Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlkokul Programlarındaki Sağlık Eğitimi Bilgisine İlişkin Veli Görüşleri

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), 12 - 15 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul 4.Sınıf Fen Bilimleri Dersindeki Yeni Nesil Sorularının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmes

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), 12 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Benlik Pozisyonlarının Kişisel Pozisyon Listesi ile Belirlenmesi

International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimliğine Yönelik Kişisel Pozisyon Listesi’nin Geliştirilmesi

XI Uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

Algoritmik İfadelerin İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunma Düzeyi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazar Olma Durumları

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

DİYALOJİK BENLİK TEORİSİ VE ÖĞRETMEN KİMLİĞİ: SİSTEMATİK DERLEME ÇALIŞMASI

7. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 27 Nisan 2023, ss.344-345, (Özet Bildiri)

Covid-19 Salgını Sürecinde İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Eğitsel Oyun Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, cilt.19, ss.148-150, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Etkinliklerinde Kullandıkları Yöntem, Araç-Gereçlere Yönelik Görüşleri

Uluslararası Kendin Yap Atölyeleri Sempozyumu, AFYON, Türkiye, 18 Haziran 2021, cilt.1, ss.134-135, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Entrepreneurship in teacher education: Pre-Service teachers as social entrepreneurs

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.254-255, (Özet Bildiri)

Professional development process in teacher training programs in the context of ethics and morality: Opinions of pre-service primary school teachers.

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.252-253, (Özet Bildiri)

Investigation of Teacher Roles in Educational Practices in the Covid-19 Pandemic: A Phenomenological Study.

8.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulamasına Yönelik Tutumu

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1527-1534, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Sanat Merkezi’ne Yönelik Analojileri

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Tutumları

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

Bilişsel Hedeflerin Gerçekleşmesinde Web 2.’in Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri,

8. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Depresyon Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 Mart 2018 - 25 Mart 2015, ss.544, (Özet Bildiri)

Professional Identıty of Primary Teacher

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.87, (Özet Bildiri)

Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade

XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

Pre-service Teachers’xx Perceptions of Plagiarism: A Metaphor Based Analysis

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)

Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Ölçme-Değerlendirmeye İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Oluşum/Yapılandırma Bağlamı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmalarI

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (International EJER 2017 Congress), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1595-1597, (Özet Bildiri)

Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Bireysel Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.346, (Özet Bildiri)

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.100-101, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Topluma Hizmet Uygulamaları Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavına Yönelik Algıları

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 Mayıs - 05 Ağustos 2016, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri İle İlişkisi

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Görüşleri Bir Metaforik Çalışma

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Bilim ve Sanat Merkezi’ne Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.371, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimliklerine Yönelik Görüşleri: Bir Metaforik Çalışma

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.327, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Boyutlar Açısından İncelenmesi

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri İle İlişkisi

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Hemşirelik Öğrencilerinin Altı Şapkalı Düşünme Tekniğine İlişkin Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri ile İlişkisi

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri ile İlişkisi.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ BİR METAFORİK ÇALIŞMA

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Çanakkale, Türkiye, 5 Ağustos - 08 Mayıs 2016, ss.425-426, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK ALGILARI BİR METAFORİK ÇALIŞMA

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.795-805, (Tam Metin Bildiri)

Discourse Analysis of the Professional Development of Class Teachers

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches, International- PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.13, (Özet Bildiri)

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

V. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2015 Annual congress: 5th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.30, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22, (Özet Bildiri)

The opinions of classroom teachers and elementary school students towards free activity lesson performed by activity-based practices

VII..European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.266, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.408, (Özet Bildiri)

Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri

3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

İlköğretim öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik yaklaşımları

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

Study on development of sensitivity scale for teaching profession

Second International Symposium on Sustainable Development, Sarajevo, Bosna-Hersek, 8 - 09 Haziran 2010, ss.95-104, (Tam Metin Bildiri)

A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy

The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, 26 - 28 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının öğrenme öğretme ve epistemolojik inançlarındaki değişimlerinin belirlenmesi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

A Comparative Evaluation of German Italian and Turkish University Students Perceptions on Democracy

”, The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.235-246, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kamu Personeli Sınavı na KPSS İlişkin Algıları 9 Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

9. Ulusal Sınıf Öğretmenlği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmes

Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmesi

Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.218, (Özet Bildiri)

Tarih ve Sosyal Bilgiler Dersi Öğretmenlerinin Eğitimleri Süresince Erkilenimlerinin Kendi Mesleklerindeki Yansımaları

Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.75-76, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Program Geliştirmede Öğrenme-Öğretme Sürecinin Belirlenmesi

Eğitimde Program Geliştirme, Ocak, G., Baysal, A. E., Yurtseven, R, Editör, Pegem yayınevi, Ankara, ss.150-173, 2023

Öğretmenlik Mesleğinde Statü

Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Şahin Çavuş, DEMİR Mehmet Kaan, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.285-298, 2022

Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler,

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Ocak Gürbüz, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-162, 2022

Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Gürbüz OCAK, İjlal OCAK, Emine AKKAŞ BAYSAL, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-158, 2022

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Ayfer ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.145-166, 2021

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi İşlemler

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, AYFER ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, ss.145-167, 2021

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Şahin Ayfer, Editör, Eğiten Yayıncılık, Ankara, ss.145-166, 2021

Nicel ve Nitel Araştırma Yöntemlerinin Karşılaştırılması

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri,, Behçet Oral, Ahmet Çoban, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.399-418, 2020

Professional Identity of Primary Teacher

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

Katılımcıları Seçme: Evren ve Örneklem

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, GÜRBÜZ OCAK, Editör, ANKARA PEGEM YAYINEVİ, Ankara, ss.180-214, 2019

Eğitim ve Temel Felsefe Akımları

Eğitim Felsefesi, Kıncal Remzi, Editör, Nobel, 2019

Professional Identity of Primary Teacher

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

Öğretmen Yetiştirme Sistemimizin Toplumsal ve Kültürel Temelleri

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, 2018

An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education

Educational Policy and Research, H. Arslan,R. Dorczak,A. D. Urlica Alina, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.171-178, 2018

Öğretmenlik Mesleğini Özendirici Teknikler Geliştirme

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.485-512, 2018

Preservice Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor-Based Analysis

Educational Policy and Research, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Dragoescu Urlica, Alina Andreea, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.233-261, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim ve Felsefe

Eğitim Bilimine Giriş, Kıncal, Remzi Y., Editör, Grafiker Yayınevi, 2017

ETKİLİ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, REMZİ KINCAL, Editör, GRAFİGER, 2017

TEK DENEYLİ DENEYSEL ARAŞTIRMA

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, ONUR KÖKSAL, Editör, EĞİTİM, 2017

Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016

Öğretim Teknikleri - 1

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Saracaloğlu Asuman Seda, Küçükoğlu Adnan , Editör, PegemA Yayınları, Ankara, ss.193-232, 2016

A Metaphor Study: The Perceptions of Class Teachers Towards the Design of Future Learning Environments by their 21st Century Skills

Comtemporary Approaches in Education, Kevin Norley, Mehmet Ali İçbay and Hasan Arslan, Editör, Peter Lang GmbH, ss.177-192, 2015

A Metaphor Study: The Perceptions of Class Teachers Towards the Design of Future Learning Environments by their 21st Century Skills

Comtemporary Approaches in Education, Kevin Norley, Mehmet Ali İçbay and Hasan Arslan, Editör, Peter Lang GmbH, ss.177-192, 2015

The Importance of Service Learning

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan ARSLAN, George RATA,Ercan KOCAYÖRÜK ve Mehmet Ali İÇBAY, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.393-400, 2014

Bilim Tarihi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, NOBEL, 2010
Metrikler

Yayın

455

Atıf (WoS)

86

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

237

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

111

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

199

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

356

Proje

24

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları