Eğitim Bilgileri
2009 - 2016
2009 - 2016Doktora
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özel Eğitim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBölüm Kalite Komisyonu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
2008 - 2018
2008 - 2018Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Sınıf öğretmeni adaylarının 21. yüzyıl becerileri kapsamında girişimcilik becerilerinin incelenmesi
Girgin D. (Danışman)
A.KAYA(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Dyscalculia: The Hidden Barrıer of Mathematics Teachers' Awareness, Experiences and Suggestions
KARADEMİR A., GİRGİN D.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , sa.102, ss.147-161, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
DİKTAŞ A., GİRGİN D., SATMAZ İ., YABANOVA U.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, sa.1, ss.667-690, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20253. Examining the Effects of Science Curriculum and Activities Developed for Gifted Students in Türkiye
AYVERDİ L., GİRGİN D., SATMAZ İ., YALÇINKAYA ÖNDER E.
Journal of Interdisciplinary Studies in Education , cilt.14, sa.2, ss.115-150, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20254. Examining the effects of science curriculum and activities developed for gifted students in Turkey
AYVERDİ L., GİRGİN D., SATMAZ İ., YALÇINKAYA ÖNDER E.
Journal of Interdisciplinary Studies in Education , cilt.14, sa.2, ss.115-150, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20255. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Küresel İklim Değişikliği Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
SATMAZ İ., GİRGİN D., AYVERDİ L., YALÇINKAYA ÖNDER E.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.73, ss.59-88, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında STREAM Yaklaşımına Yönelik Öğretim Tasarımlarının Geliştirilmesinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
AYVERDİ L., BÖREKCİ C., AVCU Y. E., GİRGİN D., ÖZATLI N. S., SATMAZ İ., et al.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.62, ss.3005-3033, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. Eğitimde Araştırma ve Uygulamanın Buluşması: Tasarım Tabanlı Araştırmaya Kuramsal Bir Bakış
KARADEMİR A., GİRGİN D.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.12, sa.24, ss.780-799, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20248. Lise Öğrencilerine Yönelik Kutup Araştırmaları Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
GİRGİN D., SATMAZ İ., YALÇINKAYA ÖNDER E., AYVERDİ L.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.1642-1668, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20239. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Girişimcilik Becerilerinin İncelenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
KAYA A., GİRGİN D.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.55, ss.21-42, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202210. Integration of Virtual Reality (VR) Technology into Vocabulary Teaching in Primary School English Lessons
UYGUN E., GİRGİN D.
Egitimde Kuram ve Uygulama , cilt.18, sa.2, ss.85-94, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. From Recycling to Non-Governmental Organizations
ÇÖL M., GİRGİN D.
International Journal of Contemporary Approaches in Education , cilt.1, sa.1, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Developing a Board Game to be Used in Teaching English: Are You Ready to Learn English by Discovering the Pole Star?
CAMBAZOĞLU E., GİRGİN D.
International Journal of Research in Teacher Education , cilt.13, sa.4, ss.56-72, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Türkiye’de İlkokul Kademesinde Drama Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
ŞAHİN Ç., GİRGİN D., ÖZGEÇEN Ö.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.774-787, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. The readiness of primary and preschool pre-service teachers' for teaching profession in Turkey: A Mixed Methods Research
GİRGİN D., AKCANCA N.
International Journal of Contemporary Educational Research , cilt.8, sa.2, ss.98-117, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Eğitimde Yenilikçi Bir Öğrenme Yaklaşımı: İşbirlikli Yaratıcılık Modeli
GİRGİN D., AKCANCA N.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.23, sa.1, ss.367-391, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202116. A Sustainable Learning Approach: Design Thinking in Teacher Education
GİRGİN D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.13, sa.1, ss.359-382, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202017. An investigation of the songs created by student-teachers in music via an interdisciplinary approach based on the RASCH measurement model and MAXQDA analysis program
GİRGİN D.
International Online Journal of Education and Teaching , cilt.7, sa.4, ss.1661-1687, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.1149-1164, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202019. Teacher Candidates Achievements from The ADHD Vocational ElectiveCourse
RAMO AKGÜN N., GİRGİN D.
International Journal of Psychology and EducationalStudies , cilt.7, sa.3, ss.126-142, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202020. Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü
AKCANCA N., GİRGİN D.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.2201-2224, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202021. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Sanat Merkezi’ne Yönelik Analojileri
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.935-960, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202022. Evaluation of project-based learning process of gifted children via reflective journals
GİRGİN D.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.12, sa.2, ss.772-796, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202023. A Case Study: Activity-Based Learning Process Prepared By NTC’xxs (Nikola Tesla Center) System of Learning Approach
GİRGİN D., RAMO AKGÜN N.
International Journal of Progressive Education , cilt.16, sa.4, ss.229-247, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202024. A Case Study: Activity-Based Learning Process Prepared By NTC’s (Nikola Tesla Center) System of Learning Approach
GİRGİN D., RAMO AKGÜN N.
International Journal of Progressive Education , cilt.16, sa.4, ss.229-247, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202025. 21. Yüzyılın Öğrenme Deneyimi: Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünme Eğitimine İlişkin Görüşleri
GİRGİN D.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.49, sa.226, ss.53-91, 2020 (Scopus)
2020
202026. Sosyal Girişimcilik Becerilerinin Kazandırılmasında Bir Araç Olarak Yaratıcı Dramaya Yönelik Algılar
GİRGİN D., AKCANCA N.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.45-63, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202027. Özel Yetenekli Öğrencilerin Desteklenmesi için Gereken Yeterlilikler: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
GİRGİN D.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.74, ss.885-915, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201928. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezinde Gerçekleştirilen Bilimsel Söyleşilere İlişkin Görüşleri
GİRGİN D., SATMAZ İ.
International Journal of Innovative Approaches in Education , cilt.3, sa.4, ss.82-92, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201929. Implementation of Activities Based on the NTC System of Learning and Their Impact on the Students’ Success in Turkey
RAMO AKGÜN N., GİRGİN D.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.14, sa.4, ss.137-150, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201930. Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri
GİRGİN D.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.284-298, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201931. Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Öğrenci Ailelerinin Çocuklarının Gelişimlerine İlişkin İhtiyaçları
GİRGİN D.
Turkish Studies-Educational Sciences , cilt.14, sa.5, ss.2293-2319, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201932. Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Özyeterlilik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.143-166, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201933. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimliklerine Yönelik Görüşleri
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.28, ss.33-65, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201934. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi:Mesleki Kimliğin Oluşum/Yapılandırma Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , cilt.20, sa.2, ss.384-403, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201935. Investigation of Professional Identity Formation Processes of Primary Teachers: A Case Study
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.3, ss.1175-1204, 2019 (ESCI)
2019
201936. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Mesaleki Kimliğin Sosyal Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Trakya Eğitim Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.437-455, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201937. Üstün Yetenekli Öğrencilerin “Ben ……olsaydım” Etkinliğine Yönelik Görüşleri
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.5, ss.177-195, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201938. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamındaki Etkinlik Hazırlama ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.39, sa.3, ss.1601-1636, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
201739. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
ÇETİN Ş., ŞAHİN Ç., MERTOL H., ARCAGÖK S., GİRGİN D.
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.110-125, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
201540. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Şahin Ç., Arcagök S., Girgin D., Demir M. K.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2015, sa.özel, ss.183-194, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Ters Yüz Öğrenme Modelinde Teknoloji Entegrasyonunun Uygulanabilirliği: Öğretmen Görüşleri
AKBAŞ G., GİRGİN D.
5th International Congress of Social Science, Innovation & Educational Technologies, Bangalore, Hindistan, 27 - 28 Aralık 2024, ss.500-534, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Determination of Mathematics-Oriented Academic Risk-Taking Behaviours of Middle School Students
TUNÇ F. T., GİRGİN D.
10th International New York Academic Research Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Haziran 2024, ss.532-534, (Özet Bildiri)
2023
20233. Türkçe Öğretim Programları Alanındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi (2006/2022 )
ARSLAN G. G., GİRGİN D.
ASES V. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Ordu, Türkiye, 21 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
2022
20224. Değişen ve Gelişen Küresel Yaklaşımlar Odağında Eğitim – Öğretim Platformunun Oluşturulması
BAYRAM H. D., GİRGİN D.
3 st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies, Makedonya, 26 - 28 Ağustos 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. Üniversite Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Sürecinde Yapmış Oldukları Sosyal ve Fiziksel Aktivitelerin Belirlenmesi
SÖZÜPEK İ., GİRGİN D.
3 st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies, Makedonya, 26 - 28 Ağustos 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Dersi Kapsamında Oluşturdukları Sosyal Girişimcilik Temalı Etkinlikleri Hazırlama Süreçlerinin İncelenmesi
GİRGİN D., AKCANCA N.
6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Ankara, Türkiye, 16 Haziran 2022, ss.92-104, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Dersi Kapsamında Oluşturdukları Sosyal Girişimcilik Temalı Etkinliklerin İncelenmesi
GİRGİN D., AKCANCA N.
6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 Haziran - 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20228. Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenleri için Oryantasyon Mobil Uygulaması Geliştirilmesi
GİRGİN D., ARDA B.
6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20229. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Etkinliklerde Tercih Ettikleri YöntemTeknikler ve Nedenleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
GİRGİN D., KİBAR E.
6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
202210. Integration of Virtual Reality (VR) Technology into Vocabulary Teaching in Primary School English Lessons
UYGUN E., GİRGİN D.
12th International ELT Research Conference - ELT2022, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.19, (Özet Bildiri)
2021
202111. Entrepreneurship in teacher education: Pre-Service teachers as social entrepreneurs
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.254-255, (Özet Bildiri)
2021
202112. Professional development process in teacher training programs in the context of ethics and morality: Opinions of pre-service primary school teachers.
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.252-253, (Özet Bildiri)
2020
202013. A Sustainable Learning Approach: Design Thinking in Teacher Education
GİRGİN D.
6th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2020, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
2019
201914. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Sanat Merkezi’ne Yönelik Analojileri
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201915. Türkiye’deki Çocuk Üniversitelerinin Eğitim Programları ve Paradigmalarının Analizi.
SATMAZ İ., GİRGİN D.
XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.55, (Özet Bildiri)
2019
201916. Dünya’daki Çocuk Üniversitelerinin İncelenmesi
SATMAZ İ., GİRGİN D.
XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.54, (Özet Bildiri)
2018
201817. Gifted Students and Project-Based Learning
GİRGİN D.
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.88, (Özet Bildiri)
2018
201818. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitim Kurumlarında Karşılaştıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri
GİRGİN D.
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.802-817, (Tam Metin Bildiri)
2018
201819. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezine Devamsızlık Nedenlerine İlişkin Görüşleri
GİRGİN D., SATMAZ İ.
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.786-801, (Tam Metin Bildiri)
2018
201820. Üstün yetenekli ögrencilerin bilim ve sanat merkezine devamsizlik nedenlerine iliskin görüsleri
GİRGİN D., SATMAZ İ.
X. İnternational Congress of Educational Research, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. Özel Yetenekli Öğrencisi Olan Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Olması Gereken Yeterliliklere İlişkin Görüşleri
GİRGİN D.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.848, (Özet Bildiri)
2018
201822. Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Öz Yeterlilik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Girgin D., ŞAHİN Ç.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201823. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezinde Gerçekleştirilen Bilimsel Söyleşilere İlişkin Görüşleri
GİRGİN D., SATMAZ İ.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.846, (Özet Bildiri)
2018
201824. Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 Mart 2018 - 25 Mart 2015, ss.544, (Özet Bildiri)
2018
201825. Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Öğrenci Ailelerinin Çocuklarının Gelişimlerine İlişkin İhtiyaçları
GİRGİN D.
International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.553, (Özet Bildiri)
2018
201826. Professional Identıty of Primary Teacher
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.87, (Özet Bildiri)
2017
201727. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Sosyal Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201728. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.
ŞAHİN Ç., GİRGİN D., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)
2017
201729. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi
ŞAHİN Ç., Girgin d., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)
2017
201730. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Oluşum/Yapılandırma Bağlamı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Girgin D., ŞAHİN Ç.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1595-1596, (Tam Metin Bildiri)
2017
201731. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
ŞAHİN Ç., MERTOL H., ARCAGÖK S., GİRGİN D.
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.146, (Özet Bildiri)
2017
201732. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Yaratıcı Düşünme Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması,
ŞAHİN Ç., MERTOL H., ARCAGÖK S., GİRGİN D.
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.147, (Özet Bildiri)
2017
201733. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Oluşum/Yapılandırma Bağlamı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmalarI
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (International EJER 2017 Congress), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1595-1597, (Özet Bildiri)
2017
201734. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Bireysel Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.346, (Özet Bildiri)
2017
201735. Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri
GİRGİN D., ARCAGÖK S.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352, (Özet Bildiri)
2016
201636. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri İle İlişkisi
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201637. Bilim ve Sanat Merkezi’ne Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.371, (Özet Bildiri)
2016
201638. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimliklerine Yönelik Görüşleri: Bir Metaforik Çalışma
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.327, (Özet Bildiri)
2016
201639. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri İle İlişkisi
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201640. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri ile İlişkisi
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314, (Özet Bildiri)
2016
201641. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri ile İlişkisi.
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314, (Özet Bildiri)
2015
201542. Discourse Analysis of the Professional Development of Class Teachers
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches, International- PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.13, (Özet Bildiri)
2015
201543. TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
V. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2015 Annual congress: 5th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.30, (Özet Bildiri)
2015
201544. Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Şahin Ç., Girgin D., Abalı Öztürk Y.
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113, (Özet Bildiri)
2015
201545. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D.
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123, (Özet Bildiri)
2015
201546. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D., DEMİR M. K.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)
2015
201547. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Şahin Ç., Abalı Öztürk Y., Girgin D.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22, (Özet Bildiri)
2015
201548. The impact of free activity lesson performed by activity-based practices on the social skills of elementary school students.
GİRGİN D., SATMAZ İ.
VII..European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.267, (Özet Bildiri)
2015
201549. The opinions of classroom teachers and elementary school students towards free activity lesson performed by activity-based practices
ŞAHİN Ç., GİRGİN D., SATMAZ İ.
VII..European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.266, (Özet Bildiri)
2015
201550. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma
Girgin D., Şahin Ç., Abalı Öztürk Y.
VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92, (Özet Bildiri)
2015
201551. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D.
VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90, (Özet Bildiri)
2015
201552. Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi
ŞAHİN Ç., ABALI ÖZTÜRK Y., GİRGİN D.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53, (Özet Bildiri)
2015
201553. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ŞAHİN Ç., ABALI ÖZTÜRK Y., GİRGİN D.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.408, (Özet Bildiri)
2015
201554. Sınıf Öğretmenlerinin 21 Yüzyıl Öğretmen Becerileriyle Geleceğin Öğrenme Ortamlarının Tasarlanmasına İlişkin Algıları Metaforik Bir Çalışma
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
VI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2015, ss.45, (Özet Bildiri)
2008
200855. Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanları ve Öğrenme Stillerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., GİRGİN D.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
2008
200856. Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., GİRGİN D.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
2008
200857. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Öğretmen Algıları ve Yapılandırmacı Öğretmen Rollerine İlişkin Görüşleri.
KESERCİOĞLU T., GİRGİN D.
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.506-514, (Tam Metin Bildiri)
2007
200758. Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanlarının ders yüklerinin bilimsel çalışma ve araştırma yapma üzerine etkisi üzerine bir durum çalışması.
GİRGİN D.
III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.695-702, (Tam Metin Bildiri)
2007
200759. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Müzelerden Yararlanıyor muyuz?: Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
HAMURCU H., GİRGİN D., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.31-39, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Erdem-Değer-Eylem Çerçevesi
SATMAZ İ., GİRGİN D.
Eğitimde Bütüncül Dönüşüm Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, KAHRAMANOĞLU RECEP, Editör, Vizetek, Ankara, ss.27-57, 2025
2025
20252. Disiplinlerarası Öğrenmenin Eğitimdeki Yeni Paradigması: Stream Yaklaşımı
GİRGİN D.
Fen Eğitiminde Sürdürülebilir Kalkınma Odağında STREAM Yaklaşımı ve Sınıf İçi Uygulamalar, AYVERDİ LEYLA, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-44, 2025
2024
20243. Oryantiring Aktivitelerinin Öğretim Programlarına Entegrasyonu ve Oryantiring Alanına Yönelik Öğretim Tasarımlarının Geliştirilmesi
GİRGİN D., SATMAZ İ.
Eğitimde Oryantiring ve Uygulama Örnekleri, GİRGİN DERYA, ERENOĞLU OYA, Editör, Vizetek, Ankara, ss.133-153, 2024
2024
20244. Öğrenme Deneyimleri için Alternatif Bir Paradigma: Çocuk Üniversitesi
GİRGİN D., SATMAZ İ.
Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar-2024, ŞAHİN HARUN, ERASLAN MERİÇ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.83-96, 2024
2023
20235. Girgin, D. & Toker, Z. (2023). Eğitimde Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımı ve Uygulama Örnekleri. Nobel Yayıncılık
Girgin D. (Editör), Toker Z. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2023
2022
20226. Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler,
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Ocak Gürbüz, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-162, 2022
2022
20227. Öğretmenlik Kavramı: Öğretmen Olmanın Çok Bileşenli Yapısı
GİRGİN D.
Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Çavuş ŞAHİN, Mehmet Kaan DEMİR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.1-13, 2022
2022
20228. Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Gürbüz OCAK, İjlal OCAK, Emine AKKAŞ BAYSAL, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-158, 2022
2021
20219. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar
Girgin D., Şahin Ç.
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Ayfer ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.145-166, 2021
2021
202110. Eğitim uygulamasında işbirlikli yaratıcılığa yönelik bir çerçeve
GİRGİN D.
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.55-74, 2021
2021
202111. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi İşlemler
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, AYFER ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, ss.145-167, 2021
2021
202112. Türkiye'de İlkokul Türkçe Öğretim Programları
GİRGİN D.
İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, Mustafa KOCAARSLAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.1-14, 2021
2021
202113. Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri
AKCANCA N., GİRGİN D.
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.27-54, 2021
2021
202114. Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri
AKCANCA N., GİRGİN D.
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki Genç, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.27-54, 2021
2021
202115. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Şahin Ayfer, Editör, Eğiten Yayıncılık, Ankara, ss.145-166, 2021
2021
202116. Design Thinking and Its Reflections on Education
GİRGİN D.
Bridging Theory and Practices for Educational Sciences, Abdülkadir KABADAYI, Editör, Livre de Lyon, ss.215-236, 2021
2020
202017. Nicel ve Nitel Araştırma Yöntemlerinin Karşılaştırılması
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri,, Behçet Oral, Ahmet Çoban, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.399-418, 2020
2020
202018. Erken Okuryazarlık Eğitiminde Etkileşimli Elektronik Kitapların Kullanımı
GİRGİN D.
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.191-215, 2020
2019
201919. Professional Identity of Primary Teacher
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019
2019
201920. Professional Identity of Primary Teacher
GİRGİN D., ŞAHİN Ç.
Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019
2019
201921. Geçmişten Günümüze Türkiye’de Özel Yetenekli Bireylerin Eğitimi
GİRGİN D.
Özel Yeteneklilerin Eğitimine Giriş 1, Özkan Apaydın, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.155-188, 2019
2018
201822. Öğretmenlik Mesleğini Özendirici Teknikler Geliştirme
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.485-512, 2018
2015
201523. A Metaphor Study: The Perceptions of Class Teachers Towards the Design of Future Learning Environments by their 21st Century Skills
ŞAHİN Ç., GİRGİN D.
Comtemporary Approaches in Education, Kevin Norley, Mehmet Ali İçbay and Hasan Arslan, Editör, Peter Lang GmbH, ss.177-192, 2015
Desteklenen Projeler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyor
YARATICI DRAMA YÖNTEMİYLE HAZIRLANAN ETKİNLİKLERİN TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL GİRİŞİMCİLİK BECERİLERİNE ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AKCANCA N. (Yürütücü), GİRGİN D.
2025 - 2026
2025 - 2026Sanal Gerçeklik Destekli Oryantiring Eğitiminin Coğrafya ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Harita Okuma, Mekânsal Düşünme ve Çevresel Duyarlılık Düzeylerine Etkisi: Deneysel Bir Araştırma
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Erenoğlu O. (Yürütücü), Özdemir M., Girgin D.
2025 - 2026
2025 - 2026Sürdürülebilir Yaşam İçin 17 Hedef 1 Gelecek!
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Önol M. (Yürütücü), Girgin D., Satmaz İ., Yabanova U., Ayman Öz N., Ilgar R., et al.
2025 - 2026
2025 - 2026
Tarım Varsa Birlikte Varız
TÜBİTAK Projesi , 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Çiftci H. N., Akçal A., Ali B., Girgin D., Küçük T.(Yürütücü), Satmaz İ., et al.
2023 - 2024
2023 - 2024Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Kapsamında Stream Yaklaşımına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Yalçınkaya Önder E., Satmaz İ., Börekci C., Girgin D., Ayverdi L. (Yürütücü)
2023 - 2024
2023 - 2024Lisans Öğrencileri Proje Hazırlama ve Yazma Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Kılıç D. D., Erginal A. E., Bil E., Yüreğilli Göksu D., Satmaz İ., Çam A., et al.
2023 - 2023
2023 - 2023Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Kimliği Oluşum Süreçlerinin Geliştirilmesi: Nasıl Bir Öğretmen Olmalıyım?
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Ramo Akgün N., Genç S. Z., Yalçınkaya Önder E., Girgin D. (Yürütücü)
2023 - 2023
2023 - 2023TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları -Matematik Yılı Özel Çağrısı- Düşün, tasarla, üret: Matematikle yaşamı keşfet!
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
(Proje Özeti)
Satmaz İ. (Yürütücü), Özdemir A., Girgin D., Demir Ü.
2023 - 2023
2023 - 2023Düşün, tasarla, üret: Matematikle yaşamı keşfet!
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Ramo Akgün N., Girgin D., Yalçınkaya Önder E., Satmaz İ. (Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023Düşün, Tasarla, Üret: Matematikle Yaşamı Keşfet!
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Girgin D., Ayverdi L., Y. E. A.
2019 - 2021
2019 - 2021Sınıf Öğretmeni Adaylarının 21 yy Becerileri Kapsamında Girişimcilik Becerilerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
GİRGİN D. (Yürütücü), KAYA A.
2019 - 2020
2019 - 2020