Akademik Unvanlar
-
2023 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim
-
2022 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
-
2022 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
-
2020 - 2021 Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Aydın Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim Bölümü
-
2017 - 2020 Araştırma Görevlisi
İstanbul Aydın Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı
-
2022 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
-
2022 - Devam Ediyor Dekan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
-
2022 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
-
2020 - 2021 Bölüm Başkanı
İstanbul Aydın Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim Bölümü
-
2020 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Aydın Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Makinelerin demir yumruğu; 9 (Nıne) animasyon filminin eleştirel söylem analizi
Bayrak T. (Danışman)
-
Sosyal medyada aileler arası mahremiyet: Evli çiftlerin ınstagram kullanım analizi
Bayrak T. (Danışman)
-
Dijital arama motorlarında yapay zeka etkisi ve işlevsellik analizi
Bayrak T. (Danışman)
-
Dijital ayak izine teknolojik determinist yaklaşım: Veri madenciliği yöntemiyle dijital verilerin kullanımı ve gözetim olgusu üzerine bir araştırma
Bayrak T. (Danışman)
-
Yeni medya kanallarının yanlış kullanımı: Kreş çağındaki çocuklarda pandemi sürecinde artan teknoloji bağımlılığı etkilerinin analizi
Bayrak T. (Danışman)
-
Yeni medya aracı olarak sosyal medyada hemşehri oyları etkisi: "Bayrampaşa örneği
Bayrak T. (Danışman)