Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Evaluation of an Interactive E-book to Improve Sustainable Development Awareness of Middle School Students with Autism

16th Conference of The European Science Education Research Association, Kobenhavn, Danimarka, 25 - 29 Ağustos 2025, ss.185-187, (Özet Bildiri)

2. Otizmde Kaynaştırma/bütünleştirme Yoluyla Eğitim: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hazırbulunuşluk, Deneyim ve Gereksinimleri

5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.476-477, (Özet Bildiri)

5. Investigations of Middle School Students’ Opinions Related to Performance-Based Science Education

European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.121-122, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “teknoloji” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.68, (Özet Bildiri)

8. The Effect of Feedback and Reflection on Preservice Science Teachers’ Lesson Planning Skills

European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.188-189, (Özet Bildiri)

9. Determining Preservice Science Teachers’ Conceptualizations Related to the Environment by Using Word Association Test

Third International Conference On "Cyprus Issue: Environmental Challanges And Energy Security, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Aralık 2022, ss.114-115, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Web Tabanlı Aktif Öğrenme Sisteminin Özellikleri: İhtiyaçAnalizi

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.136-137, (Özet Bildiri) Creative Commons License

13. An Investigation of 5th and 7th Grade Middle School Students’ Conceptualizations of STEM Integration

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.245-252, (Tam Metin Bildiri)

14. Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Girişimcilik Kavramı Açısından İncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Integrating authentic assessment methods in science classrooms

MEF University International Student Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mart 2019, ss.152, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

3. Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Güncel Öğretim Tasarımları

21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, Ataman Karaçöp, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.65-84, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Fen ve Gelecekteki Fen

Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Uygulamaları, Murat Genç; Harika Özge Aslan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.495-511, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Evaluations of Teaching Chemistry Program with Many- Facet Rasch Analysis: Turkish Context

The Festschrift Dedicated to the Turkmen Scholar Yusuf Azmun, Erdem Uçar,Yunus Emre Tansü, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.355-370, 2022
Metrikler

Yayın

30

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

21

H-İndeks (Scholar)

2

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları