, Pazarlama, İşletme Yönetimi, Strateji Bilimi, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi, Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

E-posta: erkanbil@comu.edu.tr
İş Telefonu: +90 286 218 0018 Dahili: 12053
Web: https://avesis.comu.edu.tr/erkanbil
Ofis: 209
Posta Adresi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Terzioğlu Yerleşkesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kat:2 Ofis No:209 Merkez/Çanakkale

Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

7

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

37

Proje

11

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2018

2014 - 2018

Doktora

Bursa Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2010 - 2014

2010 - 2014

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İşletme, Türkiye

1998 - 2003

1998 - 2003

Lisans

Başkent Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Uluslararası İlişkiler, Türkiye

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

Fransızca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

B1 Orta

B1 Orta

Almanca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Bilim, Teknoloji ve Toplum

Bilim ve Teknoloji Politikası Çalışmaları

İşletme

Pazarlama

İşletme Yönetimi

Strateji Bilimi

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme

2019 - 2022

2019 - 2022

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme

2009 - 2018

2009 - 2018

Öğretim Görevlisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme

2015 - 2021

2015 - 2021

MYO Müdürü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Meslek Yüksekokulu

2013 - 2019

2013 - 2019

Bölüm Başkanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret

Akademi Dışı Deneyim

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Genel Müdür

Ticari Kuruluş Özel, Çanakkale Teknoloji Geliştirme Bölgesi A.Ş., Çanakkale Teknopark, Genel Müdür

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Yönetim Kurulu Üyesi

Ticari Kuruluş Özel, Çanakkale Teknoloji Geliştirme Bölgesi A.Ş., Çanakkale Teknopark, Yönetim Kurulu Üyesi

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Yönetim Kurulu Üyesi

Çanakkale Teknopark Teknoloji Geliştirme Bölgesi A.Ş., Yönetim Kurulu Üyesi

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Genel Müdür

Çanakkale Teknopark Teknoloji Geliştirme Bölgesi A.Ş., Genel Müdür

2011 - 2014

2011 - 2014

Bağımsız Dış Uzmanı

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı, Bağımsız Dış Uzmanı

2006 - 2008

2006 - 2008

Yönetim Kurulu Üyesi

AB Akademi, Yönetim Kurulu Üyesi

2003 - 2004

2003 - 2004

Uzman

Başkent Üniversitesi Stratejik Araştırmalar Merkezi, Uzman

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Seminer

Global Pazarlama Stratejileri

Stratejik Pazarlama Yönetimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar

Seminer

Tüketici Davranışları Sürdürülebilir Kalkınma

Stratejik Pazarlama Yönetimi

Lisans

Lisans

Pazarlama Yönetimi

Global Marketing

Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Dijital Marka Yönetimi ve Sosyal Medya

Dijital Pazarlama

Uluslararası Pazarlama

Marketing Management

Bütünleşik Pazarlama Yönetimi

Makaleler

Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (12)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. BANKACILIK SEKTÖRÜNDE FİNANSAL TEKNOLOJİLER (FINTECH) VE DİJİTAL PAZARLAMA

Bil E., Mutlu Yıldırım F.

T.C. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI, Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2021, ss.130-131, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. MÜŞTERİYİ ELDE TUTMA: KAVRAMSAL BİR İNCELEME

Aydın D., Bil E.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2021, ss.70-82, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. The Study of Evaluation OECD Member Countries Based on The Enabling Trade Index

Bil E., Keskin G., Güdük T.

VI. International Multidisciplinary Congress of Euraisa, Rome, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.78, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

4. An Investigation of the Relationship between Career Decisions and Five FactorPersonality Theory: A Research on Gökçeada Vocational High School Student

Bil E., Güdük T., Keskin G.

European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.130-142, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

5. Tüketicilerin Online Alışveriş Davranışları Hakkındaki Görüşleri Gökçeada Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama

Bil E., Skeja A., Keskin G.

