Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yansıtıcı Denetim Modeli

XI. Uluslararsı Eğitim Denetimi Kongresi, 5 - 07 Aralık 2019

Öz Liderlik ve Eğitim Örgütleri

XI UEDK (Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019, ss.399-406

Sınıf Öğretmenlerinin Örtük Bilgi Hakkında Görüşleri

XI UEDK (Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi), 5 - 07 Aralık 2019, ss.277-283

Örtük Bilgiye İlişkin Akademisyen Görüşleri

Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2019

OKULLARDA ÖRGÜTSEL GÜÇ KAYNAKLARI VE PSİKOLOJİK SERMAYE İLİŞKİSİ

EYFOR-9ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, ss.1158-1160

The Metaphors to Determine that Adults Have Developed About Lifelong Learning

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, BÜKREŞ, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018

Migrant Children, Inclusive Education and Elementary Education Skills

5th International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, Milan, İtalya, 25 Temmuz 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Mobil Teknolojilerin Eğitim Amaçlı Kullanımına Yönelik Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium, Özdere, İZMİR, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018

Validity and Reliability Of The Scale Of Managerial Effectiveness

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.97

Social Security a Social Burden or aUniversal Human Right? Case of Turkish Education Sector

24TH INTERNATIONAL RESEARCH SEMINAR ON ISSUES IN SOCIAL SECURITY, Sigtuna, İsveç, 5 - 07 Haziran 2017, ss.14-15

Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılan Görsel Materyallere Yönelik Görüşleri

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.182

Hayat Bilgisi Öğretiminde “Metafor” Tekniğinin Kullanımı

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.181-182

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanılan Etkinliklerde Sosyal Medya Gruplarının Etkisi Üzerine Öğretmen Görüşleri

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.179-180

Equality of Opportunities in Education and Schooling Rates in Turkey

IX. European Conference on Social andBehavioral Sciences, 3 - 06 Şubat 2016

Üniversite Sınavına Yönelik LYS Öğretmen Algıları

EYFOR 4. EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013

A Study on the Validity and Reliability of the UniversityPlacement Exam Success Scale

2 international conference on interdisciplinary research in education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013

Varoluşçu Okul Yöneticisi Değerlendirme Ölçeği

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Nisan 2012

Stratejik Liderliğe İlişkin Denetmen Görüşleri İzmir İl Örneği

19. Ulusal Eğitim Bilimleri kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010

İlköğretim Müfettişlerinin Görüşlerine Göre İlköğretim Okullarının Sorunları

2. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. Dumlupınar Üniversitesi., 23 - 25 Haziran 2010

Yüksek Öğretimde Etkili Sınıf Yönetimi

I. Aktif Öğrenme Kurultayı. Dokuz Eylül Üniversitesi., Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005

Ulusal Eğitimde Öğretmen Yetiştirme Politikaları

6.Ulusal eğitim kurultayı. İzmir., Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004

Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutumları

. 6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. Marmara Üniversitesi., Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004

Örgütsel kültür Dokuz eylül üniversitesi örneği

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. İnönü Üniversitesi., Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004

Örgüt Kültürü Bağlamında Sosyal Sermaye VeEtik

1. Türkiye Uluslararası İş Ve Meslek Ahlakı Kongresi, 17 - 19 Eylül 2003

Güçlü Bir Örgüt Kültürünün Oluşmasında Sosyal Sermeyenin Rolü

2. Kalite Sempozyumu. Dokuz Eylül Üniversitesi., Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2003

Bir Aktif Öğrenme Modeli Olarak Probleme Dayalı Ve Yüksek Öğretimde Uygulanması

Üniversitelerde Öğretimden Eğitime Yeni Açılımlar. Bahçeşehir Üniversitesi., Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2003

Üniversiteler nasıl yönetiliyor Nasıl yönetilmeli

1. Eğitim Yönetimi Toplantısı. Osmangazi üniversitesi., Türkiye, 31 Ağustos - 02 Eylül 2001

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitim Fakültelerinde Örgütsel Kültür ve Yönetsel Etkililik

Eğitim Bilimleri:Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler / 2021, Eraslan,M. & Döngel,A., Editör, IVPE, Cetinje, ss.68-88, 2021

Öz Liderlik

LİDERLİKKuram - Araştırma - Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.571-582, 2020

İstenmeyen Davranışlar ve Önleme Teknikleri

Sınıf Yönetimi, İkram Çınar , Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.159-169, 2016

Sınıfta Güdülenme

Sınıf Yönetimi, İkram Çınar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.185-195, 2016

Sınf İçi Disiplin, Disiplin Modelleri ve Kural Oluşturma

Sınıf Yönetimi, ARSLAN HASAN , Editör, PARADİGMA, İstanbul, ss.90, 2014

Metrikler

Yayın

88

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları