Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)
2. Investigating Middle School Students’ Perceptions of Different Types of Performance-Based Science Learning Activities
Innovative Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.8-20, 2025 (Hakemli Dergi)
7. Investigation of Science Textbooks in terms of Science Process Skills
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.9, sa.2, ss.432-449, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. Evaluation of an Interactive E-book to Improve Sustainable Development Awareness of Middle School Students with Autism
16th Conference of The European Science Education Research Association, Kobenhavn, Danimarka, 25 - 29 Ağustos 2025, ss.185-187, (Özet Bildiri)
2. Otizmde Kaynaştırma/bütünleştirme Yoluyla Eğitim: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hazırbulunuşluk, Deneyim ve Gereksinimleri
5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.476-477, (Özet Bildiri)
5. Investigations of Middle School Students’ Opinions Related to Performance-Based Science Education
European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.121-122, (Özet Bildiri)
6. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “teknoloji” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.68, (Özet Bildiri)
7. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yenilikçi Fen Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarındaki Değişimlerin Kelime İlişkilendirme Testiyle İncelenmesi
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.67, (Özet Bildiri)
8. The Effect of Feedback and Reflection on Preservice Science Teachers’ Lesson Planning Skills
European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.188-189, (Özet Bildiri)
9. Determining Preservice Science Teachers’ Conceptualizations Related to the Environment by Using Word Association Test
Third International Conference On "Cyprus Issue: Environmental Challanges And Energy Security, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Aralık 2022, ss.114-115, (Özet Bildiri)
15. Integrating authentic assessment methods in science classrooms
MEF University International Student Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mart 2019, ss.152, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA OKUTULAN FEN BİLİMLERİ DERSİNİN BU OKULLARDA GÖREVLİ SINIF ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
Sosyal ve Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar, , Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.55-74, 2024
2. "COVID-19 Salgını Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersini Uzaktan Çevrimçi Eğitimle İşlemelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi"
Sosyal ve Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar, , Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.133-154, 2024
3. Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Güncel Öğretim Tasarımları
21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, Ataman Karaçöp, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.65-84, 2023
4. Fen ve Gelecekteki Fen
Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Uygulamaları, Murat Genç; Harika Özge Aslan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.495-511, 2022