III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.369-376, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

6. Algılanan Sosyal Desteğin İçgüdüsel Satın Alma Davranışı Üzereine Etkilerinin Belirlenmesi

Yılmaz F., Keskin G., Bil E., Mercan Y.

III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.436-445, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

7. Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama

Keskin G., Skeja A., Bil E.

II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı, Praha, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Temmuz 2017, ss.453, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2015

2015

8. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Görünüş Kaygılarının Belirlenmesi

BİL E., YILMAZ F.

”, II. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Erzincan, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

2. Çanakkale'nin Girişimcilik ve İnovasyon Ekosistemi

Bil E., İnal M.

ÇANAKKALE ARAŞTIRMALARI Sosyal, Kültürel, Ekonomik ve Çevresel Yönleriyle Çanakkale, Prof. Dr. Hüseyin ERKUL,Prof. Dr. Pelin KANTEN,Doç. Dr. Erkan BİL,Dr. Öğr. Üyesi Hafize SEÇTİM, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.231-248, 2023

2022

2022

3. Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması

Bil E. (Editör)

Beta Yayınevi, Ankara, 2022

2022

2022

4. Stratejik Mobil Pazarlama

Bil E. (Editör)

Beta Yayınevi, Ankara, 2022

2022

2022

6. Tüketicilerin Online Yemek Sipariş Hizmeti Veren Uygulamaları Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler

İnal M., Bil E.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK Güncel Konular ve Tartışmalar, Dr. Metin Saygılı, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.153-176, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

7. Uluslararası İşletmelerin Sürdürülebilir Marka Stratejileri

Bil E., Kayacı B.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK Güncel Araştırmalar, Doç. Dr. Ahmet Yağmur Ersoy,Dr. Metin Saygılı, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.167-190, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

8. Online Marketlerde Tüketici

İnal M., Bil E.

YENİ NORMALDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Teori - Araştırma - Uygulama , Nihal Sütütemiz,Metin Saygılı, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.121-149, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

9. Stratejik Dijital Pazarlama

Bil E. (Editör)

Beta Yayınevi, Ankara, 2021

2021

2021

10. Dijital Pazarlamada Mobil Uygulama Mağazası Optimizasyonu: Apple App Store ve Google Play Uygulamaları

Bil E.

Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Selçuk İpek,Prof. Dr. Cüneyt Kılıç, Editör, Ekin Kitabevi, Bursa, ss.85-93, 2021

2021

2021

11. Dijital Pazarlamada Reklam

Bil E.

Stratejik Dijital Pazarlama, Erkan Bil,Erkan Özdemir, Editör, Beta Yayınevi, Ankara, ss.97-116, 2021

2021

2021

12. Arama Motoru Pazarlaması

Bil E.

Turizm Pazarlamasında Dijital Dönüşüm, Osman Özdemir, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.47-64, 2021

2021

2021

13. A LITERATURE REVIEW ON FINANCIAL TECHNOLOGIES AND DIGITAL MARKETING INTERACTION

Bil E., Mutlu Yıldırım F.

DİJİTAL GELECEK DİJİTAL DÖNÜŞÜM 2, İnci Erdoğan Tarakçı &,Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.335-350, 2021

2021

2021

14. Dijital Pazarlamada Sosyal Medya Uygulamaları

Bil E.

Dijital Pazarlama (Covid-19 Örnekleriyle), Gülnur Eti İçli,Nihat Kamil Anıl, Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.140-162, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Mobil Oyunlarda Oyun İçi Ürün Satın Alma Niyetinin Deneyimsel Pazarlama Perspektifinden İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

BİL E. (Yürütücü), Altuntaş T.

2023 - 2024

2023 - 2024

Lisans Öğrencileri Proje Hazırlama ve Yazma Eğitimi

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Kılıç D. D., Erginal A. E., Bil E., Yüreğilli Göksu D., Satmaz İ., Çam A., et al.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 2

h-indeksi (SCOPUS): 1