Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 50

1. Beşinci Sınıf Denk Kesir Kavramının Öğretimine Yönelik Somut Materyal Örneği

4. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Programı Tercih Etme Nedenleri

4. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

3. İlkokul Matematik Öğretiminde Cebirsel Düşünme: Yüzlük Tablo

4. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

4. Domino Oyunu: Kesirler ve Ondalık Gösterim

4. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

5. Körebe Oyunu ve Dönüşüm Geometrisi: Noktanın Yolculuğu

4. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

6. İlkokul Dördüncü Sınıf Açılar Konusuna Yönelik Bir Etkinlik: Yüzme Stilleri ve Açılar

5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

7. Beşinci Sınıf Doğal Sayıları Okuma ve Yazmaya Yönelik Oyunlaştırılmış Etkinlik Önerileri

Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sinop, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

8. Etnomatematik Yaklaşımı Kapsamında Bir Etkinlik Örneği: Yörük Çadırları ve Prizmaların Açınımı

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

9. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Anlamaları

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

10. Etnomatematik Yaklaşımı Kapsamında Bir Etkinlik Örneği:Yüzük Oyunu ve Olasılık

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

11. MATIFIC Mathematics WEB 2.0 Aracının Kesirler Konusunun Öğretimi Açısından İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

12. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Denklem Kavramına İlişkin Anlamaları

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

13. Etnomatematik Yaklaşımı Kapsamında Bir Etkinlik Örneği: At Arabası Tekerleği Ve Dairenin Alanı

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

14. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Genelleme Yapma Becerileri: Ağaç ve Kuş Problemi Örneği

3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

15. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Genelleme Süreçlerinin İncelenmesi: Kenarlık Problemi Örneği

3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

16. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Örüntüleri Genelleme Sürecindeki Anlamaları: Çubuk Problemi Örneği

3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

17. Matific Mathematics Web 2.0 Aracının Sayı Duyusu Bileşenleri Açısından İncelenmesi

3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

18. Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden Matematikte Başarılı Olmak

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.411-412, (Özet Bildiri)

19. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölme İşlemi İçin Kullandığı Çoklu Temsiller

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

21. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Boyut Kavramına İlişkin Anlamaları: Nitel Bir Çalışma

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.92, (Özet Bildiri)

22. Cebir ve Cebirsel Düşünme: İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Anlamaları

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.57, (Özet Bildiri)

23. Perspective of Preservice Elementary Mathematics Teachers about Reflective Diary

II. International Congress of Pedagogical Research, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.6, (Özet Bildiri)

24. Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Sürecinde Eş Birim Kullanımına İlişkin Anlamalarının İncelenmesi

7. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2020, ss.244, (Özet Bildiri)

25. Matematiksel Görevlerin Bilişsel Düzeylerindeki Değişimin İncelenmesi: Sınıf İçi Uygulamalar

7. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2020, ss.243, (Özet Bildiri)

26. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.757-759, (Özet Bildiri)

27. Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade ve Denklem Kavramlarının Farkına İlişkin Kavrayışları

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.474-475, (Özet Bildiri)

28. Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Birimlerine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.469-470, (Özet Bildiri)

30. Ortaöğretime Geçiş Sınavlarında Yer Alan Geometri Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.883-884, (Özet Bildiri)

31. Classroom Design of Prospective Middle School Mathematics Teachers

International Conference on Mathematics and Mathematics Education- ICMME 2019, Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

32. Views of Prospective Elementary Mathematics Teachers’ About Use of Concrete Materials In Mathematics Teaching

International Conference on Mathematics and Mathematics Education- ICMME 2019, Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

33. Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamaları

VI. International Eurasian Educational Research Congress- EJER 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1344-1345, (Özet Bildiri)

34. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1291-1292, (Özet Bildiri)

35. Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1378-1379, (Özet Bildiri)

36. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.694-697, (Tam Metin Bildiri)

37. Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi

28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.768-771, (Özet Bildiri)

38. Farklılaştırma Olarak Matematiksel Modelleme

16. Eğitimde İyi ÖrneklerKonferansı, 13 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

39. Beginning teachers’ regulation of instructional practices

European Conference on Educational Research (ECER), KOPENHAG, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

40. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Eşitlik ve Denklem Kavramlarının Öğretimine İlişkin Bilgileri

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

41. Teacher Regulation on Instructional Practices A Case Study with a Novice Teacher

International Symposium on Elementary Mathematics Teaching, PRAG, 16 Ağustos - 21 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

42. Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Nedensel Yüklemeleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

45. Beginning Teachers Metacognition for Teaching Middle School Mathematics

European Association for Research on Learning and Instruction (6th Biennial Meeting of the EARLI), İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

46. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Materyal ve Materyal Kullanımına İlişkin Algıları

V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

47. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik İle İlgili İnançları

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

49. İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfade Yazma ve Yorumlama Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar

The 3rd International Conference on Educational Sciences (ICES’xx 11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

50. İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterliklerinin Matematik Başarısına Göre İncelenmesi

3rd International Conference on Educational Sciences (ICES' 11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

1. Erken Matematik Becerileri

Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık, Tevhide Kargın,Dilek Altun,Birkan Güldenoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.208-227, 2021

2. Öğretmenlerde Özdüzenleme: Matematik Dersi Örneği

Özdüzenleme Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Gönül SAKIZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.231-247, 2014
Metrikler

Yayın

69

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

25

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları