Doç. Dr. DERYA GİRGİN


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Özel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim, Özel Eğitim, Öğretmen Eğitimi

Metrikler

Yayın

125

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

12

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2009 - 2016

2009 - 2016

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2006 - 2009

2006 - 2009

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

Özel Eğitim

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Bölüm Kalite Komisyonu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2018

2008 - 2018

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

Makaleler

Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (17)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Ters Yüz Öğrenme Modelinde Teknoloji Entegrasyonunun Uygulanabilirliği: Öğretmen Görüşleri

AKBAŞ G., GİRGİN D.

5th International Congress of Social Science, Innovation & Educational Technologies, Bangalore, Hindistan, 27 - 28 Aralık 2024, ss.500-534, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. Determination of Mathematics-Oriented Academic Risk-Taking Behaviours of Middle School Students

TUNÇ F. T., GİRGİN D.

10th International New York Academic Research Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Haziran 2024, ss.532-534, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. Türkçe Öğretim Programları Alanındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi (2006/2022 )

ARSLAN G. G., GİRGİN D.

ASES V. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Ordu, Türkiye, 21 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. Değişen ve Gelişen Küresel Yaklaşımlar Odağında Eğitim – Öğretim Platformunun Oluşturulması

BAYRAM H. D., GİRGİN D.

3 st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies, Makedonya, 26 - 28 Ağustos 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

5. Üniversite Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Sürecinde Yapmış Oldukları Sosyal ve Fiziksel Aktivitelerin Belirlenmesi

SÖZÜPEK İ., GİRGİN D.

3 st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies, Makedonya, 26 - 28 Ağustos 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

6. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Dersi Kapsamında Oluşturdukları Sosyal Girişimcilik Temalı Etkinlikleri Hazırlama Süreçlerinin İncelenmesi

GİRGİN D., AKCANCA N.

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Ankara, Türkiye, 16 Haziran 2022, ss.92-104, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

7. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Dersi Kapsamında Oluşturdukları Sosyal Girişimcilik Temalı Etkinliklerin İncelenmesi

GİRGİN D., AKCANCA N.

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 Haziran - 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

8. Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenleri için Oryantasyon Mobil Uygulaması Geliştirilmesi

GİRGİN D., ARDA B.

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

9. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Etkinliklerde Tercih Ettikleri YöntemTeknikler ve Nedenleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

GİRGİN D., KİBAR E.

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

10. Integration of Virtual Reality (VR) Technology into Vocabulary Teaching in Primary School English Lessons

UYGUN E., GİRGİN D.

12th International ELT Research Conference - ELT2022, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.19, (Özet Bildiri)

2021

2021

11. Entrepreneurship in teacher education: Pre-Service teachers as social entrepreneurs

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.254-255, (Özet Bildiri)

2021

2021

12. Professional development process in teacher training programs in the context of ethics and morality: Opinions of pre-service primary school teachers.

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.252-253, (Özet Bildiri)

2020

2020

13. A Sustainable Learning Approach: Design Thinking in Teacher Education

GİRGİN D.

6th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2020, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Sanat Merkezi’ne Yönelik Analojileri

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

15. Türkiye’deki Çocuk Üniversitelerinin Eğitim Programları ve Paradigmalarının Analizi.

SATMAZ İ., GİRGİN D.

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.55, (Özet Bildiri)

2019

2019

16. Dünya’daki Çocuk Üniversitelerinin İncelenmesi

SATMAZ İ., GİRGİN D.

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.54, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Gifted Students and Project-Based Learning

GİRGİN D.

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.88, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitim Kurumlarında Karşılaştıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri

GİRGİN D.

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.802-817, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

19. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezine Devamsızlık Nedenlerine İlişkin Görüşleri

GİRGİN D., SATMAZ İ.

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.786-801, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

20. Üstün yetenekli ögrencilerin bilim ve sanat merkezine devamsizlik nedenlerine iliskin görüsleri

GİRGİN D., SATMAZ İ.

X. İnternational Congress of Educational Research, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Özel Yetenekli Öğrencisi Olan Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Olması Gereken Yeterliliklere İlişkin Görüşleri

GİRGİN D.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.848, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezinde Gerçekleştirilen Bilimsel Söyleşilere İlişkin Görüşleri

GİRGİN D., SATMAZ İ.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.846, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 Mart 2018 - 25 Mart 2015, ss.544, (Özet Bildiri)

2018

2018

25. Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Öğrenci Ailelerinin Çocuklarının Gelişimlerine İlişkin İhtiyaçları

GİRGİN D.

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.553, (Özet Bildiri)

2018

2018

26. Professional Identıty of Primary Teacher

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.87, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Sosyal Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.

ŞAHİN Ç., GİRGİN D., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi

ŞAHİN Ç., Girgin d., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Oluşum/Yapılandırma Bağlamı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

Girgin D., ŞAHİN Ç.

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1595-1596, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

33. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Oluşum/Yapılandırma Bağlamı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmalarI

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (International EJER 2017 Congress), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1595-1597, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Bireysel Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.346, (Özet Bildiri)

2017

2017

35. Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri

GİRGİN D., ARCAGÖK S.

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri İle İlişkisi

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

37. Bilim ve Sanat Merkezi’ne Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.371, (Özet Bildiri)

2016

2016

38. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimliklerine Yönelik Görüşleri: Bir Metaforik Çalışma

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.327, (Özet Bildiri)

2016

2016

39. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri İle İlişkisi

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

40. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri ile İlişkisi

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314, (Özet Bildiri)

2016

2016

41. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri ile İlişkisi.

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314, (Özet Bildiri)

2015

2015

42. Discourse Analysis of the Professional Development of Class Teachers

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches, International- PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.13, (Özet Bildiri)

2015

2015

43. TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

V. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2015 Annual congress: 5th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.30, (Özet Bildiri)

2015

2015

44. Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Şahin Ç., Girgin D., Abalı Öztürk Y.

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113, (Özet Bildiri)

2015

2015

45. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D.

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123, (Özet Bildiri)

2015

2015

46. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D., DEMİR M. K.

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)

2015

2015

47. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Şahin Ç., Abalı Öztürk Y., Girgin D.

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22, (Özet Bildiri)

2015

2015

48. The impact of free activity lesson performed by activity-based practices on the social skills of elementary school students.

GİRGİN D., SATMAZ İ.

VII..European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.267, (Özet Bildiri)

2015

2015

49. The opinions of classroom teachers and elementary school students towards free activity lesson performed by activity-based practices

ŞAHİN Ç., GİRGİN D., SATMAZ İ.

VII..European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.266, (Özet Bildiri)

2015

2015

50. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

Girgin D., Şahin Ç., Abalı Öztürk Y.

VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92, (Özet Bildiri)

2015

2015

51. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D.

VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90, (Özet Bildiri)

2015

2015

52. Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi

ŞAHİN Ç., ABALI ÖZTÜRK Y., GİRGİN D.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53, (Özet Bildiri)

2015

2015

53. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

ŞAHİN Ç., ABALI ÖZTÜRK Y., GİRGİN D.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.408, (Özet Bildiri)

2015

2015

54. Sınıf Öğretmenlerinin 21 Yüzyıl Öğretmen Becerileriyle Geleceğin Öğrenme Ortamlarının Tasarlanmasına İlişkin Algıları Metaforik Bir Çalışma

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

VI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2015, ss.45, (Özet Bildiri)

2008

2008

57. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Öğretmen Algıları ve Yapılandırmacı Öğretmen Rollerine İlişkin Görüşleri.

KESERCİOĞLU T., GİRGİN D.

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.506-514, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

58. Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanlarının ders yüklerinin bilimsel çalışma ve araştırma yapma üzerine etkisi üzerine bir durum çalışması.

GİRGİN D.

III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.695-702, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

59. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Müzelerden Yararlanıyor muyuz?: Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri.

HAMURCU H., GİRGİN D., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.31-39, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Erdem-Değer-Eylem Çerçevesi

SATMAZ İ., GİRGİN D.

Eğitimde Bütüncül Dönüşüm Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, KAHRAMANOĞLU RECEP, Editör, Vizetek, Ankara, ss.27-57, 2025

2025

2025

2. Disiplinlerarası Öğrenmenin Eğitimdeki Yeni Paradigması: Stream Yaklaşımı

GİRGİN D.

Fen Eğitiminde Sürdürülebilir Kalkınma Odağında STREAM Yaklaşımı ve Sınıf İçi Uygulamalar, AYVERDİ LEYLA, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-44, 2025

2024

2024

3. Oryantiring Aktivitelerinin Öğretim Programlarına Entegrasyonu ve Oryantiring Alanına Yönelik Öğretim Tasarımlarının Geliştirilmesi

GİRGİN D., SATMAZ İ.

Eğitimde Oryantiring ve Uygulama Örnekleri, GİRGİN DERYA, ERENOĞLU OYA, Editör, Vizetek, Ankara, ss.133-153, 2024

2024

2024

4. Öğrenme Deneyimleri için Alternatif Bir Paradigma: Çocuk Üniversitesi

GİRGİN D., SATMAZ İ.

Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar-2024, ŞAHİN HARUN, ERASLAN MERİÇ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.83-96, 2024

2022

2022

6. Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler,

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Ocak Gürbüz, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-162, 2022

2022

2022

7. Öğretmenlik Kavramı: Öğretmen Olmanın Çok Bileşenli Yapısı

GİRGİN D.

Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Çavuş ŞAHİN, Mehmet Kaan DEMİR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.1-13, 2022

2022

2022

8. Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Gürbüz OCAK, İjlal OCAK, Emine AKKAŞ BAYSAL, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-158, 2022

2021

2021

9. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

Girgin D., Şahin Ç.

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Ayfer ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.145-166, 2021

2021

2021

10. Eğitim uygulamasında işbirlikli yaratıcılığa yönelik bir çerçeve

GİRGİN D.

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.55-74, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

11. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi İşlemler

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, AYFER ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, ss.145-167, 2021

2021

2021

12. Türkiye'de İlkokul Türkçe Öğretim Programları

GİRGİN D.

İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, Mustafa KOCAARSLAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.1-14, 2021

2021

2021

13. Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri

AKCANCA N., GİRGİN D.

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.27-54, 2021

2021

2021

14. Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri

AKCANCA N., GİRGİN D.

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki Genç, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.27-54, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

15. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Şahin Ayfer, Editör, Eğiten Yayıncılık, Ankara, ss.145-166, 2021

2021

2021

16. Design Thinking and Its Reflections on Education

GİRGİN D.

Bridging Theory and Practices for Educational Sciences, Abdülkadir KABADAYI, Editör, Livre de Lyon, ss.215-236, 2021

2020

2020

17. Nicel ve Nitel Araştırma Yöntemlerinin Karşılaştırılması

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri,, Behçet Oral, Ahmet Çoban, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.399-418, 2020

2020

2020

18. Erken Okuryazarlık Eğitiminde Etkileşimli Elektronik Kitapların Kullanımı

GİRGİN D.

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.191-215, 2020

2019

2019

19. Professional Identity of Primary Teacher

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

2019

2019

20. Professional Identity of Primary Teacher

GİRGİN D., ŞAHİN Ç.

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

2019

2019

21. Geçmişten Günümüze Türkiye’de Özel Yetenekli Bireylerin Eğitimi

GİRGİN D.

Özel Yeteneklilerin Eğitimine Giriş 1, Özkan Apaydın, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.155-188, 2019

2018

2018

22. Öğretmenlik Mesleğini Özendirici Teknikler Geliştirme

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.485-512, 2018

2015

2015

23. A Metaphor Study: The Perceptions of Class Teachers Towards the Design of Future Learning Environments by their 21st Century Skills

ŞAHİN Ç., GİRGİN D.

Comtemporary Approaches in Education, Kevin Norley, Mehmet Ali İçbay and Hasan Arslan, Editör, Peter Lang GmbH, ss.177-192, 2015

Desteklenen Projeler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

YARATICI DRAMA YÖNTEMİYLE HAZIRLANAN ETKİNLİKLERİN TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL GİRİŞİMCİLİK BECERİLERİNE ETKİSİSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

AKCANCA N. (Yürütücü), GİRGİN D.

2025 - 2026

2025 - 2026

Sürdürülebilir Yaşam İçin 17 Hedef 1 Gelecek!

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

Önol M. (Yürütücü), Girgin D., Satmaz İ., Yabanova U., Ayman Öz N., Ilgar R., et al.

2025 - 2026

2025 - 2026

Tarım Varsa Birlikte Varız Sürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı

(Proje Özeti)
Çiftci H. N., Akçal A., Ali B., Girgin D., Küçük T.(Yürütücü), Satmaz İ., et al.

2023 - 2024

2023 - 2024

Lisans Öğrencileri Proje Hazırlama ve Yazma Eğitimi

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Kılıç D. D., Erginal A. E., Bil E., Yüreğilli Göksu D., Satmaz İ., Çam A., et al.

2023 - 2023

2023 - 2023

Düşün, tasarla, üret: Matematikle yaşamı keşfet!

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Ramo Akgün N., Girgin D., Yalçınkaya Önder E., Satmaz İ. (Yürütücü)

2022 - 2023

2022 - 2023

Düşün, Tasarla, Üret: Matematikle Yaşamı Keşfet!

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Girgin D., Ayverdi L., Y. E. A.

2019 - 2021

2019 - 2021

Sınıf Öğretmeni Adaylarının 21 yy Becerileri Kapsamında Girişimcilik Becerilerinin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GİRGİN D. (Yürütücü), KAYA A.

2019 - 2020

2019 - 2020

DÜNYADAKİ VE TÜRKİYEDEKİ ÇOCUK ÜNİVERSİTELERİNİN İNCELENMESİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

GİRGİN D. (Yürütücü), SATMAZ İ.