-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2012 - 2018 Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2002 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
1995 - 2002 Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği
-
2017 - 2020 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2019 - 2019 Merkez Müdür Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Üstün Yetenekliler Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2006 - 2006 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2005 - 2006 Bölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2003 - 2006 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2003 - 2005 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2003 - 2003 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
Sınıf Öğretmenleri ve Öğrencilerin Akran Destekli Öğrenmeye İlişkin Algılarının İncelenmesi
M.Malçok(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Stili Tercihleri ve Yapılandırmacı Öz Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
T.Çınar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları
M.Pehlivan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sosyal-Duygusal Öğrenme Programlarının Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Gelişimine, Akademik Başarı ve Sınıf İklimi Algısına Etkisi
H.Esen(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Sınıf Öğretmenlerinin Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri, Mesleki Öz-yetkinlikleri ve Teknoloji Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Y.Durmaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Çocukların Öz Düzenlemeli Öğrenmeyi Kullanımı Envanterinin Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
M.Fatih(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Etkili Dönütün Akademik Başarı, Derse Yönelik Tutum ve Üst Bilişsel Farkındalığa Etkisi
M.Feyyaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Sınıf Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirmeye İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Ç.KARAŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim I. Kademe Öğretmenlerinin Yeni İlköğretim Programı Hakkındaki Düşünceleri
Y.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu’na Ait Yuvalarda Barınan İlköğretim I. Kademe II. Devre Öğrencilerinin Derslere Katılımı ve Bunun Öğrenmeye Etkisi
S.GÜVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim I. Kademede Görev Yapan Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünce Hakkındaki Bakış Açıları
S.ALP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007