Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden Matematikte Başarılı Olmak

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.411-412

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölme İşlemi İçin Kullandığı Çoklu Temsiller

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2021, ss.1

Cebir ve Cebirsel Düşünme: İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Anlamaları

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.57

Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Sürecinde Eş Birim Kullanımına İlişkin Anlamalarının İncelenmesi

7. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2020, ss.244

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.757-759

Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade ve Denklem Kavramlarının Farkına İlişkin Kavrayışları

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.474-475

Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Birimlerine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.469-470

Ortaöğretime Geçiş Sınavlarında Yer Alan Geometri Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.883-884

Classroom Design of Prospective Middle School Mathematics Teachers

International Conference on Mathematics and Mathematics Education- ICMME 2019, Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019

Views of Prospective Elementary Mathematics Teachers’ About Use of Concrete Materials In Mathematics Teaching

International Conference on Mathematics and Mathematics Education- ICMME 2019, Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019

Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1378-1379

Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamaları

VI. International Eurasian Educational Research Congress- EJER 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1344-1345

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1291-1292

Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi

28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.768-771

Beginning teachers’ regulation of instructional practices

European Conference on Educational Research (ECER), KOPENHAG, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Eşitlik ve Denklem Kavramlarının Öğretimine İlişkin Bilgileri

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Teacher Regulation on Instructional Practices A Case Study with a Novice Teacher

International Symposium on Elementary Mathematics Teaching, PRAG, 16 Ağustos - 21 Haziran 2015

Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Nedensel Yüklemeleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2015

Beginning Teachers Metacognition for Teaching Middle School Mathematics

European Association for Research on Learning and Instruction (6th Biennial Meeting of the EARLI), İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014

İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Materyal ve Materyal Kullanımına İlişkin Algıları

V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2013

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik İle İlgili İnançları

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2013

İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterliklerinin Matematik Başarısına Göre İncelenmesi

3rd International Conference on Educational Sciences (ICES' 11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Haziran 2011

İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfade Yazma ve Yorumlama Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar

The 3rd International Conference on Educational Sciences (ICES’xx 11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Haziran 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

Erken Matematik Becerileri

Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık, Tevhide Kargın,Dilek Altun,Birkan Güldenoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.208-227, 2021

Öğretmenlerde Özdüzenleme: Matematik Dersi Örneği

Özdüzenleme Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Gönül SAKIZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.231-247, 2014

Metrikler

Yayın

51

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları