Publications & Works

Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

ETNOMATEMATİK YAKLAŞIMI KAPSAMINDA BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ: AT ARABASI TEKERLEĞİ VE DAİRENİN ALANI

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, pp.1-2

MATIFIC MATHEMATICS WEB 2.0 ARACININ KESİRLER KONUSUNUN ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, pp.1-2

ETNOMATEMATİK YAKLAŞIMI KAPSAMINDA BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ: YÖRÜK ÇADIRLARI VE PRİZMALARIN AÇINIMI

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, pp.1-2

YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DENKLEM KAVRAMINA İLİŞKİN ANLAMALARI

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, pp.1-2

YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRSEL İFADE KAVRAMINA İLİŞKİN ANLAMALARI

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, pp.1-2

ETNOMATEMATİK YAKLAŞIMI KAPSAMINDA BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ: YÜZÜK OYUNU VE OLASILIK

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, pp.1-2

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Genelleme Süreçlerinin İncelenmesi: Kenarlık Problemi Örneği

3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Turkey, 9 - 12 May 2024, pp.1

Matific Mathematics Web 2.0 Aracının Sayı Duyusu Bileşenleri Açısından İncelenmesi

3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Turkey, 9 - 12 May 2024, pp.1

Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Örüntüleri Genelleme Sürecindeki Anlamaları: Çubuk Problemi Örneği

3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Turkey, 9 - 12 May 2024, pp.1

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Genelleme Yapma Becerileri: Ağaç ve Kuş Problemi Örneği

3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Turkey, 9 - 12 May 2024, pp.1

What It Means to be Successful in Mathematics for Middle School Students

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Turkey, 12 - 14 November 2021, pp.411-412

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölme İşlemi İçin Kullandığı Çoklu Temsiller

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Turkey, 29 - 30 May 2021, pp.1

Cebir ve Cebirsel Düşünme: İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Anlamaları

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Turkey, 19 - 21 May 2021, pp.57

Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Sürecinde Eş Birim Kullanımına İlişkin Anlamalarının İncelenmesi

7. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 23 - 25 October 2020, pp.244

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 September 2020, pp.757-759

Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade ve Denklem Kavramlarının Farkına İlişkin Kavrayışları

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019, pp.474-475

Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Birimlerine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019, pp.469-470

Ortaöğretime Geçiş Sınavlarında Yer Alan Geometri Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 4, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.883-884

Views of Prospective Elementary Mathematics Teachers’ About Use of Concrete Materials In Mathematics Teaching

International Conference on Mathematics and Mathematics Education- ICMME 2019, Konya, Turkey, 11 - 13 July 2019

Classroom Design of Prospective Middle School Mathematics Teachers

International Conference on Mathematics and Mathematics Education- ICMME 2019, Konya, Turkey, 11 - 13 July 2019

Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1378-1379

Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamaları

VI. International Eurasian Educational Research Congress- EJER 2019, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1344-1345

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1291-1292

Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi

28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.768-771

Beginning teachers’ regulation of instructional practices

European Conference on Educational Research (ECER), KOPENHAG, Denmark, 22 - 25 August 2017

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Eşitlik ve Denklem Kavramlarının Öğretimine İlişkin Bilgileri

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016

Teacher Regulation on Instructional Practices A Case Study with a Novice Teacher

International Symposium on Elementary Mathematics Teaching, PRAG, 16 August - 21 June 2015

Beginning Teachers Metacognition for Teaching Middle School Mathematics

European Association for Research on Learning and Instruction (6th Biennial Meeting of the EARLI), İstanbul, Turkey, 3 - 06 September 2014

İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterliklerinin Matematik Başarısına Göre İncelenmesi

3rd International Conference on Educational Sciences (ICES' 11), Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 1 - 04 June 2011

İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfade Yazma ve Yorumlama Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar

The 3rd International Conference on Educational Sciences (ICES’xx 11), Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 1 - 04 June 2011

Books & Book Chapters

Erken Matematik Becerileri

in: Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık, Tevhide Kargın,Dilek Altun,Birkan Güldenoğlu, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.208-227, 2021

Öğretmenlerde Özdüzenleme: Matematik Dersi Örneği

in: Özdüzenleme Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Gönül SAKIZ, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.231-247, 2014

Metrics

Publication

61

Citation (WoS)

24

H-Index (WoS)

2

Citation (Scopus)

34

H-Index (Scopus)

2

Project

5

Open Access

1
UN Sustainable Development Goals