Arş. Gör. ILGIM ÖZERGUN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Scope of Science Process Skills and the 5E Educational Model in Science Education
Zorluoğlu S. L.
,
Önder E. Y.
,
Timur B.
,
Timur S.
,
Özergun I.
,
Özdemir M.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.21, sa.6, ss.1101-1118, 2022 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Determining Preservice Science Teachers’ Cognitive Structures Related to the Environment by Using Word Association Test
Özergun I.
,
Timur B.
International Journal of Educational Researchers
, cilt.14, sa.1, ss.44-52, 2023 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmenliği Programının Çok Yönlü Rasch Analizi ile Değerlendirilmesi
Özergun I.
,
Doğan F.
,
Boran G.
,
Arcagök S.
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.18, sa.2, ss.27-42, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of Science Textbooks in terms of Science Process Skills
Yalçınkaya Önder E.
,
Zorluoğlu S. L.
,
Timur B.
,
Timur S.
,
Güvenç E.
,
Özergun I.
, et al.
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.9, sa.2, ss.432-449, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
8. Sınıf Öğrencilerinin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerinin Sevdikleri Dersler ve Bilimsel Yayınları Takip Durumları Bağlamında İncelenmesi
ÖZERGUN KÖSE I.
,
TİMUR B.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2024, ss.33
Hafif Otizm Spektrum Bozukluğu Tanılı Ortaokul Kaynaştırma Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalığı Geliştirmelerine Yönelik Tasarlanacak Etkileşimli E-Kitaba Yönelik İhtiyaç Analizi
ÖZERGUN KÖSE I.
,
İMER ÇETİN N.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.202-203
Investigations of Middle School Students’ Opinions Related to Performance-Based Science Education
Özergun I.
,
Timur B.
European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.121-122
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “teknoloji” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Özergun I.
,
Timur B.
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.68
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yenilikçi Fen Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarındaki Değişimlerin Kelime İlişkilendirme Testiyle İncelenmesi
Özergun I.
,
Timur B.
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.67
The Effect of Feedback and Reflection on Preservice Science Teachers’ Lesson Planning Skills
Özergun I.
,
Akaygün S.
European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.188-189
Determining Preservice Science Teachers’ Conceptualizations Related to the Environment by Using Word Association Test
Özergun I.
,
Timur B.
Third International Conference On "Cyprus Issue: Environmental Challanges And Energy Security, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Aralık 2022, ss.114-115
2010-2021 Yılları Arasında Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Teknoloji Kullanılan Lisansüstü Tezlerin ve Önerilerinin Derlenmesi
ÖZERGUN I.
,
AKÇÖLTEKİN A.
EJER Congress 2022, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022, ss.708-725
Preservice Science Teachers' Descriptions of Simulation-enhanced Inquiry-based Lesson for Asynchronous Learning Environments
Özergun I.
,
Akaygün S.
NARST, Vancouver, Kanada, 27 - 30 Mart 2022, ss.212-213
Fen Bilimleri Dersine Yönelik Web Tabanlı Aktif Öğrenme Sisteminin Özellikleri: İhtiyaçAnalizi
Demirer V.
,
Baturay M. H.
,
Özdemir M.
,
Zorluoğlu S. L.
,
Yalçınkaya Önder E.
,
Timur B.
, et al.
14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.136-137
An Investigation of 5th and 7th Grade Middle School Students’ Conceptualizations of STEM Integration
Özergun I.
,
Akaygün S.
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.245-252
Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Girişimcilik Kavramı Açısından İncelenmesi
ÖZERGUN I.
,
AKAYGÜN S.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 Nisan 2019
Integrating authentic assessment methods in science classrooms
ÖZERGUN I.
MEF University International Student Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mart 2019, ss.152
Kitap & Kitap Bölümleri
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA OKUTULAN FEN BİLİMLERİ DERSİNİN BU OKULLARDA GÖREVLİ SINIF ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
ÖZERGUN KÖSE I.
,
İMER ÇETİN N.
Sosyal ve Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar, , Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.55-74, 2024
"COVID-19 Salgını Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersini Uzaktan Çevrimçi Eğitimle İşlemelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi"
ÖZERGUN KÖSE I.
,
İMER ÇETİN N.
Sosyal ve Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar, , Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.133-154, 2024
Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Güncel Öğretim Tasarımları
Akçöltekin A.
,
Özergun I.
21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, Ataman Karaçöp, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.65-84, 2023
Fen ve Gelecekteki Fen
Timur S.
,
Özergun I.
Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Uygulamaları, Murat Genç; Harika Özge Aslan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.495-511, 2022
Evaluations of Teaching Chemistry Program with Many- Facet Rasch Analysis: Turkish Context
ÖZERGUN I.
,
ARCAGÖK S.
,
DOĞAN F.
The Festschrift Dedicated to the Turkmen Scholar Yusuf Azmun, Erdem Uçar,Yunus Emre Tansü, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.355-370, 2022
Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Lisansüstü Tezlerindeki 21. Yüzyıl Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Önerilerin Sentezi
ÖZERGUN I.
,
AKÇÖLTEKİN A.
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - V, , Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.49-67, 2022
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
23
Atıf (Diğer Toplam)
5
Proje
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları