Arş. Gör. Dr. MERT İNAL


Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: mert.inal@comu.edu.tr
İş Telefonu: +90 286 218 0018 Dahili: 12066
Web: https://avesis.comu.edu.tr/mertinal
Ofis: Siyasal Bilgiler Fakültesi Kat:3 Oda No:303
Posta Adresi: mert.inal@comu.edu.tr

Metrikler

Yayın

19

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

12

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

50

Proje

7

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2019 - 2025

2019 - 2025

Doktora

Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye

2017 - 2019

2017 - 2019

Yüksek Lisans

Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye

2013 - 2017

2013 - 2017

Lisans

Sakarya Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2025

2025

Doktora

Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi: E-Ticaret Markaları Üzerine Bir Araştırma

Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, İşletme

2019

2019

Yüksek Lisans

Sosyal Medyada Dijital İçerik Pazarlaması Faaliyetlerine Yönelik Tüketici Tutum ve Davranışları Creative Commons License

Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, İşletme

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

A2 Temel

A2 Temel

Almanca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler, Bilişsel ve Davranış Bilimleri Uygulama ve Araştırma Merkezi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Güncel Pazarlama Yaklaşımları Sürdürülebilir Kalkınma

Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Teknoloji ve Yenilik Yönetimi

Dijital İçerik Pazarlama Sürdürülebilir Kalkınma

Mobil Pazarlama

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Tüketici Psikolojisi ve Davranışları Sürdürülebilir Kalkınma

Üretim Yönetimi

İşletme Bilimi

Davranış Bilimleri

Makaleler

Tümü (7)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

3. The Impact of Perceived Online Service Quality From E-Commerce Platforms on Customer Satisfaction and Purchase Intention

İnal M., Bil E., Ababay A. Ç., Kulu S., Akçam H.

9. International Business Administration Conference, Çanakkale, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2024, ss.50, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. Covid-19 Pandemi Sürecinin Sosyal Sorumlu Tüketici Davranışlarına Etkileri

Özel N. G., İnal M., Nart S.

5.International EMI Entrepreneurship & Communication Social Sciences Congress, Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.57, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

5. Covid-19 Pandemi Sürecinde Tüketicilerin Ürün Stoklama Davranışları: Planlı Davranışlar Teorisi Kapsamında Türkiye Pazarında Bir İnceleme

İnal M., Özel N. G., Nart S.

5.International EMI Entrepreneurship & Communication Social Sciences Congress , Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.56, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Mobil Reklam Stratejileri

İnal M.

Stratejik Mobil Pazarlama, Doç. Dr. Erkan BİL, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.63-83, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

2. Çanakkale'nin Girişimcilik ve İnovasyon Ekosistemi

Bil E., İnal M.

ÇANAKKALE ARAŞTIRMALARI Sosyal, Kültürel, Ekonomik ve Çevresel Yönleriyle Çanakkale, Prof. Dr. Hüseyin ERKUL,Prof. Dr. Pelin KANTEN,Doç. Dr. Erkan BİL,Dr. Öğr. Üyesi Hafize SEÇTİM, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.231-248, 2023

2022

2022

3. Tüketicilerin Online Yemek Sipariş Hizmeti Veren Uygulamaları Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler

İnal M., Bil E.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK Güncel Konular ve Tartışmalar, Dr. Metin Saygılı, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.153-176, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

4. Online Marketlerde Tüketici

İnal M., Bil E.

YENİ NORMALDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Teori - Araştırma - Uygulama , Nihal Sütütemiz,Metin Saygılı, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.121-149, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

5. Sosyal Medya Reklamları

İnal M.

Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, Erkan Bil, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.129-151, 2022

2020

2020

6. COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE TÜKETİCİLERİN ÜRÜN STOKLAMA DAVRANIŞLARI: PLANLI DAVRANIŞLAR TEORİSİ KAPSAMINDA TÜRKİYE PAZARINDA BİR ARAŞTIRMA

İnal M., Özel N. G., Nart S.

Pandemi Döneminde Yönetim Strateji Liderlik, Prof. Dr. Himmet Karadal,Prof. Dr. Muhsin Halis,Dr. Gözde Mert, Editör, Akademi Titiz Yayınları, İstanbul, ss.75-102, 2020 Creative Commons License

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Ekim 2024

Ekim 2024

12. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

İnal M., Bil E., Özkaya M., Ababay A. Ç., Keskin G.
Çanakkale, Türkiye

Mayıs 2024

Mayıs 2024

9. International Scientific Conference on Business Administration

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kanten P., Özkaya M., Orak H., İnal M., ABABAY A. Ç.
Çanakkale, Türkiye

Şubat 2023

Şubat 2023

Örgüt Kuramı Sempozyumu

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kıray A., Kanten P., Orak H., Özkaya M., İnal M.
Çanakkale, Türkiye

Kasım 2022

Kasım 2022

Lisansüstü Öğrenci Kongresi

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kanten P., Pazarcık Y., Bayraktar Köse E., Özkaya M., İnal M., Orak H.
Çanakkale, Türkiye

Kasım 2022

Kasım 2022

9.Örgütsel Davranış Kongresi Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Pazarcık Y., Bayraktar Köse E., İnal M., Orak H., Özkaya M., MONUS Y.
Çanakkale, Türkiye


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 7

h-indeksi (SCOPUS): 2