Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimliğine Yönelik Kişisel Pozisyon Listesi’nin Geliştirilmesi

XI Uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023

Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazar Olma Durumları

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023

Algoritmik İfadelerin İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunma Düzeyi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023

DİYALOJİK BENLİK TEORİSİ VE ÖĞRETMEN KİMLİĞİ: SİSTEMATİK DERLEME ÇALIŞMASI

7. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 27 Nisan 2023, ss.344-345

Covid-19 Salgını Sürecinde İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Eğitsel Oyun Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, cilt.19, ss.148-150 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Etkinliklerinde Kullandıkları Yöntem, Araç-Gereçlere Yönelik Görüşleri

Uluslararası Kendin Yap Atölyeleri Sempozyumu, AFYON, Türkiye, 18 Haziran 2021, cilt.1, ss.134-135 Sürdürülebilir Kalkınma

Entrepreneurship in teacher education: Pre-Service teachers as social entrepreneurs

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.254-255

Professional development process in teacher training programs in the context of ethics and morality: Opinions of pre-service primary school teachers.

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.252-253

Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulamasına Yönelik Tutumu

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1527-1534

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Sanat Merkezi’ne Yönelik Analojileri

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019

Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Tutumları

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019

Bilişsel Hedeflerin Gerçekleşmesinde Web 2.’in Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri,

8. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019

Öğretmen Adaylarının Depresyon Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018

Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 Mart 2018 - 25 Mart 2015, ss.544

Professional Identıty of Primary Teacher

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.87

Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade

XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018

Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284

Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Oluşum/Yapılandırma Bağlamı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmalarI

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (International EJER 2017 Congress), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1595-1597

Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Bireysel Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.346

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri İle İlişkisi

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavına Yönelik Algıları

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 Mayıs - 05 Ağustos 2016

Topluma Hizmet Uygulamaları Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimliklerine Yönelik Görüşleri: Bir Metaforik Çalışma

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.327

Bilim ve Sanat Merkezi’ne Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.371

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri İle İlişkisi

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Hemşirelik Öğrencilerinin Altı Şapkalı Düşünme Tekniğine İlişkin Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri ile İlişkisi.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri ile İlişkisi

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ BİR METAFORİK ÇALIŞMA

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Çanakkale, Türkiye, 5 Ağustos - 08 Mayıs 2016, ss.425-426

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK ALGILARI BİR METAFORİK ÇALIŞMA

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.795-805

Discourse Analysis of the Professional Development of Class Teachers

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches, International- PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.13

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

V. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2015 Annual congress: 5th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.30

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123

Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92

Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53

Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri

3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

Study on development of sensitivity scale for teaching profession

Second International Symposium on Sustainable Development, Sarajevo, Bosna-Hersek, 8 - 09 Haziran 2010, ss.95-104

A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy

The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, 26 - 28 Mayıs 2010

Kitap & Kitap Bölümleri

Program Geliştirmede Öğrenme-Öğretme Sürecinin Belirlenmesi

Eğitimde Program Geliştirme, Ocak, G., Baysal, A. E., Yurtseven, R, Editör, Pegem yayınevi, Ankara, ss.150-173, 2023

Öğretmenlik Mesleğinde Statü

Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Şahin Çavuş, DEMİR Mehmet Kaan, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.285-298, 2022

Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler,

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Ocak Gürbüz, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-162, 2022

Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Gürbüz OCAK, İjlal OCAK, Emine AKKAŞ BAYSAL, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-158, 2022

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Ayfer ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.145-166, 2021

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi İşlemler

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, AYFER ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, ss.145-167, 2021

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Şahin Ayfer, Editör, Eğiten Yayıncılık, Ankara, ss.145-166, 2021

Nicel ve Nitel Araştırma Yöntemlerinin Karşılaştırılması

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri,, Behçet Oral, Ahmet Çoban, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.399-418, 2020

Professional Identity of Primary Teacher

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

Katılımcıları Seçme: Evren ve Örneklem

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, GÜRBÜZ OCAK, Editör, ANKARA PEGEM YAYINEVİ, Ankara, ss.180-214, 2019

Eğitim ve Temel Felsefe Akımları

Eğitim Felsefesi, Kıncal Remzi, Editör, Nobel, 2019

Professional Identity of Primary Teacher

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

Öğretmen Yetiştirme Sistemimizin Toplumsal ve Kültürel Temelleri

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, 2018

An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education

Educational Policy and Research, H. Arslan,R. Dorczak,A. D. Urlica Alina, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.171-178, 2018

Öğretmenlik Mesleğini Özendirici Teknikler Geliştirme

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.485-512, 2018

Preservice Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor-Based Analysis

Educational Policy and Research, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Dragoescu Urlica, Alina Andreea, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.233-261, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim ve Felsefe

Eğitim Bilimine Giriş, Kıncal, Remzi Y., Editör, Grafiker Yayınevi, 2017

ETKİLİ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, REMZİ KINCAL, Editör, GRAFİGER, 2017

TEK DENEYLİ DENEYSEL ARAŞTIRMA

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, ONUR KÖKSAL, Editör, EĞİTİM, 2017

Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016

Öğretim Teknikleri - 1

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Saracaloğlu Asuman Seda, Küçükoğlu Adnan , Editör, PegemA Yayınları, Ankara, ss.193-232, 2016

A Metaphor Study: The Perceptions of Class Teachers Towards the Design of Future Learning Environments by their 21st Century Skills

Comtemporary Approaches in Education, Kevin Norley, Mehmet Ali İçbay and Hasan Arslan, Editör, Peter Lang GmbH, ss.177-192, 2015

A Metaphor Study: The Perceptions of Class Teachers Towards the Design of Future Learning Environments by their 21st Century Skills

Comtemporary Approaches in Education, Kevin Norley, Mehmet Ali İçbay and Hasan Arslan, Editör, Peter Lang GmbH, ss.177-192, 2015

The Importance of Service Learning

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan ARSLAN, George RATA,Ercan KOCAYÖRÜK ve Mehmet Ali İÇBAY, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.393-400, 2014

Bilim Tarihi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, NOBEL, 2010

Metrikler

Yayın

435

Atıf (WoS)

47

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

180

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

23

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları