SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effects of Using Peer-Led Team Learning Model in Science Courses on Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.3, ss.785-800, 2023 (Hakemli Dergi)
The effect of creating a mind map on how prospective science teachers learn about the lives of scientists: the case of Albert Einstein
European Journal of Education Studies
, cilt.6, sa.7, ss.180-200, 2019 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Elektriksel Direnç Kavramı Hakkındaki Ön Bilgilerinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-19, 2019 (Hakemli Dergi)
Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama ve Örnek Bir Ders Planı: Gel-Git Olayı
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.34, ss.79-98, 2012 (Hakemli Dergi)
Implemantation of Creative Drama Activities in Introductory Physics Laboratory Course
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, ss.247-254, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye Merkezli Olarak 3-8 Sınıf Düzeylerinde Gerçekleştirilen Fizik Konularını Kapsayan Makalelerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
4. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNEYÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN ZİHİN HARİTALARIYLA ARAŞTIRILMASI
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Zihin Haritası Oluşturmanın Fen Bilimleri Dersi Öğretmen Adaylarının, Bilim İnsanlarının Hayatını Öğrenmelerine Etkisi: Marie Curie Örneği
3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017
Determining of Pre-Service Science Teachers’ Prior Knowledge about the Concept of Resistance in the Electric Subject
Turkish Physical Society 32. International Physics Congress, 6 - 09 Eylül 2016
Zihin Haritası Oluşturmanın Fen Bilimleri Dersi Öğretmen Adaylarının, Bilim İnsanlarının Hayatını Öğrenmelerine Etkisi: Albert Einstein Örneği
3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017
Misconceptions about Frictional Force Between Solid Surfaces
Turkish Physical Society 32. International Physics Congress, 6 - 09 Eylül 2016
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bir Boyutta Hareket için İvme Kavramını Anlama Durumlarının Belirlenmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 05 Mayıs 2015 - 08 Mayıs 2016
Özel Olarak Geliştirilen bir Final Sınavının Öğrencilerin Sınav Kapsamı Dışındaki bir Konuda Bilgi Düzeylerine Etkisi
IIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.60
7E ve Yaratıcı Drama Destekli 7E Modellerinin Fizik Öğretmen Adaylarının Başarılarına Etkilerinin Manyetik Alan Konusu Kapsamında Yön Bulma Açısından Değerlendirilmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Türkiye, 1 - 14 Eylül 2014
Fizik Öğretmen Adaylarının Manyetik Alan Konusunda Eğitim Almadan Önceki Hazırbulunuşluk Durumlarının İncelenmesi
1. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, cilt.-, ss.49-50
Fizik Öğretmen Adaylarının Deney Tasarlayabilmelerine Katkı Sağlamaya Yönelik Bir Uygulama
Türk Fizik Derneği 30. Uluslararası Fizik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2013, cilt.-
Implemantation of Creative Drama Activities in Introductory Physics Laboratory Course
World Conference on New Trends in Science Education, Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011
Fizik Öğretmen Adaylarına Göre Temel Fizik Konularının Zorluk Derecelerinin Nedenleri İle Tespiti
Türk Fizik Derneği 27. Uluslararası Fizik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2010, ss.382
Yapılandırmacılık Yaklaşımı ve Fizik Öğretmeni Yetiştirme
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2006