-
2024 - 2025 Biyoloji Öğretmenlerine Eko-STEAM
TÜBİTAK Projesi
Aydın G. (Yürütücü), Yalçın F. S., Tezcan G., Sürmeli H., Timur B., Yalçın Özdilek Ş., et al.
-
2022 - 2023 ZnO Nanopartiküllerinin Soya Bitkisi Glycine max L Merrill Üzerindeki Radyobiyolojik Etkisi
-
2018 - 2019 Karakılçık Buğday Triticum durum L Çeşidinde Farklı Gama ve UVC Işını Dozlarının M1 Bitkilerinde Fide Gelişimi Üzerine Etkisi ve Uygun Dozun Belirlenmesi
-
2014 - 2015 Fizik Laboratuvarlarının Alt Yapısının Oluşturulması ve Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BÖYÜKATA M. (Yürütücü), KARAMAN A., TELLİ S., YALÇIN F. S., ŞAHİN E., MERİÇ G., et al.
-
2013 - 2013 Yaşarken Biyoloji Öğrenelim
-
2010 - 2012 Açık Uçlu Deney Tekniğinin Bilimsel Süreç Becerileri, Akademik Başarı ve Biyolojiye Yönelik Tutum Üzerine Etkisi
-
2010 - 2012 Kavram Haritalarının Genel Biyoloji Dersine Yönelik Tutum ve Akademik Başarı Üzerine Etkileri
-
2010 - 2012 İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde Proje Tabanlı Öğrenmenin Bilimsel Süreç Becerilerine, Başarı ve Tutum Üzerine Etkisi
-
2009 - 2009 Hypericum L. Cinsinde (Binbirdelik Otu) Doku Kültürüne Manyetik Alanın Etkisi
-
2005 - 2009 Elektro Manyetik Alanın Soya Fasülyesi (Glycine Max. L. Merrill) Kromozomları Üzerine Etkisi
-
2005 - 2009 Melissa Officinalis (Oğul Otu) Tohumlarının Çimlenmesi ve Fide Gelişimi Üzerine Manyetik Alanın Etkisi
-
2007 - 2008 Gama Radyasyonu İle Işınlanmış Soya (Glycine max (L.) merrill) Çeşitleri Üzerine Manyetik Alanın Etkisi
-
2007 - 2008 İlköğretim Fen ve Teknoloji (2004) Dersi ile Fen Bilgisi (2000) Dersinin Öğretim Programlarının Kazanımlar Boyutunun Öğretmen Görüşlerine Göre Karşılaştırılmalı Olarak Degerlendirilmesi
-
2001 - 2006 Gama Radyasyon ve Manyetik Alan ile Muamele Edilmiş Ayçiçeği (Helianthus annuus L.) çeşitlerinde olası genetik değişimlerin rapd yöntemi ile tanımlanması
-
2023 - 2024 Kuraklık Stresi Altında Bırakılan Atalık Karakılçık BugdayTohumu?nun Çimlenme ve Vejetatif Büyüme Özellikleri Üzerine Çinko Oksit Nanopartikülün?ün (ZnO) Etkisi
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2023 - 2024 Fen Bilimleri Ögretmen Adayları Geri Dönüsüm Sembollerini Tanıyor mu?
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2023 - 2024 Ögretmen Adayları Sessiz Kirleticileri Biliyor mu?
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2023 - 2024 Çevremizdeki Ağaçları Tanıma Eğitiminde Etkileşimli Uygulama: Çanakkale Örneği
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2023 - 2024 Fide Torbası Yapımında Mısır Bazlı Biyoplastik
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2023 - 2024 GEMS Tabanlı Etkinliklerle Desteklenen "Bitkiler" Temasının Okul Öncesi Egitimde Kavramsal Gelisime Etkisi
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2020 - 2021 Karakılçık Buğday Gelişimine Elektromanyetik Alan ve Gama Radyasyonun Etkisi
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2019 - 2020 Farklı dozlarda gama radyasyonunun atalık sarı buğday bitkisi üzerine etkisi
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2015 - 2015 Elektromanyetik Alanın Soğan(AlliumCepa L.)Bitkisi Hücreleri Üzerine Sitogenetik Etkisi
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2015 - 2015 Yeşil Sınıf Modeline Göre Yürütülen Fen ve Doğa Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönemi Çocuklarında Çevre Algı ve Davranışlarına Etkisi
Diğer , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
-
2015 - 2015 Üniversite Öğrencilerinin Kaç Gezegene İhtiyacı Var?
Altyapı Projesi , Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye