-
2016 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2011 - 2016 Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2005 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2004 - 2005 Araştırma Görevlisi Dr.
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1996 - 2004 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2017 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Temel Eğitim
-
2015 - Devam Ediyor Senato Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
2012 - Devam Ediyor Yönetim Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2017 - 2017 Dekan
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Turizm Fakültesi
-
2011 - 2017 Bölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İlköğretim, İlköğretim
-
2009 - 2011 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2009 - 2011 Akademik Performans D. Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Kakültesi
-
2007 - 2011 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2006 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, Öğretim Üyesi
-
Yüksek Lisans
Okul Öncesi Eğitimde Program Geliştirme Yaklaşımları
Okul deneyimi(Tezsiz Y.L.)
Etkili Öğrenme-Öğretmen stratejileri
Bilimsel Araştırma yöntemleri
Test Geliştirme Teknikleri
-
Lisans
Ölçme ve Değerlendirme
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim
Öğretmenlik uygulamas
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması-II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretim ilke ve Yöntemleri
Eğitimde program Geliştirme(Seçmeli)
Öğretmenlik uygulaması-I
-
4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Şahin Ç. (Danışman)
Y.SELVİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleğine Adanmışlık Düzeylerinin İncelenmesi
S.OKŞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Okulöncesi Öğretmenlerinin Kişilik Özelliklerinin ve Yaşam Memnuniyetlerinin İncelenmesi
M.YÜKSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Okul Öncesi Eğitim Programındaki Dil Gelişimi ve Öz Bakım Becerilerine İlişkin Kazanımların Gerçekleşme Düzeylerinin İncelenmesi
Ö.Duygu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Eğitim ve Öğretim Teknolojilerini Kullanım Düzeylerinin İncelenmesi
F.Demir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Öğretmenlerin bilişsel ve duyuşsal hedeflerin kazandırılmasında teknolojinin etkililiğine ilişkin inançları
D.Temelli(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerileri ve Eğitim Uygulamalarındaki Gelişimleri
A.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ortaokul beden eğitimi ve spor dersi öğretim programı hakkında öğrenci ve öğretmen görüşleri
C.Taşkın(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öz-Saygı Düzeylerinin Değerlendirilmesi
H.Böyükata(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Dördüncü sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersindeki özerklik desteği algılarının motivasyon, girişimcilik ve yaratıcılık ile ilişkisi
S.Arcagök(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Okulöncesi öğretmen adaylarının içsel motivasyonlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
K.Koyuncu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Öğrenme ve öğretme dünyasını oluşturan sınıf öğretmeninin mesleki kimliği
D.Girgin(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Okul öncesi öğretmenlerinin öz yeterlik inançları ile eleştirel düşünme becerileri arasındaki ilişki
T.Arslan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlkokul Öğrencilerinin Türkçe’yi Doğru, Etkili ve Güzel Kullanma Becerisine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
H.KANA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemlerinin Akademik Başarı, Kalıcılık, Özyeterlik Algısı ve Tutum Üzerine Etkisi
Y.ABALI(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Okuryazarlıklarının Belirlenmesi ve Mikro-Öğretim Yoluyla Geliştirilmesi
P.KARAMAN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yaprakları Kullanımının Öğrenci Akademik Başarısı ve Fen Bilimleri Tutumuna Etkisi
R.ATEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlkokul Öğretmenlerinin Girişimcilik Becerisine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Ç.AKYÜREK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Okulöncesi 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Sorumluluk Düzeylerinin Öğretmen ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
B.ŞAHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı'ndaki Topluma Hizmet Uygulamaları'nın Değerlendirilmesi
S.ARCAGÖK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim I. Kademe Matematik Dersi Öğretim Programı’nın Kazanımlar Boyutunun Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
S.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Görsel Okuryazarlığa Yönelik İlköğretim 5. Sınıf Öğretmen Yeterliliklerinin Ve Öğrenci Düzeylerinin Değerlendirilmesi
I.KIRAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim I. Kademedeki Etüd Çalışmalarının Öğretmen ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Y.ALTINAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim I. Kademe Fen ve Teknoloji Dersindeki Ölçme ve Değerlendirme Uygulamasının Değerlendirilmesi
E.ERSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008