SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Self-regulation of novice middle school mathematics teachers in the preparation process for teaching
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.9, sa.1, ss.449-470, 2022 (Hakemli Dergi)
Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Definitions of Algebraic Expression and Equation
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.156-164, 2020 (Hakemli Dergi)
Matematik İnancı Ölçeği: Yapı Geçerliği ve Güvenirlik Analizleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.56, ss.121-138, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Temel Cebir Kavramlarına İlişkin Öğrenci Bilgisi
Cumhuriyet International Journal Of Education
, cilt.9, sa.2, ss.-448-467, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.426-438, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe İlişkin İnançları
AMERICAN JOURNAL OF SPORTS MEDICINE
, sa.39, ss.174-189, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Materyal Kullanımına İlişkin Görüşleri
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitimde Politika Analizi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.79-89, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Beşinci Sınıf Doğal Sayıları Okuma ve Yazmaya Yönelik Oyunlaştırılmış Etkinlik Önerileri
Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sinop, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2024, ss.1-2
ETNOMATEMATİK YAKLAŞIMI KAPSAMINDA BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ: YÖRÜK ÇADIRLARI VE PRİZMALARIN AÇINIMI
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRSEL İFADE KAVRAMINA İLİŞKİN ANLAMALARI
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2
MATIFIC MATHEMATICS WEB 2.0 ARACININ KESİRLER KONUSUNUN ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DENKLEM KAVRAMINA İLİŞKİN ANLAMALARI
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2
Matific Mathematics Web 2.0 Aracının Sayı Duyusu Bileşenleri Açısından İncelenmesi
3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.1
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Genelleme Yapma Becerileri: Ağaç ve Kuş Problemi Örneği
3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.1
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Genelleme Süreçlerinin İncelenmesi: Kenarlık Problemi Örneği
3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.1
Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden Matematikte Başarılı Olmak
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.411-412
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölme İşlemi İçin Kullandığı Çoklu Temsiller
II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2021, ss.1
Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Öğretmenlerin İzlemesi Önerilen Filmlerdeki Öğretmen İmajlarının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Gözünden İncelenmesi
II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2021, ss.1
Cebir ve Cebirsel Düşünme: İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Anlamaları
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.57
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Boyut Kavramına İlişkin Anlamaları: Nitel Bir Çalışma
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.92
Perspective of Preservice Elementary Mathematics Teachers about Reflective Diary
II. International Congress of Pedagogical Research, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.6
Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Sürecinde Eş Birim Kullanımına İlişkin Anlamalarının İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2020, ss.244
Matematiksel Görevlerin Bilişsel Düzeylerindeki Değişimin İncelenmesi: Sınıf İçi Uygulamalar
7. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2020, ss.243
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi
VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.757-759
Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade ve Denklem Kavramlarının Farkına İlişkin Kavrayışları
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.474-475
Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Birimlerine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.469-470
Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Konusuna İlişkin Alan Bilgilerinin Durumsal Yaklaşım Temelli Bir Mesleki Gelişim Çalışması Bağlamında İncelenmesi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.565-567
Ortaöğretime Geçiş Sınavlarında Yer Alan Geometri Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.883-884
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1291-1292
Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1378-1379
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.694-697
Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi
28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.768-771
Farklılaştırma Olarak Matematiksel Modelleme
16. Eğitimde İyi ÖrneklerKonferansı, 13 Nisan 2019
Beginning teachers’ regulation of instructional practices
European Conference on Educational Research (ECER), KOPENHAG, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Eşitlik ve Denklem Kavramlarının Öğretimine İlişkin Bilgileri
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Teacher Regulation on Instructional Practices A Case Study with a Novice Teacher
International Symposium on Elementary Mathematics Teaching, PRAG, 16 Ağustos - 21 Haziran 2015
Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Nedensel Yüklemeleri
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2015
Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Hedefleri
14. Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015
Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Faaliyetlerine Yönelik Hazırlık Süreçlerinin İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Beginning Teachers Metacognition for Teaching Middle School Mathematics
European Association for Research on Learning and Instruction (6th Biennial Meeting of the EARLI), İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Materyal ve Materyal Kullanımına İlişkin Algıları
V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2013
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik İle İlgili İnançları
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2013
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusuna İlişkin Pedagojik Alan Bilgileri
10. Matematik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2011
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterliklerinin Matematik Başarısına Göre İncelenmesi
3rd International Conference on Educational Sciences (ICES' 11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Haziran 2011
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfade Yazma ve Yorumlama Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar
The 3rd International Conference on Educational Sciences (ICES’xx 11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Haziran 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmenlerde Özdüzenleme: Matematik Dersi Örneği
Özdüzenleme Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Gönül SAKIZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.231-247, 2014